منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهترین متخصص پوست اصفهان / ویژگی بهترین کلینیکهای پوست

ویژگی بهترین کلینیکهای پوست

آنچه در این مطلب میخوانید

امروزه افراد بیشتر از گذشته به زیبایی خود اهمیت می دهند و به دنبال راهی برای رفع عیوب، مشکلات و جوانسازی پوست همچنین زیباتر شدن خود هستند. به دلیل همین افزایش تقاضا، کلینیک های بسیار زیادی هم به ارائه خدمات مربوط به حوزه می پردازند، اگر شما هم طالب چنین خدماتی هستید؛ می بایست در انتخاب مراکز پوست، مو، لیزر و زیبایی دقت بسیار زیادی نمایید.

ویژگی بهترین کلینیک پوست و مو در اصفهان

زیرا ممکن است حتی در صورت انجام اقدامات بسیار ساده توسط افراد غیرمتخصص، در مراکز غیرحرفه ای با امکانات ضعیف، با مشکلاتی مواجه شوید که یا راهی برای رفع آنها وجود نداشته باشد و یا این راه بسیار سخت و پیچیده باشد. در یافتن مراکز پوست و مو ، یکی از اولین سوالاتی که به ذهن متبادر می‌شود این است که بهترین کلینیک پوست و مو در شهر ما کدام است و ویژگی های بهترین کلینیک پوست و زیبایی چیست؟

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد ویژگی های بهترین کلینیک پوست و زیبایی در اصفهان در اختیار شما همشهریان عزیز قرار دهیم.

ویژگیهای کلینیک پوست خوب در اصفهان

3 راه انتخاب بهترین کلینیک پوست در اصفهان

اگر می‌خواهید بهترین کلینیک پوست اصفهان را بیابید؛ به چند طریق می‌توانید این کار را انجام دهید که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم.

اینستاگرام صدف کلینیک

برخی از خدماتی که در یک کلینیک پوست خوب قابل ارائه می‌ باشد

کلام آخر

اگر مایلید از خدمات مراکز پوست، مو و لیزر استفاده کنید؛ به این نکته توجه داشته باشید که نتایج اقدامات شما به انتخاب کلینیک پوست خوب، بسیار وابسته است. برای انتخاب یک کلینیک پوست خوب باید نکاتی را در مورد تجهیزات و مواد و داروهای مصرفی، متخصصین، پزشکان و کادر درمانی، فضای درمانی و رضایت مشتری ها در نظر بگیرید.

کلینیک صدف ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان است که زیر نظر متخصص پوست، با به روزترین تجهیزات و کادری مجرب و حرفه ای بهترین، خدمات را در این حوزه تقدیم شما عزیزان می‌ نماید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا نتایج بلفاروپلاستی ماندگار است؟آیا نتایج بلفاروپلاستی ماندگار است؟

جراحی بلفاروپلاستی بهترین راه درمان پف و افتادگی پلک بالا است. در این روش جراحی، که بدون نیاز به بیهوشی و به صورت سرپایی، در کلینیک انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی صورت با فیلر خط خندهجوانسازی صورت با فیلر خط خنده

به مرور زمان با خندیدن ، خطوط عمیقی در دور لب و دهان شکل می‌ گیرد . تزریق فیلر یا ژل ، یکی از پرطرفدارترین روش‌ ها برای برطرف کردن خط خنده است . ... ادامه مطلب

عدم تقارن صورت چیست و درمان آن با تزریق فیلر؟عدم تقارن صورت چیست و درمان آن با تزریق فیلر؟

فیلر‌ها می‌ توانند برای تغییر اندام‌ های صورت ، مانند گونه و چانه ، در جهت اصلاح صورت نامتقارن ، مورد استفاده قرار گیرند . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین