منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
لیفت گردن با نخ بهترین روش رفع افتادگی پوست گردن

یکی از روش های جوانسازی پوست گردن، لیفت گردن با نخ شناخته می شود که عوارض جراحی را نداشته و امروزه بسیار محبوب است.

لیفت با نخ گونه؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و ماندگاری

یکی از روش های بسیار تاثیر گذار در بهبود چین وچروک و افتادگی پوست صورت لیفت گونه با نخ می باشد.

آیا تزریق بوتاکس باعث لیفت شقیقه می شود

لیفت شقیقه با بوتاکس یکی از ایمن ‌ترین روش های جوان سازی و رفع چین ‌و چروک این ناحیه است که به جذابیت بیشتر چشم های شما هم کمک می کند.

تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

افتادگی پوست، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای افراد شود.

انواع روشهای غیرجراحی برای بالا کشیدن ابروها

لیفت ابرو به روش غیر جراحی، روشی سریع و ساده برای بازیابی جوانی از دست رفته بدون پرداخت هزینه های زیاد و گذراندن دوره های نقاهت طولانی متداول پس از عم

اندولیفت جدیدترین روش لیفت غبغب بدون جراحی

اندولیفت روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و بدون نیاز به بیهوشی است،که به تجزیه‌ی چربی‌ ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد.

لیفت ابرو با نخ و تزریق بوتاکس

لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابروها یکی از بهترین روش های پزشکی مدرن برای برای زیباتر شدن صورت و باز شدن و درشت تر به نظر رسیدن چشم افراد است .

لیفت شقیقه با تزریق فیلر

بسیاری از موارد برای از بین بردن این افتادگی ، از لیفت شقیقه استفاده می‌ شود که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می‌ شود

آیا لیفت شقیقه عوارض دارد؟

پس از این جراحی لیفت شقیقه ، برای کاهش عوارض و بهبودی هرچه سریعتر، نیاز به مراقبتهای بعد از عمل وجود دارد که در این مطلب به آن پرداخته ایم

لیفت صورت و کشیدن پوست بدون عمل جراحی

برای لیفت و جوانسازی پوست صورت و بدن ، تکنیک‌های بی شماری وجود دارد. در ادامه این مقاله به روشهای لیفت پوست بدون جراحی خواهیم پرداخت.

روشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو

امروزه روشهای متعدد جراحی و غیر جراحی برای لیفت و بالا کشیدن ابرو وجود دارد. جهت کسب آگاهی بیشتر درباره روشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو، در ادامه مقاله با ما همراه باشید

جوانسازی و لیفت صورت

کشیدن پوست صورت روشی است که برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست استفاده می‌شود، اگر می‌خواهید بدون جراحی ، پوستی بدون چروک داشته باشید با ما همراه شوید.

روش های لیفت صورت

وقتی به فکر لیفت صورت از هر نوعی هستید، نکته‌ ی کلید ی توجه به این امر است که چه چیزی در طول سال‌ ها ظاهر شما را تغییر داده است.

لیفت ابرو چگونه انجام می شود

از آنجایی که چشم و ابرو بيش‌ ترین تأثير را در زيبايي صورت دارند، امروزه با لیفت ابرو به سادگی می‌ توان این مشکلات را برطرف کرد.

لیفت مژه

شما هم از داشتن مژه‌هایی بی‌حالت، کوتاه و صاف شکایت دارید؟ روش‌ های مختلفی برای زیباترکردن و خوش حالت کردن مژه‌ها وجود دارد که در این مقاله با آنها آش

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یکی از درمانی جوانسازی صورت و زیبایی است که در آن پوست افتاده صورت به آرامی کشیده می‌ شود تا پوستی صاف‌ تر و جوان‌ تر به دست آید .

لیفت صورت چیست ؟

گزینه‌ های مختلف جراحی برای جوانسازی صورت و از بین بردن چین و چروک‌ های پوست وجود دارد که در این بین می‌ توان به جراحی لیفتینگ اشاره کرد.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین