منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق فیلر طبیعی چربی به صورت

تزریق فیلر طبیعی چربی به صورت

یکی از رایج‌ترین نشانه‌های پیری، کاهش حجم چربی در صورت است. در طی فرآیند طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت شروع به شکست و کاهش یافتن می‌کنند. این تغییرات همراه با کاهش حجم چربی صورت می‌توانند باعث ظاهر شدن خطوط ریز، چین و چروک و حفره‌هایی در صورت شما می‌شود. با گذشت زمان، تخلیه چربی زیر جلدی باعث ظهور خطوط، چین و چروک و حفره‌های صورت و همچنین گونه‌های فرو رفته و نازک شدن لب‌ها می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

در حالی که روش‌های جراحی بسیاری برای اصلاح این تغییرات ناخواسته وجود دارد، این عمل‌ها معمولاً گران هستند و می‌توانند عوارض شدید و زمان بستری طولانی در بیمارستان به همراه داشته باشند. در حالی که امروزه طیف گسترده‌ای از ژل‌های پرکننده پوستی وجود دارد، تزریق چربی که به عنوان پیوند چربی و یا انتقال چربی نیز شناخته می‌شود، یک راه عالی برای استفاده از چربی طبیعی خود فرد به عنوان یک پرکننده پوستی مؤثر که شامل هیچ‌گونه خطر آلرژیک و یا واکنش نامطلوب به یک ماده خارجی نمی‌باشد.

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماند گارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق چربی را برای شما رقم می‌ زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی به صورت

برخی از مزایای این روش که انقلابی در علم پزشکی زیبایی به وجود آورده عبارت‌اند از:

تزریق فیلر طبیعی چربی به صورت

چگونگی انجام تزریق چربی به صورت

برای تزریق چربی به صورت یا بدن، چربی از یکی از اندام‌های شما استخراج می‌ شود، شسته شده و پالایش می‌ شود و بعد توسط سوزن‌ های مخصوص زیبایی به نواحی مدنظر تزریق می‌شود. ممکن است نیاز باشد برای دستیابی به نتایج دلخواه، نیاز به تکرار چندباره این عمل باشد. تزریق چربی را می‌ توان در سه مرحله توضیح داد:

1. استخراج چربی

پزشک شما با کمک خودتان یک ناحیه را برای استخراج چربی انتخاب کرده و آنجا را بی‌ حس می‌کند. سپس یک برش کوچک در آنجا ایجاد می‌کند. از یک روش استریل سازی استفاده کرده، سپس از یک مکنده برای استخراج چربی استفاده می‌ کند.

2. پالایش و انتقال چربی

زمانی که مقدار مورد نظر چربی را از آن ناحیه استخراج کردند، جراح آن را پالایش می‌ کند و سلول‌های چربی را برای انتقال با سرنگ‌های کوچک آماده می‌کند. خاص سازی چربی ممکن است با سانتریفیوژ کردن آن و حذف ناخالصی‌ها صورت بگیرد.

3. قرار دادن چربی در محل مورد نظر

ناحیه مورد نظر برای پیوند آماده خواهد شد. جراح شما یک سوزن یا لوله را به مکان مورد نظر و ناحیه برش داده شده وارد می‌کند. سوزن معمولاً برای چند بار به ناحیه‌ی موردنظر وارد شده و خارج می‌شود. هر بار که سوزن خارج شود، مقداری از چربی طبیعی با دقت به روی بافت قبلی اضافه خواهد شد. این عمل چندین بار تا به دست آوردن نتایج دلخواه و به وجود آمدن بافت چربی موردنظر تکرار خواهد شد.

کاندیدای مناسب تزریق چربی به صورت

همه افراد کاندیدای مناسبی برای جراحی تزریق چربی نیستند. شرایط زیر، بیماران را در معرض خطر مشکلات جدی قرار می‌دهد.

دوام تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت می تواند تا ۲ سال یا بیشتر ماندگاری داشته باشد. این بستگی به شرایط بدنی فرد، ناحیه مورد تزریق، حجم چربی تزریق شده و همچنین مهارت پزشک در تزریق چربی به صورت دارد. بدیهی است که با گذشت زمان، کم‌ کم اثر حجم دهندگی چربی کاهش پیدا می‌کند، اما این ماندگاری ۲ ساله از ماندگاری بسیاری از فیلرها بیشتر است.

اینستاگرام کلنیک صدف

عوارض تزریق چربی

خوشبختانه عوارض جانبی قابل توجه این عمل بسیار ناشایع است. این عمل معمولاً بدون مشکل خاصی انجام می‌شود. خطرات و عوارض جانبی احتمالی آن موضوعی است که باید راجع به آن صحبت کنید. بعضی از عوارض جانبی محتمل مختلف شامل موارد زیر هستند:

بی شک با توجه به زندگی مدرن و در حال شتاب امروزی، دیگر فرصتی برای بسیاری از امور شخصی که قبلا با صرف زمان نسبتا زیادی انجام میشد؛ وجود ندارد. یکی از این امور رفع موهای زائد و ناخواسته است که با روشهای قدیمی هم زمان زیادی را به خود اختصاص می‌ داد و هم با درد و مشقات فراوان همراه بود.همشهریان گرامی ! امروزه این امکان فراهم گردیده که شما در مراکز تخصصی و مجهز لیزر موهای زائد در اصفهان بتوانید به رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن خود بپردازند و برای همیشه از شر این موهای مزاحم خلاص شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیلر زیر چشم چه تأثیری در جوانسازی زیر چشم دارد؟فیلر زیر چشم چه تأثیری در جوانسازی زیر چشم دارد؟

فیلر یک نوع ماده پرکننده است که در زیر پوست چشم تزریق می شود و پف و کبودی زیر چشم را به راحتی برطرف می کند. بهترین و متداول ترین ماده پرکننده ای که در ... ادامه مطلب

بوتاکس و زیباییبوتاکس و زیبایی

خاصیت بوتاکس این است که عضلات را فلج می‌ کند و یا از حرکت آنها می‌ کاهد. از این خاصیت می‌ توان در پزشکی و برای جوانسازی استفاده کرد . ... ادامه مطلب

تفاوت روش کاشت مو FIT و FUTتفاوت روش کاشت مو FIT و FUT

برای انتخاب روش مناسب جهت کاشت مو ، جهت درمان ریزش مو در این مقاله به معرفی تفاوت‌ های دو روش کاشت FIT و FUT می‌ پردازیم . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین