منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

پوست صورت نسبت به پوست سایر قسمت‌های بدن حساس‌تر است و بیشتر دستخوش تغییرات مخرب نظیر بالا رفتن سن، پرتو نور خورشید، افزایش وزن و استعداد ژنتیکی می‌شوند. روند افزایش سن به تمام لایه‌های پوست، بافت زیر پوستی و عضله پهنی به نام پلاسما نفوذ می‌کند. به دلیل از بین رفتن کلاژن و اسید هیالورونیک احتمال خشک شدن پوست افزایش می‌یابد و با گذر زمان پوست نازک‌تر می‌شود. در نتیجه پوست سفتی و حجم خود را از دست می‌دهد و به علت عوامل مرتبط با سبک زندگی و نیروی جاذبه پوست شروع به تغییر می‌کند. علاوه بر این تغییر وزن نیز می‌تواند تأثیر قابل توجه در وضعیت ظاهری صورت داشته و باعث ایجاد علائم پیری پیش از موعد برای فرد شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

افتادگی پوست ، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می‌تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای افراد شود. زمانی که این اتفاق برای چهره رخ می‌دهد، با استفاده از لیفت صورت با نخ می‌توانید پوست خود را بالا کشیده و حالت چهره خود را حفظ کنید. . این روش به این صورت است که نخ از سوراخ های بسیار ریزی که در نقاط مختلف صورت توسط پزشک و سوزن مخصوص به وجود آمده است در زیر پوست قرار می گیرد و پس از مدتی جذب پوست می شود. این روش با تحریک پاسخ بهبودی فرد، سبب تولید کلاژن شده و پوست را شاداب و جوان می‌کند.

کاربرد لیفت صورت با نخ

مزایای لیفت صورت با نخ

تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

مناطق هدف لیفت صورت با نخ

بسیاری از افراد لیفت صورت با نخ را برای اصلاح نواحی از صورت که دچار افتادگی شده یا به مرور زمان شل به نظر می‌رسند انتخاب می‌کنند. این مناطق عبارتند از:

انواع نخ لیفت

نخ کاگ

نخ کاگ یکی از نخ‌هایی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌کنند. در این روش هیچگونه ردی از نخ باقی نمی‌ماند و زمان بهبودی آن بسیار کم است و خیلی زود به نتیجه‌ی مطلوب خود می‌رسید. در لیفت صورت با نخ کاگ، پوست به شکل طبیعی به زیبایی خود می‌رسد.

نخ pdo

نخ pdo یکی دیگر از نخ‌هایی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌شود. این نخ به محض اینکه وارد بافت‌های بدن می‌شود، باعث جمع شدن و همچنین رشد کردن سلول‌های فیبروبلاست می‌شود. محل این نخ‌ها مابین لایه درم و نیام عضلات زیر جلدی می‌باشد.

نخ سیلوئت

نخ سیلوئت سومین نخی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌شود. این نخ، نخ بخیه‌ای مخروطی است که کاملاً جذب می‌شود و برای تصحیح موقعیت بافت و اجزاء صورت و گردن استفاده می‌شود.

نحوه لیفت با نخ

پس از معاینه پزشک به عنوان مرحله اول لیفت با نخ و تأیید صلاحیت شما نسبت به استفاده از این فرایند، سوراخ‌های موردنظر برای عبور نخ از زیر پوست، روی صورت ایجاد می‌شوند. سپس پروسه هدایت پوست و زاویه سازی صورت به زوایای مختلف برای هر یک از اعضای صورت به شکل جداگانه‌ای انجام می‌پذیرد؛ اما تقریباً همگی از یک فرایند مشخص برخوردار هستند. نخ لیفت در محل موردنیاز جایگذاری می‌شود و در انتها توسط پزشک یا تکنسین زیبایی به جهت مناسب هدایت می‌شوند تا چروک‌های موجود در صورت را از بین ببرند. در ادامه با جذب نخ در لایه میانی پوست و تولید کلاژن و الاستین بیشتر، شادابی و طراوت مجدد به بافت پوست صورت باز می‌گردد.

مراقبت قبل از لیفت با نخ

مراقبت بعد از لیفت با نخ

موارد منع جوانسازی پوست با نخ

  1. آکنه پوستی فعال و یا عفونت پوست
  2. زمینه برآمدگی بعد از التیام زخم
  3. بیماری‌های خود ایمنی، تصلب پوست، سارکوئیدوز (زگیل یا زخم پوستی)، آمیلوئیدوز و…
  4. داروهای ضد انعقاد: کومارین و هپارین (آسپرین)
  5. هموفیلی
  6. حاملگی، IVF
  7. بدخیمی/ شیمی درمانی
  8. هپاتیت B و C و HIV
  9. پورفیری

ماندگاری لیفت با نخ

براساس آمار به دست آمده از متقاضیان لیفت با نخ و همچنین نظرات و تجربیات پزشکان زیبایی، دوام لیفت با نخ، با توجه به شرایط متقاضی، نوع نخ به کار رفته، میزان نخ مصرفی، میزان آسیب های پوستی، افتادگی و چین و چروک، سن، مدت زمان عمل، نوع کار پزشک و غیره متفاوت می باشد؛ اما به طور میانگین، مدت زمان دوام نخ، با توجه به موارد ذکر شده، می تواند از 2 تا 5 سال و یا حتی بیشتر نیز باشد.

اينستاگرام کلينيک صدف

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه روش‌های زیبایی را نمی‌توان برای تمام افراد یکسان در نظر گرفت؛ چرا که میزان آسیب‌ها و مشکلات پوستی در هر یک از بیماران با دیگری متفاوت است. از طرفی قیمت لیفت صورت با نخ به سن فرد، نوع پوست، ناحیه درمان و … بستگی دارد. از همین رو هزینه نهایی این روش زیبایی توسط پزشک و بعد از معاینه توسط او به شما اعلام می‌شود.

عوارض لیفت صورت با نخ

هر روشی می تواند مزایا و معایب خاص خودش را داشته باشد و لیفت صورت با استفاده از نخ نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. البته معایب لیفت صورت با نخ به این بستگی دارد که تکنیک های مورد نظر چگونه استفاده می شوند. اگر نخ ها به طور کامل مورد تاییدیه FDA باشند، عارضه چندان و یا خاصی را مشاهده نخواهید کرد؛ ولی در هر صورت هیچ روشی بدون ضرر نمی باشد که از آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نازلی [ 1402-08-20 ]
سلام خانم دکتر من خانمی 40 ساله هستم و افتادگی بیشتر توی گونه و خط خنده دارم چند عدد نخ برای هر طرف صورتم نیازه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ترمیم تزریق چربیترمیم تزریق چربی

در روش تزریق چربی (عمل تزریق چربی) از چربی فرآوری شده از بدن خود فرد استفاده می‌ شود تا مجدداً فرم مطلوب و حجم مناسبی را به چهره بازگرداند ... ادامه مطلب

تأثیر قرص پرفکتیل برای پوست، مو و ناخنتأثیر قرص پرفکتیل برای پوست، مو و ناخن

قرص پرفکتیل به جهت سلامت و حفاظت کامل از پوست، مو و ناخن و کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست، بر اثر تابش نورخورشید و آلودگی‌ های محیط به کار می رود . ... ادامه مطلب

علائم زگیل تناسلی چیست و نحوه تشخیص آن چگونه است؟علائم زگیل تناسلی چیست و نحوه تشخیص آن چگونه است؟

زگیل تناسلی همانطور که از نامش پیداست؛ یکی از امراض تناسلی مشترک بین زن و مرد است که با ایجاد زوائد پوستی روی آلت جنسی و اطراف آن شناخته می‌ شود . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین