منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / ژل الانسه و مزایای تزریق آن چیست؟

ژل الانسه و مزایای تزریق آن چیست؟

ژل الانسه (Ellanse) برای فرم‌دهی و جوانسازی پوست استفاده می‌شود و مصرف آن روز به روز در حال افزایش است.ژل الانسهیک فیلر قابل تزریق می‌باشد ولی با دیگر انواع ژل و فیلر مانند اسکالپترا، رادیس و فیلرهای اسید هیالورونیک مانند رستیلین تفاوت‌های زیادی دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

الانسه یک فیلر غیر اسید هیالورونیک است. با تزریق ژل الانسه می‌توان پوست را جوان‌تر کرده و حجم از دست رفته آن را بازیابی کرد. ماده اصلی تشکیل دهنده این فیلر میکروسفرهای پُلی کاپرولاکتون (PCL) است؛ این ماده یک پلیمر پزشکی نرم و قابل جذب است. تکه‌های PCL در ژلی ساخته شده از کربوکسی متیل سلولز (CMC) معلق هستند. هنگامی که ژل الانسه به پوست تزریق می‌شود، طی یک فرآیند دو مرحله‌ای روند پیری پوست را برعکس می‌کند.

کلینیک تخصصی تزریق ژل صدف، یکی از بهترین مراکز تزریق ژل یا فیلر در اصفهان است که زیر نظر متخصص پوست و در شرایط کاملا منطبق با پروتکل‌ های بهداشتی، درمانی مطمئن و مطلوب را به شما ارائه می‌ نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

روند پیری پوست در اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود و بر قسمت‌های گوناگونی اثر می‌گذارد که برخی از آنها عبارتند از :

تحلیل و بازسازی استخوان

تونوس و آتروفی عضلانی

از بین رفتن و جابه‌ جایی چربی

نحوه عملکرد ژل الانسه

الانسه فیلری است که بر خلاف بسیاری از فیلرها از جنس اسید هیالورونیک نمی‌باشد و جهت بالا کشیدن پوست، فرم‌دهی و بازیابی حجم از دست رفته در اثر افزایش سن زیر پوست تزریق می‌شود. ماده اصلی سازنده این ژل، پلی کاپرولاکتون (PCL) می‌باشد. این ماده یک پلیمر طبی با قابلیت جذب زیستی می‌باشد. پلی کاپرولاکتون در ژلی از جنس کربوکسی متیل سلولز (CMC) به حالت معلق در می‌آید.

ژل الانسه زمانی که زیر پوست تزریق می‌شود، در دو مرحله روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد:

بر خلاف فیلرهای اسید هیالورونیک، عملکرد ژل الانسه بر اساس تولید کلاژن می‌باشد. نتیجه استفاده از ژل الانسه برای مدت 2 تا 4 سال ماندگار می‌باشد.

کاربرد ژل الانسه

ژل الانسه در قسمت میانی پوست تزریق می‌شود و جهت انجام موارد زیر استفاده می‌شود:

موارد فوق برای مدت 4 سال دوام خواهند داشت.

مزایای ژل الانسه نسبت به فیلرهای اسید هیالورونیک

ژل الانسه و مزایای تزریق آن چیست؟

نواحی مورد استفاده جهت تزریق ژل الانسه

ژل الانسه برای قسمت‌های مختلف صورت قابل استفاده است. فرم‌دهی در قسمت‌هایی از صورت مانند چانه و بینی مشکل می‌باشد و قسمت‌هایی مانند پیشانی به علت خاصیت انعطاف‌پذیری دارای قابلیت افزایش حجم می‌باشند.

ژل الانسه در قسمت‌هایی از بدن که فیلر اسید هیالورونیک نیز در آن‌ها قابل استفاده است کاربرد دارد؛ شامل:

کاندیدای مناسب جهت تزریق ژل الانسه

ژل الانسه از بسیاری جهات با فیلرهای دیگر متفاوت است. تصمیم‌ گیری در مورد استفاده از فیلر مناسب برای هر شخص به عوامل متعددی بستگی دارد که بایستی در این مورد با پزشک مربوطه مشورت کنید. نتیجه درمان به عوامل مختلفی از جمله تجربه پزشک و آشنایی او با جنبه‌های زیبایی‌ شناسی چهره، بافت پوست و هزینه لازم برای درمان بستگی دارد.

علت ماندگاری بیشتر الانسه نسبت به فیلرهای دیگر

الانسه از میکروسفرهایی ساخته شده که روند از بین رفتن آن‌ها متفاوت از فیلرهای دیگر است. هنگامی که الانسه به پوست تزریق می‌شود در واقع وارد یک فرآیند جذب می‌گردد که طی آن مولکول‌ هایش به تدریج حل می‌شوند. میکروسفرها تا زمانی که همه مولکول‌هایشان حل شود، حجم اصلی خود را حفظ می‌ کنند. طول عمر این فیلر به تعداد مولکول‌هایی که میکروسفرها را تشکیل داده‌اند بستگی دارد. هرچه مولکول‌ ها بیشتر باشد، ماندگاری نتایج هم بیشتر خواهد بود.

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض تزریق ژل الانسه

الانسه فیلری کاملاً بی‌خطر است و اکثر عوارض مربوط به تزریق می‌شوند. عوارض این درمان شامل کمی ورم، کبودی و درد می‌باشد.عوارض تزریق ژل موقتی بوده و بدون هیچ مشکلی رفع می‌شوند. عوارض عمده و جدی تزریق ژل الانسه نکروز (مرگ بافت) و نابینایی می‌باشد که مشابه عوارض فیلرهای دیگر است. این عوارض بسیار نادر هستند و دکتر می‌تواند با انجام اقدامات لازم آن‌ها را برطرف کند. چون الانسه غیر قابل حل است، در صورتی که بیش از حد تزریق شود نمی‌توان اثر آن را به راحتی از بین برد؛ بنابراین پیدا کردن پزشک با تجربه و مورد اعتماد بسیار مهم است.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی پوست در اصفهان است که شما می‌توانید برای تشخیص و درمان مشکلات پوستی به آن مراجعه نموده و توسط متخصص پوست و مو تحت درمان قرار گیرید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر IPL برای رفع قرمزی پوستلیزر IPL برای رفع قرمزی پوست

اگر از بیماری‌ های پوستی که باعث قرمزی سطح پوست می‌ شوند؛ رنج می‌ برید درمان IPL می‌ تواند یک راه حل عالی برای کاهش قرمزی برای پوست باشد ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق کلاژنجوانسازی با تزریق کلاژن

تزریق کلاژن به منظور جوانسازی و زیبایی پوست انجام می‌ شود‌، به کمک این روش می‌ توان به طور موثری چین و چروک‌ های صورت را بهبود بخشید‌ . ... ادامه مطلب

رفع افتادگی بینی با تزریق ژلرفع افتادگی بینی با تزریق ژل

اگر در فکر ایجاد تغییرات جزئی، با هزینه کم و بدون نیاز به جراحی در چهره خود هستید؛ شاید لیفت غیرجراحی بینی یکی از مناسب ترین گزینه ها باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین