منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / لیفت شقیقه با تزریق فیلر

لیفت شقیقه با تزریق فیلر

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، پوست صورت، استحکام خودش را از دست می‌ دهد و ممکن است با افتادگی پوست در پلک و اطراف چشم مواجه شد. این موضوع باعث می‌شود تا زیبایی چشم‌ها و چهره تحت تأثیر قرار گیرد. در بسیاری از موارد برای از بین بردن این افتادگی، از لیفت شقیقه استفاده می‌شود که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می‌شود. با این کار می‌توانید به چشم‌ها و ابروهای خود فرم ببخشید و جذابیت آ‌نها را دوچندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌های شما درشت‌تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابروها نیز متناسب خواهد شد. لیفت شقیقه تنها عملی برای زیباتر کردن جوان‌ها نیست و افرادی که از چین و چروک‌های ایجاد شده در گوشه‌ های چشم ناراضی هستند و افزایش سن، باعث افتادگی ابروهای آنها شده است نیز می‌توانند این کار را به‌عنوان گزینه‌ ای مناسب و کم دردسر برای جوانسازی صورت خود در نظر داشته باشند.

تزریق فیلر شقیقه از جمله خدماتی است که توسط متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان با بهترین نتایج قابل انجام می‌ باشد. اگر مایل به تزریق فیلر در این مرکز هستید؛ می‌ توانید با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌ های تزریق فیلر به شقیقه‌

اصلاح ساختار صورت

به کمک تزریق فیلر به شقیقه‌ها، می‌توانید ساختار صورت خود را اصلاح کنید و نشانه‌های پیری را تا حد امکان از بین ببرید. این کار موجب می‌شود که شما دوباره از ظاهری جوان و شاداب برخوردار شوید و طراوت لازم را در چهره خود به دست بیاورید. به کمک تزریق فیلر به شقیقه‌ها، شما جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر خواهید رسید.

تقویت آبرسانی به پوست

هیالورونیک اسید به کار رفته در بعضی از فیلر‌ها، به صورت طبیعی نیز در بدن شما یافت می‌شود. این ماده می‌تواند آبرسانی و همچنین رسیدن مواد مغذی به پوست را تقویت کند. در نتیجه با استفاده از این فیلر‌ها برای شقیقه‌ها، پوست شما کیفیت به مراتب مطلوب‌تری پیدا خواهد کرد.

فرآیند سریع و بدون نیاز به جراحی

تزریق ژل، یک فرآیند بسیار سریع است که در آن از ابزار جراحی استفاده نمی‌شود. این فرآیند حدوداً در سی دقیقه برای شما به پایان خواهد رسید. از آنجایی که در این فرآیند از ابزاری مثل چاقوی جراحی و بخیه استفاده نمی‌شود، در نتیجه عارضه‌های جانبی آن نیز بسیار کم و محدود خواهند بود.

قابلیت برگشت‌پذیری

اگر به هر دلیلی، از نتایج تزریق فیلر به شقیقه‌ها راضی نبودید، می‌توانید این فیلر را به راحتی از شقیقه‌های خود خارج کنید. قابلیت برگشت‌پذیری، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در تزریق فیلر به شمار می‌رود و یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این عمل زیبایی محسوب می‌شود.

لیفت شقیقه با تزریق فیلر

ریسک پایین

تزریق فیلر به شقیقه، یک عمل بسیار امن به شمار می‌رود و خطری را برای شما ایجاد نمی‌کند. این فعالیت اساساً یک فرآیند پر ریسک نیست و دوران رسیدن به بهبودی کامل نیز در آن کاملاً کوتاه خواهد بود.

نتایج طبیعی

تزریق فیلر برای شقیقه‌ها به هیچ‌وجه یک ظاهر مصنوعی برای شما ایجاد نمی‌کند. نتایج حاصل از این فرآیند به شدت طبیعی هستند.

صرفه مالی

این فعالیت نسبت به انواع جراحی‌ها و حتی نسبت به تزریق چربی، برای شما هزینه‌های کم‌تری را به دنبال دارد؛ چراکه تنها در یک مرحله صورت می‌گیرد.

نحوه لیفت شقیقه با فیلر

در تکنیک لیفت شقیقه با فیلر می‌توان از فیلرهای مختلفی برای تزریق استفاده کرد؛ اما متداول‌ترین این فیلرها، فیلرهای اسید هیالورونیک می‌باشند. در این تکنیک زیبایی تزریق فیلر به شقیقه از طریق یک سوزن با میکرو کانولا به میزان ۱ الی ۲ میلی‌لیتر فیلر انجام می‌شود. اگر ناحیه مورد نظر برای کشیدگی و لیفت بسیار عمیق باشد می‌بایست از حجم بیشتری از فیلر برای تزریق استفاده کرد.

آمادگی قبل از تزریق فیلر به شقیقه‌

توجه به نکات و مراقبت‌های توصیه شده قبل از انجام فرایند تزریق فیلر به گیجگاه برای داشتن بهترین نتیجه الزامی است. در ادامه به برخی از نکات مراقبتی مهم در روزهای قبل از پروسه تزریق پرکننده اشاره می‌کنیم:

مراقبت‌ های بعد از تزریق فیلر به شقیقه‌

  1. کاهش فعالیت‌های سنگین: انجام ورزش‌های سنگین به خصوص آنهایی که موجب اعمال فشار به سر و صورت می‌شوند (مانند وزنه برداری، ورزش‌های رزمی، شنا، پیلاتس، زومبا و بوکس) باید محدود شوند؛ زیرا موجب گردش خون بیشتر و ایجاد تورم، التهاب و به خطر افتادن نتیجه تزریق ژل می‌گردند.
  2. شستشو: بعد از گذشت 24 ساعت از تزریق فیلر شقیقه، به طور مرتب (حداقل یک بار در روز) شقیقه‌های خود را تمیز کرده و با آب ولرم آبکشی کنید تا خطر عفونت کاهش یابد.
  3. استفاده از کمپرس یخ: استفاده از کمپرس یخ بعد از تزریق فیلر شقیقه به منظور کاهش درد و جلوگیری از ورم و کبودی بسیار تأثیرگذار است.
  4. عدم ماساژ شقیقه‌ها: به منظور جلوگیری از کبودی، احساس درد و تغییر نتایج حاصل از تزریق فیلر در شقیقه از ماساژ دادن آنها اجتناب نمایید.
  5. از محیط‌های گرم و آفتاب مستقیم دور بمانید: توصیه می‌شود پس از تزریق فیلر در شقیقه تا حداقل 1 هفته از آفتاب گرفتن، استفاده از سالن سولاریوم، سونا و حمام داغ اجتناب نمایید؛ زیرا باعث نابودی فیلر، فاسد شدن آن و یا حرکت آن به نقاط دیگر صورت شود.
  6. نحوه خوابیدن درست را بیاموزید: تا چند روز پس از تزریق، روی شقیقه‌های خود نخوابید و به آنها فشار وارد نکنید. توصیه می‌کنیم که به پشت بخوابید و سر خود را با بالش بالا بیاورید.
  7. داروهای تجویزی پزشکتان را فراموش نکنید: در طی چند روز اول احتمالاً دردهای مختصری را در نواحی تحت درمان تجربه خواهید کرد، در این مدت حتماً از داروهای تجویزی پزشکتان به طور منظم استفاده کنید.
  8. از مناطقی تحت درمان در برابر عفونت محافظت نمایید: تا زمانی که خطر ایجاد عفونت از بین نرود، زخم‌ها را تمیز و خشک نگه دارید.

کاندیدای نامناسب لیفت شقیقه

تزریق فیلر یک روش جوانسازی بی‌خطر و امن است؛ اما در این مواقع استفاده از آن توصیه نمی‌شود:

ماندگاری فیلر شقیقه

رفع گودی گیجگاهی با تزریق فیلر دائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده فیلر کم می‌شود. بسته به نوع برند فیلری که انتخاب می‌کنید، ماندگاری فیلرها از شش ماه تا یک سال و نیم می‌باشد؛ اما ماندگاری اثرات تحریک کلاژن سازی هیالورونیک‌های مرغوب 5 سال هم ماندگار است. پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض جانبی لیفت شقیقه با تزریق فیلر

استفاده از لیفت شقیقه با تزریق فیلر، همانند روش‌های زیبایی دیگر دارای عوارضی نیز می‌باشد که اگر این روش در کلینیک‌های معتبر و توسط پزشک متخصص و ماهر انجام گیرد، عوارض کمتر و موقت را به دنبال دارد. عوارضی که بعد از انجام این روش ممکن است رخ دهد، بروز آلرژی، نا متقارن شدن دو شقیقه نسبت به هم و خونریزی می‌باشد.

همشهریان گرامی در صورتی که نیازمند اقدامات تشخیصی - درمانی در زمینه پوست می‌ باشید؛ و به دنبال بهترین روش درمانی هستید؛ حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا به واسطه دانش، تجربه و احاطه بر انواع بیماری های پوستی و اختلالات گوناگونی که در اثر افزایش سن، ژنتیک و عواملی محیطی ایجاد می‌ شود؛ مناسب ترین درمان را برای شما در نظر گیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پاکسازی کامل پوست skin care چیست؟پاکسازی کامل پوست skin care چیست؟

پاكسازى پوست یا همان Skin Care از روش‌ های مراقبت از پوست است. و موجب داشتن یک پوست زيبا، صاف و شفاف می‌ شود . ... ادامه مطلب

فواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغلفواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغل

بدن برای عرق کردن به یک انتقال دهنده عصبی به نام استیل‌کولین نیاز دارد. برای رفع این مشکل، بسیاری از پزشکان و متخصصان، تزریق بوتاکس به زیر بغل را پیشن ... ادامه مطلب

انواع روش های پیوند موانواع روش های پیوند مو

کاشت مو به تکنیکی گفتته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهدا کننده یا همان بانک مو، به ناحیه در حال ریزش و یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین