منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهترین متخصص پوست اصفهان / در چه مواردی به متخصص پوست مراجعه کنیم؟

در چه مواردی به متخصص پوست مراجعه کنیم؟

حتما بارها و بارها شنیده اید که پوست بزرگترین ارگان بدن است. به همین جهت مراقبت از پوست و مشکلات مختلفی که ممکن است برای آن ایجاد شود، می تواند چالش برانگیز و با اهمیت باشد. خوشبختانه درمان برخی از مشکلات پوستی در صورتی که شدت زیادی نداشته باشند؛ مانند شوره سر ، اگزمای پوستی خفیف، یا رفع خشکی و چربی بیش از حد پوست صورت ، با محصولات بدون نسخه امکان پذیر است. اما هر مشکل پوستی را نمی توان بدون کمک یک متخصص پوست حل نمود.

گاهی ممکن است با مشکلاتی در پوست خود مواجه شوید؛ که یا صرفا از لحاظ بصری و در مواقعی هم به دلیل اینکه این موارد و مشکلات تهدید برای سلامتی محسوب می‌شوند، مراجعه به متخصص پوست در اصفهان از الزامات است. در ادامه این مطلب به برخی از موارد که باید توسط متخصص پوست مورد بررسی قرار گیرند یا به وسیله ایشان انجام شوند؛ اشاره خواهیم کرد.

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

چه موقع باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کنیم؟

مشکلاتی و بیماریهایی که در ارتباط با آنها باید با دکتر پوست مشورت شود؛ به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

اینستاگرام کلینیک صدف

کلینیک صدف اصفهان ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر از قبیل روشهای جراحی و غیر جراحی جوانسازی پوست و زیبایی پوست، درمان آکنه وازبین بردن جای جوش ، تشخیص و درمان بیماریها و مشکلات پوست و مو، کاشت ابرو ، لیزر موهای زائد و تزریق پرکننده های پوستی می‌ باشد. همه خدمات قابل ارائه در این مرکز، توسط متخصص پوست انجام شده یا نظارت می‌ گردد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :حمیرا بهبودی [ 1399-11-17 ]
درود خانمی ۴۴ساله هستم قبلا بیمار شما بودم لوپوس داشتم الان مسجدسلیمان هستم ظرف ۵سال گذشته به طرز عجیبی صورتم پیر نشکسته شده به طوریکه همه اینو بهم میگن باوجود اینکه بیماریم خاموشه اما لکه ها چنین وچروک پوستمو خیلی زیاد شده ایا شما می تونین با جراحی لکهای صورتمو درمان کنین .تنها معجزه ای که توی زندگیم دیدم دستهای شفابخش شما توی روزهای سخت و دردناک زندگیم بود وقتی همه تنم پراز دونه های واسکولیت بود شما مثل یه فرشته دلداریم دادین که نگران نباشم خوب میشه .و واقعا خوب شد .دعای خیر من تا ابد همراهتو

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اوزون تراپی مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟اوزون تراپی مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

اوزون تراپی مو یکی از روش های مدرن تقویت موی سر است که امروزه در بسیاری از کلینیک ها انجام می شود. اوزون تشکیل شده است از یک مولکول اکسیژن همراه با یک ... ادامه مطلب

علائم ریزش مو با الگوی مردانهعلائم ریزش مو با الگوی مردانه

اگر به دلیل طاسی الگوی مردانه دچار اضطراب ، اعتماد به نفس پایین ، افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی شدید ، باید به دنبال مشاوره درست و درمان این مشکل خود ... ادامه مطلب

لیفت و جوانسازی سریع پوست در زمان باقی مانده به عیدلیفت و جوانسازی سریع پوست در زمان باقی مانده به عید

روش های زیادی برای لیفت و جوانسازی پوست های آسیب دیده وجود دارد. روش های تهاجمی و جراحی، دوره ی درمان طولانی تری نیاز دارند تا به بهبودی کامل برسند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین