منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / همه چیز در مورد تزریق چربی صورت

همه چیز در مورد تزریق چربی صورت

پزشکان پوست اغلب به صراحت می‌گویند: گاهی جوانسازی پوست با رفع چین و چروک ها به روشهای مختلف میسر نیست. در این شرایط ممکن است افزایش حجم با روشهایی مانند تزریق چربی راهگشا باشد و جوانسازی پوست را تضمین کند. اگر به افراد سالخورده نگاه کنید، علائم فراوانی از پیری را در چهره آنها مشاهده خواهید کرد. یکی از بارزترین و تاثیرگذارترین علائم پیری پوست و افزایش سن، کاهش حجم در مناطق مختلف صورت است که به چین و چروک ها نیز دامن می‌زند و با جمع شدن پوست خطوط بیشتری را در صورت نمایان می‌سازد.

آنچه در این مطلب میخوانید

همچنین موجب افتادگی پوست و پژمرده بودن آن می‌شود. اگر پوست را به بادکنک پر بادی تشبیه کنیم که با خالی شدن باد آن حالتی چروکیده به خود می‌گیرد؛ بهتر می‌توانیم علائم کاهش حجم را در پوست درک کنیم. با این وجود روشهایی برای جبران کاهش حجم ناشی از افزایش سن وجود دارد که به خوبی می‌تواند حجم و فرم مناسبی در صورت ایجاد کند. تزریق ژل و چربی از انواع پر کننده‌هایی هستند که می‌توانند کاهش حجم در صورت را جبران کنند. اگر سوالاتی در خصوص نحوه انجام تزریق چربی در ذهن شما وجود دارد با ما همراه باشید تا به پاسخ تمام سوالات خود برسید.

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق چربی را برای شما رقم می‌زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی چیست؟

کاهش حجم در صورت؛ شکاف های استخوانی صورت و اطراف چشم را برجسته تر می کند و پوست را پیرتر از چیزی که در واقع هست نشان می دهد. البته ساختار صورت برخی افراد به طور کلی لاغرتر و استخوانی تر از دیگران است. به هر حال، چه این مسئله مربوط به پیری باشد و چه ساختار صورت، تزریق چربی می تواند گزینه مناسبی برای ترمیم، بهبود و رفع آن باشد.

تزریق چربی صورت یکی از روشهای جوانسازی و ترمیم پوست است و با اهدافی مانند پر کردن گونه ها ، کاهش چین و چروک و خطوطی مانند خط خنده ، بهبود اسکارهای فرو رفته و حجم دهی و فرم دهی به لبها انجام می شود. تزریق چربی با برداشتن چربی از بدن خود فرد (از نواحی که با مازاد چربی روبه رو هستند مانند شکم و پهلوها) و انتقال آن به نقطه‌ای از صورت که نیازمند افزایش حجم است؛ انجام می‌شود.

تزریق چربی به صورت

مراحل تزریق چربی

مرحله استخراج چربی

در ابتدا پزشک محلی که باید چربی از آن برداشته شود (معمولا شکم یا ران یا پهلو) را ضد عفونی می کند. در یک محیط و شرایط استریل و ضد عفونی شده بی حسی موضعی انجام میشود و با استفاده از یک ابزار مخصوص (مانند سرنگی که در عمل لیپوساکشن استفاده میشود) چربی برداشته خواهد شد.

مرحله پالایش

چربی به دست آمده در دستگاه سانتریفیوژ قرار میگیرد تا خون و سایر مایعات از چربی جدا گردد و چربی خالص تری بدست آید.

مرحله تزریق

محلی که باید تزریق چربی در آنجا صورت گیرد و قبلا بی حس شده، ابتدا ضد عفونی نموده و با استفاده از سرنگ یا کانول مخصوص، چربی در لایه های مختلف پوست تزریق میگردد.

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

ماندگاری تزریق چربی ارتباط مستقیم با تکنیک برداشت سلولهای چربی و انتقال آنها دارد. نوع برداشت چربی مشخص می کند چه تعداد از سلول های چربی سالم می مانند و چه درصدی از آنها آسیب می بینند. هر چه سلولها آسیب دیده تر باشند با سرعت بیشتری در بدن جذب می شوند و به همان نسبت ماندگاری تزریق چربی را پایین می آورد. سبک زندگی و مراقبتهای پس از تزریق چربی نیز در افزایش یا کاهش ماندگاری تزریق چربی بی تاثیر نخواهد بود.

آدرس صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض تزریق چربی

بسیاری معتقدند که تزریق چربی عوارض شدیدی به همراه دارد. اما، این تصور کاملا غلط بوده و اگر فرایند تزریق توسط پزشک متخصص با تجربه انجام شود، نه تنها عوارض غیر قابل پیش بینی ندارد، بلکه ماندگاری و تاثیر طبیعی آن به طور قابل ملاحظه‌ای بالا می‌رود. از این رو، توصیه می‌شود برای انجام این کار حتما به کلینیک‌های حرفه‌ای و متخصصان مجرب مراجعه نمایید. عوارض معمولا تزریق چربی شامل موارد زیر می‌باشد:

هزینه تزریق چربی

تزریق چربی با توجه به حجم مورد نیاز و محل تزریق، دارای قیمت های گوناگونی می باشد.همچنین با توجه به توانایی و تجربه و تخصص پزشک ممکن است هزینه های آن در هر کلینیکی متفاوت باشد. اما در مجموع با توجه به این که چربی از خود فرد گرفته می شود شما هزینه کمتری نسبت به سایر عمل های زیبایی پرداخت می‌کنید. برای اطلاع از هزینه تزریق چربی در کلینیک صدف اصفهان می‌توانید با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

بی شک با توجه به زندگی مدرن و در حال شتاب امروزی، دیگر فرصتی برای بسیاری از امور شخصی که قبلا با صرف زمان نسبتا زیادی انجام میشد؛ وجود ندارد. یکی از این امور رفع موهای زائد و ناخواسته است که با روشهای قدیمی هم زمان زیادی را به خود اختصاص می‌داد و هم با درد و مشقات فراوان همراه بود.همشهریان گرامی! امروزه این امکان فراهم گردیده که شما در مراکز تخصصی و مجهز لیزر موهای زائد در اصفهان بتوانید به رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن خود بپردازند و برای همیشه از شر این موهای مزاحم خلاص شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیه آقاجانی [ 1402-10-08 ]
تزریق چربی به صورت

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لوپوس چیست و چه علایمی دارد؟لوپوس چیست و چه علایمی دارد؟

از بیماری‌های اتوایمیون ، لوپوس نام دارد که باعث درگیر شدن اندامهای مختلف بدن مانند ملتحمه‌ ، پوست‌ ، مفاصل‌ ، مغز‌، ریه‌، قلب و رگ‌ های بدن می‌ شود ... ادامه مطلب

درمان تعریق بیش از حدکف دست با بوتاکسدرمان تعریق بیش از حدکف دست با بوتاکس

هایپرهیدروز (Hyperhidrosis) به تعریق بیش از حد بدن و عرق کردن غیر طبیعی گفته می‌ شود. اکثر افراد مبتلا در کف دست مشاهده می‌ شود ... ادامه مطلب

علت و درمان درد ریشه موعلت و درمان درد ریشه مو

برای هر شخصی ممکن است درد ریشه مو اتفاق افتاده باشد. این درد تنها در اطراف فولیکول مو ایجاد میگردد که ربطی به تار مو ندارد. عوامل مختلفی در ایجاد درد ریشه مو دخیل هستند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین