منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهترین متخصص پوست اصفهان / تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

کلینیک در لغت به معنای مطب یا درمانگاه است و در اصطلاح به ساختمان، بخشی از یک بیمارستان یا مراکز بهداشتی- درمانی گفته می‌ شود.کلینیک زیبایی، درمانگاهی است که دارای مجوز وزارت بهداشت و پروانه تخصصی خدمات زیبایی است و به خدمات و درمان های زیبایی می‌پردازد. تفاوت مراکز زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست و مو در عملکرد اصلی می باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مراکز زیبایی، مرکز اعمال روش ها و عمل های جراحی زیبایی حوزه ی پوست و مو هستند، یعنی عمل ها و روش های زیباسازی که فرد به اختیار خود جهت ایجاد ظاهری بهتر و زیبا اقدام به چنین عمل هایی می گیرد، در حالی که در مراکز و کلینیک پوست و مو تخصصی، بیشتر به درمان و اعمال روش های ترمیمی حوزه ی پوست و مو پرداخته می شود، اگرچه ممکن است که در این مراکز، عمل های زیبایی نیز توسط کادر پزشکی انجام گیرد؛ اما عمده ی فعالیت چنین کلینیک هایی ارائه ی خدمات درمانی و اجباری مربوط به سلامت و حیات فرد می باشد.

اساسی ترین تفاوت مراکز زیبایی و کلینیک پوست و مو در زمان مراجعه بیماران است. در کلینیک های تخصصی پوست و مو، مراجعه ی بیمار جهت دریافت خدمات متنوع درمانی حوزه ی سلامت پوست و مو خواهد بود و از روی سلیقه و اختیار به چنین مراکزی مراجعه نمی کند. مراجعه کنندگان به کلینیک های پوست و مو، بیمار نامیده می شوند؛ زیرا جهت رفع عارضه ای اجباری نیاز به درمان دارند در حالی که فرد متقاضی در مراکز زیبایی پوست و مو بیمار نامیده نمی شود؛ زیرا به اختیار خود اقدام به اعمال روش ها و جراحی زیبایی می نماید.

در کلینیک‌های زیبایی همانطور که از نام آن کاملاً مشخص است صرفاً به زیبایی افراد اهمیت داده خواهد شد و اهداف درمانی متوجه شخص نخواهد بود. برای مثال اگر در صورت خود اسکار و یا آکنه دارید و جای آن بر روی پوست شما مانده است اگر به یک کلینیک زیبایی مراجعه کنید اشتباه است بلکه بایست زیر نظر یک پزشک پوست و مو درمان خود را انجام دهید. انجام روش های و عمل های جراحی ارائه شده در کلینیک های زیبایی، به طور معمول، با دریافت هزینه های بسیار سنگین تری در مقایسه با کلینیک های تخصصی پوست و مو، صورت می پذیرد، از این رو تعداد مراجعه کنندگان به مراکز زیبایی پوست و مو نسبت به مراکز تخصصی پوست و مو بسیار کمتر خواهد بود. مراجعه و درمان از نظر کیفی در مطب پزشک تفاوت زیادی با کلینیک‌های زیبایی ندارد؛ ولی باید به این موضوع دقت داشت که کلینیک‌های زیبایی خدمات زیبایی گسترده‌تر، تجهیزات و تعداد متخصصین بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

همشهریان گرامی ! برای دستیابی به بهترین نتایج درمان بیماریهای پوستی ، حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید. زیرا با بکارگیری نادرست و غیر اصولی این روشها توسط افراد غیر متخصص، نه تنها مشکلات کاهش پیدا نمی‌ کند؛ بلکه ممکن است دچار عوارضی شوید که به سادگی رفع نشوند.

خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی

اصلی‌ترین خدماتی که در یک کلینیک زیبایی ارائه می‌گیرد شامل برخی روش‌هایی چون آب‌درمانی یا Hydrotherapy، ماساژ پوست و صورت به همراه بخور دادن، انجام خدمات پیرسینگ برای گوش، بینی، ناف و غیره، انجام خدمات پاکسازی و لایه‌ برداری پوست خواهد بود، بنابراین زمانی که بیمار به یک کلینیک زیبایی مراجعه می‌کند معمولاً از روی اختیار شخصی به این مراکز تخصصی مراجعه می‌کنند و هیچ اجباری در انجام تغییرات زیبایی ظاهری متوجه آنها نخواهد بود.

تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

خدمات ارائه شده در کلینیک تخصصی پوست و مو

به‌طورکلی در یک کلینیک تخصصی پوست و مو خدماتی که به بیماران عزیز ارائه می‌شود بیشتر جنبه درمانی و ترمیمی خواهد بود. خدمات و ویژگی‌های متنوعی که در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی پوست و مو ارائه می‌شود حتی می‌تواند در حوزه زیبایی نیز باشد. معمولاً در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو از چندین پزشک متخصص در حوزه کاری متفاوتی و با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن برای انجام خدمات درمانی و زیبایی بهره برده می‌شود. نوع خدمات متنوعی که در این مراکز درمانی ارائه می‌شود به‌نوعی لازم الاجرا است به این معنی که شخص بیمار بایستی حتماً طبق نظر پزشک متخصص به برخی درمان‌ها و ترمیم‌ها اقدام نموده تا مشکلات و آسیب‌های ظاهری زیادی متوجه او نشود بنابراین به‌نوعی با سلامت افراد رابطه مستقیم خواهد داشت.

کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک‌های زیبایی با پزشکان مختلفی مانند متخصصین پوست و مو، پزشکان عمومی، جراحان پلاستیک در حوزه زیبایی، جراحان گوش و حلق و بینی، جراحان عمومی برای درمان‌ های لاغری ، متخصصین زنان در حوزه زیبایی و کارشناسان تغذیه و … در ارتباط بوده و در داخل کلینیک در وقت‌های معینی حضور دارند، بنابراین شما به راحتی می‌توانید از این مراکز به صورت تخصصی در حوزه دلخواه مشاوره دریافت کرده و در صورت تمایل درمان خود را نیز در آنجا انجام دهید.

اينستاگرام کلينيک صدف

کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

کلینیک های پوست و مو به ارائه ی خدمات بهداشتی و سلامت در خصوص پوست و مو می پردازند. در این کلینیک های خدمات مختلفی بنا به نیاز شما ارائه می شود. . در کلینیک های تخصصی پوست و مو، سلیقه و نظر بیمار در انتخاب روش درمانی مناسب دخالتی ندارد و انتخاب بهترین روش درمان با توجه به شرایط بیمار و با تشخیص پزشک معالج صورت می پذیرد، درحالی که در کلینیک های زیبایی، با مشورت پزشک و فرد، روش و عمل زیبایی مورد نظر انتخاب می شود.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی کاشت مو در اصفهان است که با سالها تجربه در این زمینه و بکارگیری روشهای FIT و FUT ، نتایج بسیار درخشانی در کاشت مو، ابرو ، ریش و سبیل ارائه نموده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌ باشید؛ با شماره تلفن 32240827 -031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت گردن با نخ بهترین روش رفع افتادگی پوست گردنلیفت گردن با نخ بهترین روش رفع افتادگی پوست گردن

یکی از روش های جوانسازی پوست گردن، لیفت گردن با نخ شناخته می شود که عوارض جراحی را نداشته و امروزه بسیار محبوب است. ... ادامه مطلب

نکات مهم در مورد بوتاکس مصپورت و دیسپورتنکات مهم در مورد بوتاکس مصپورت و دیسپورت

تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت در نوع عملکرد نمیباشد و بیشتر تفاوت آنها در سرعت و میزان تاثیر و درد ناشی از تزریق آنها خلاصه میشود ... ادامه مطلب

آیا لکه های ماه گرفتگی درمان میشوند؟آیا لکه های ماه گرفتگی درمان میشوند؟

ماه گرفتگی یا تیرگی مادرزادی یک قسمت از پوست معمولاً از زمان تولد وجود دارد و در اکثر موارد یک اختلال دائمی ‌محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین