منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / درباره تزریق چربی بیشتر بدانید

درباره تزریق چربی بیشتر بدانید

با بالا رفتن سن، چهره اغلب جوانی خود را از دست می‌دهد و به این دلیل است که چربی به طور طبیعی به مرور زمان کاهش می‌یابد. کمبود چربی صورت، باعث شل و افتادگی پوست می‌شود و چهره توخالی به نظر می‌رسد. انتقال چربی به صورت یک روش طبیعی برای بازیابی دائمی حجم صورت است. تزریق چربی یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود که به منظور افزایش زیبایی برای بسیاری از نقاط بدن شامل صورت، لب‌ها، سینه، باسن و غیره مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. چربی برداشته شده از بدن خود بیماران می‌تواند مجدداً تزریق شود تا باعث پر شدن چهره و برطرف کردن چین و چروک آن‌ها شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از فاکتورهای مهمی که باعث می‌شود پوست حالتی سفت و جوان به خود بگیرد چربی‌های موجود در زیر آن است. چراکه این چربی‌ها پوست را شفاف‌تر کرده و مانع از رخ دادن چین و چروک بر روی آن می‌شود. از جمله روش‌های جدیدی که هم اکنون به پیشنهاد بسیاری از پزشکان انجام می‌شود و رضایت بیماران را جلب کرده تزریق چربی صورت است. همانطور که از نام آن می‌توان متوجه شد در این روش چربی‌های از دست رفته در ناحیه مورد نظر با تزریق دوباره چربی به آن بازگردانده می‌شود؛ اما آنچه باعث محبوبیت بیشتر این روش در میان سایر پرکننده‌های شده برگرفتن چربی از بافت‌های چربی اضافی خود بدن بیمار است.

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق چربی را برای شما رقم می‌ زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی

تزریق چربی

نحوه تزریق چربی

این عمل جراحی زیبایی بسته به میزان تزریق مورد نیاز، به دو صورت بی حسی موضعی و بی‌حسی عمومی انجام می‌شود. معمولاً زمانی که تزریق تنها به بخش کوچکی از بدن اعمال می‌شود، از بی‌حسی موضعی و آرامش‌بخش استفاده می‌گردد.

یک عمل جراحی پیوند چربی استاندارد، معمولاً از 3 مرحله زیر تشکیل می‌شود:

حذف چربی

برای شروع این جراحی، چربی اولین چیزی است که به آن نیاز دارید. برای برداشتن چربی مورد نیاز معمولاً از لیپوساکشن استفاده می‌شود تا چربی اضافی از مناطقی مانند شکم، باسن و ران برداشته شوند. برای برداشتن چربی، از محلولی که حاوی لیدوکائین و اپینفرین جهت کاهش درد، خونریزی و راحت شدن روند حذف چربی استفاده می‌شود.

جداسازی و پاک‌سازی سلول‌های چربی

به محض آنکه مقدار مورد نیاز چربی از ناحیه مورد نظر جمع آوری شد، باید سلول‌های آسیب‌دیده از سلول‌های سالم جدا شوند. بعد از آن با استفاده از سانتریفیوژ مایع طلایی رنگ از سلول‌های چربی خالص جدا شده تا چربی مورد نیاز برای تزریق آماده شود.

تزریق دوباره چربی

گام نهایی برای به پایان رساندن این عمل زیبایی، تزریق چربی آماده شده، به ناحیه مورد نظر است. بسته به میزان حجم از دست رفته و شکل ناحیه، تزریق با شیوه‌های مختلف انجام می‌شود.

کاندید مناسب تزریق چربی

اقدامات قبل از تزریق چربی

مراقبت‌ های پس از تزریق چربی

هما‌قدر که مراقبت‌های قبل از تزریق چربی اهمیت دارند مراقبت‌های بعد از تزریق چربی نیز مهم هستند. این مراقبت‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

مدت ماندگاری تزریق چربی

  1. یکی از رایج‌ترین سؤال‌هایی که در خصوص تزریق چربی مطرح می‌شود، میزان ماندگاری آن است. پاسخ به این سؤال کمی سخت است چراکه به دو عامل مهم بستگی دارد. اولین عاملی که نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در این خصوص دارد، مهارت پزشک در انجام عمل می‌باشد. اگر پزشک به خوبی مقدار مورد نیاز پوست را برای تزریق چربی بداند و اینکه فرایند تزریق سوزن را به درستی انجام دهد، مطمئن باشید که میزان ماندگاری این چربی‌ها بسیار بالا خواهد بود.
  2. دومین عامل مؤثر در ماندگاری، خود افراد هستند. اگر افراد به تمام توصیه‌های پزشک گوش داده و مراقبت‌های لازم را به درستی انجام دهند میزان ماندگاری تأثیر چربی را افزایش خواهند داد. همچنین، برای حفظ سلامت و ماندگاری نتایج عمل نباید ارتباط خود را با پزشک قطع کنید. بهتر است، هر چند ماه یکبار نزد پزشک رفته و شرایط خود را به اطلاع او برسانید. پزشک پس از معاینه و بررسی‌های لازم ممکن است تصمیم جدیدی را به شما اعلام کند.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض تزریق چربی

به طور کلی اگر بخواهیم درباره عوارض تزریق چربی صحبت کنیم، باید بگوییم که این تزریق روش مورد اطمینانی بوده و عوارضی ندارد؛ اما با وجود برخی شرایط ممکن است که عوارضی پیش رو داشته باشد. از جمله عوارضی که احتمال دارد به وجود آید، شامل موارد ذیل است:

احتمال به وجود آمدن این عوارض بسیار کم است. با عدم رعایت برخی نکات، این عوارض ممکن است رخ دهد. ازجمله نکاتی که باید برای جلوگیری از این عوارض رعایت شود، توصیه های قبل و بعد از تزریق است.

کاشت ابرو یکی از روشهای تخصصی قابل ارائه در کلینیک صدف اصفهان می‌ باشد. در این مرکز با بکارگیری موثرترین و جدیدترین روشهای کاشت ابرو، می‌ توانید زیبایی ابروهای خود را لمس کنید و با کمترین عوارض ابروهای طبیعی و پرپشت داشته باشید. جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه غذاهایی برای جوش صورت مضر است؟چه غذاهایی برای جوش صورت مضر است؟

آکنه (جوش‌ های پوستی) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ های مرتبط با پوست در سراسر جهان شناخته می‌ شود که همیشه افراد زیادی را با شدت‌ های گوناگون دچار مشکل می‌ کند. ... ادامه مطلب

منگوله پوستی یا زائده گوشتی (اسکین تگ) چیست؟منگوله پوستی یا زائده گوشتی (اسکین تگ) چیست؟

اسکین تگ یا همان منگوله های پوستی، نوعی زائده پوستی خوش خیم و اکثراً بدون درد هستند که شبیه یک آویز با منگوله کوچک در سطح پوست ظاهر می شوند ... ادامه مطلب

آیا لکه های ماه گرفتگی درمان میشوند؟آیا لکه های ماه گرفتگی درمان میشوند؟

ماه گرفتگی یا تیرگی مادرزادی یک قسمت از پوست معمولاً از زمان تولد وجود دارد و در اکثر موارد یک اختلال دائمی ‌محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین