منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / کاهش عوارض تزریق چربی با مراقبت های پس از آن

کاهش عوارض تزریق چربی با مراقبت های پس از آن

یکی از موضوعات مهمی که این روزها برای بسیاری از افراد اهمیت پیدا کرده کند کردن روند پیری و یا از بین بردن نشانه‌های گذر زمان از روی صورت خود است. به همین دلیل همواره روش‌های جدیدی ارائه و آزمایش شده‌اند. در این میان یکی از روش‌های شگفت‌انگیزی که با ویژگی‌ها و مزایایی که دارد موفق شده در سال‌های اخیر با استقبال بسیاری از زنان و مردان روبرو شود تزریق چربی صورت و بدن است؛ زیرا یکی از تغییرات اساسی که با گذر زمان در بدن و به خصوص چهره افراد رخ می‌دهد از بین رفتن بافت‌های چربی و استخوانی‌تر شدن اندام‌ها است.

آنچه در این مطلب میخوانید

در نتیجه چهره حالتی سالخورده به خود گرفته و چروک‌های ریز و عمیقی در آن شکل می‌گیرند، بنابراین تزریق کردن چربی به بافتی که دچار از بین رفتن چربی شده می‌تواند پیشنهاد فوق‌العاده‌ای برای برگرداندن زیبایی و جوانی دوباره به افراد باشد. تزریق چربی به صورت و بدن روشی است که در آن از بافت‌های چربی بدن فرد برای فرم‌دهی صورت و بدن استفاده می‌شود. در نتیجه چربی تزریق شده به ناحیه مورد نظر کاملاً سازگار با بدن بیمار بوده و تقریباً می‌توان گفت هیچ عارضه جانبی را با خود به همراه ندارد و مهم‌تر از همه دارای ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به سایر محصولات تزریقی است. این روش پرطرفدار، کم‌تهاجمی است، نیازی به بیهوشی عمومی نداشته و دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری کوتاهی هم دارد. جهت کاهش عوارض احتمالی، مراقبت‌های بعد از تزریق چربی برای بسیاری از متقاضیان این روش اهمیت دارد.

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی پیوند چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین ، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق یا پیوند چربی را برای شما رقم می‌زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای تزریق چربی

پر کاربردترین استفاده از تزریق چربی، تزریق آن به بخش های مختلف صورت برای دستیابی به اهداف گوناگون است. کاربرد اصلی روش تزریق چربی پر کردن بخش هایی از بدن است که به دلیل کاهش ناگهانی وزن با بالا رفتن سن دچار افتادگی و خطوط (چین و چروک) شده اند؛ بنابراین می توان مهمترین کاربردهای این روش زیبایی را به شرح زیر لیست کرد:

عوارض تزریق چربی

مراقبت های قبل از تزریق چربی

  1. دو هفته قبل از اقدام به تزریق از سیگار و مشروبات الکلی اجتناب کنید.
  2. داروهایی که ممکن است خونریزی را تشدید کنند مصرف نکنید.
  3. آزمایش‌های تجویز شده را به طور کامل انجام دهید.
  4. سعی کنید برای استراحت چند روزه برنامه ریزی نمایید.
  5. آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک باید قبل از تزریق مصرف شود.
  6. در روز تزریق باید از آرایش صورت و چشم و ناحیه ای که قرار است تزریق انجام گیرد خودداری کرد.
  7. بهتر است ناحیه مورد نظر با صابون و بتادین شسته شود.

مراقبت‌ های بعد از تزریق چربی

موارد منع تزریق چربی

مدت ماندگاری تزریق چربی

به طور کلی زمان ماندگاری تزریق چربی از تزریق های فیلر بیشتر است. لازم به ذکر است که حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد از چربی تزریق شده ممکن است توسط بدن جذب شود؛ اما جراح با آگاهی از موضوع میزان بیشتری به نقطه مورد نظر تزریق می کند. به همین دلیل بعد از تجزیه چربی ها نیز می‌شود به نتیجه خوبی رسید. باید به این نکته توجه کرد که پس از جذب این میزان چربی، مقادیر مانده تزریق به صورت دائمی باقی می ماند. مدت ماندگاری چربی تزریق شده هم به ناحیه مورد نظر بستگی دارد؛ اما معمولاً بین ۲ تا ۵ سال ماندگاری برای آن متصوریم.

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض جانبی تزریق چربی

مانند انجام هر روش زیبایی و جوانسازی تزریق چربی نیز ممکن است عوارض داشته باشد که گزارش‌های آن بسیار معدود بوده است. از جمله این عوارض می توان به خونریزی، عفونت، هماتوم، ایجاد اسکار زخم، واکنش آلرژیک و یا صدمه به بافت اصلی اشاره کرد.

همشهریان گرامی ! برای دستیابی به بهترین نتایج درمان بیماریهای پوستی ، حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید. زیرا با بکارگیری نادرست و غیر اصولی این روشها توسط افراد غیر متخصص، نه تنها مشکلات کاهش پیدا نمی‌ کند؛ بلکه ممکن است دچار عوارضی شوید که به سادگی رفع نشوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با مدرن ترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی پوستآشنایی با مدرن ترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی پوست

جوانسازی پوست انواع درمان‌ های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. جوانسازی پوست صورت را با روش‌ های مختلف جراحی و بدون جراحی ... ادامه مطلب

تزریق چربی فریز شده به صورت چه معایب و مزایایی دارد؟تزریق چربی فریز شده به صورت چه معایب و مزایایی دارد؟

تزریق چربی در صورت یک رویکرد ترمیمی غیرتهاجمی جدید در جراحی زیبایی است که نقایص مربوط به حجم صورت را اصلاح کرده و موجب جوانسازی چهره می گردد. ... ادامه مطلب

بیماری پوستی پسوریازیس را بشناسیمبیماری پوستی پسوریازیس را بشناسیم

پسوریازیس نوعی بیماری خود ایمنی مزمن است که انواع مختلفی دارد و پسوریازیس پلاکی رایج‌ترین شکل این بیماری است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین