منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / لیفت گردن با نخ بهترین روش رفع افتادگی پوست گردن

لیفت گردن با نخ بهترین روش رفع افتادگی پوست گردن

شادابی و جوانی پوست صورت و گردن در اثر عوامل مختلفی همچون افزایش سن، ژنتیک، استرس، سبک زندگی ناسالم، نور خورشید و غیره در خطر است. به خصوص پوست ناحیه ی گردن که حتی از پوست صورت نیز نازک تر است و در اثر رخداد هرگونه از عوامل ذکر شده، مستعد چروک شدن و افتادگی می باشد. شل شدگی پوست گردن همراه با کاهش قابلیت ارتجاعی آن است که سبب می شود جلوه ای نازیبا پدیدار شود. لذا افراد برای رفع چنین مسئله ای می توانند از روش های نوین و جدیدی که در حیطه ی درمان زیبایی ارائه شده است استفاده نمایند.

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از این روش ها با نام لیفت گردن با نخ شناخته می شود که عوارض جراحی را نداشته و امروزه بسیار محبوب است. لیفت با نخ یک تکنیک نوین و بی خطر برای رفع مشکلات پوستی نواحی مختلف بدن همچون صورت و گردن است که نتایج آن منجر به رفع افتادگی می شود. در حقیقت متخصصان در این روش از نخ های پروپیلن که جاذب است استفاده می کنند که برای درمان افتادگی های پوست گردن ابتدا نخ ها از طریق سوزن هایی بسیار ریز وارد گردن می شوند و با به کارگیری یک قلاب، کشیده می شوند. لیفت گردن با نخ در مقایسه با عمل های جراحی از درد بسیار کمتری برخوردار است.

کاربرد لیفت گردن

این روش می تواند چهار مشکل رایج در گردن را برطرف کند:

  1. خط و خطوط گردن
  2. افتادگی و شلی پوست گردن
  3. چربی اضافی زیر چانه (غبغب)
  4. پوست و چربی اضافی در قسمت پایینی صورت (فک)

مزایای لیفت گردن با نخ

انواع نخ لیفت گردن

نخ کاگ

نخ کاگ یکی از نخ هایی است که در لیفتینگ صورت از آن استفاده می کنند. در این روش هیچ گونه ردی از نخ باقی نمی ماند و زمان بهبودی آن بسیار کم است و خیلی زود به نتیجه ی مطلوب خود می رسید. در لیفت صورت با نخ کاگ پوست به شکل طبیعی به زیبایی خود می رسد .

نخ pdo

نخ pdo یکی دیگر از نخ های مؤثر در پروسه جوانسازی پوست گردن است : این نخ به محض این که وارد بافت های بدن می شود باعث جمع شدن و همچنین رشد کردن سلول های فیبروبلاست می شود . محل این نخ ها مابین لایه درم و نیام عضلات زیر جلدی می باشد .

نخ سلوئیت

نخ سلوئیت سومین نخی است که زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند: این نخ ، نخ بخیه ای مخروطی است که کاملاً جذب می شود و برای تصحیح موقعیت بافت و اجزای صورت و گردن استفاده می شود . این نخ سال های سال است که در پزشکی کاربرد دارد و بسیار ایمن است . در هر صورت با از بین ‌بردن پوست شل این نواحی و چربی اطراف گردن، چانه‌ها و فک، زاویه سازی فک با لیفت گردن انجام خواهد شد.

لیفت گردن با نخ

لیفت گردن با نخ چگونه انجام میشود؟

برای انجام لیفت گردن بدون جراحی، در ابتدا پزشک معالج و متخصص، در یک جلسه مشاوره، اطلاعات مربوط به سابقه بیماری‌ها، مصرف داروها و تشخیص نوع پوست را جمع‌آوری می‌کند. این اطلاعات برای تخمین تعداد نخ‌های مورد نیاز برای انجام لیفت، مدت زمان اثرگذاری عمل و ایجاد اعتماد منطقی و معقول در فرد، ضروری است. در زمان مشخص شده برای انجام عمل لیفت گردن با نخ، پزشک در ابتدا نقاط قرارگیری نخ‌ها را در هر دو سمت مشخص می‌کند. سپس با استفاده از بی‌حسی موضعی، گردن و نقاط عبور نخ‌ها زیر فک و پشت گردن به طور کامل بی‌حس می‌شوند تا فرد در طول درمان احساس ناراحتی نکند. سپس با استفاده از سوزن‌های باریک و تیز، نخ‌های لیفتینگ از نقاط مشخص شده عبور داده می‌شوند. پس از عبور تمام نخ‌ها، دو سمت نخ در نقاط ابتدایی محکم می‌شوند. پس از کشیدن نخ‌ها، قسمت‌های اضافی نخ قطع می‌شوند و عمل لیفت گردن با نخ به پایان می‌رسد.

نکات مهم قبل از لیفت گردن با نخ

متخصصان موافق هستند که افراد کاندید جهت انجام نخ لیفت باید حداقل از یک هفته قبل از عمل از مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار اجتناب نمایند؛ زیرا مواد موجود در این فرآورده ها باعث کمبود آب بدن می شوند و ممکن است که با مواد بی حسی تداخل ایجاد کنند.
از تمام محصولات دارویی بر پایه آسپرین باید اجتناب شود (این دارو ها رقت خون را بالا می برند و می توانند باعث خونریزی غیر ضروری در هنگام انجام این پروسه درمانی شوند) این مورد می تواند عوارض جانبی و ناخواسته ای را به همراه داشته باشد (جهت قطع دارو حتما از دستورالعمل های پزشک معالج خود پیروی کنید).

مراقبتهای پس از لیفت گردن با نخ

آیا لیفت گردن با نخ درد دارد؟

پزشک نواحی مورد نظر را با استفاده از مواد موضعی، بی حس می کند و هیچگونه دردی هنگام انجام فرآیند حس نخواهد شد.

آیا لیفت گردن با نخ باعث زاویه سازی فک می شود؟

با از بین ‌بردن پوست شل این نواحی و چربی گردن، موجب زاویه سازی فک نیز انجام خواهد شد.

ماندگاری لیفت گردن با نخ چقدر است؟

لیفت صورت با نخ معمولاً بین یک الی ۲ سال ماندگاری دارد که آن هم به عوامل مختلفی بستگی دارد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض لیفت گردن با نخ

لیفت صورت با نخ معمولاً زمانی که توسط یک متخصص پزشکی واجد شرایط و با تجربه انجام شود ایمن در نظر گرفته می شود. با این حال، مانند هر روش پزشکی، عوارض جانبی و خطرات احتمالی مرتبط با لیفت صورت با نخ وجود دارد. مهم است که قبل از انجام این روش از این موارد آگاه باشید. در اینجا برخی از عوارض جانبی و خطرات احتمالی وجود دارد:

هزینه لیفت گردن با نخ

تعیین هزینه لیفت با نخ به موارد زیر بستگی دارد:


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان تعریق بیش از حدکف دست با بوتاکسدرمان تعریق بیش از حدکف دست با بوتاکس

هایپرهیدروز (Hyperhidrosis) به تعریق بیش از حد بدن و عرق کردن غیر طبیعی گفته می‌ شود. اکثر افراد مبتلا در کف دست مشاهده می‌ شود ... ادامه مطلب

روش های پیوند ابروروش های پیوند ابرو

یکی از حوزه‌هایی که پیوند زدن بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد حوزه زیبایی بوده است از انواع پیوند‌ ها در زیبایی می‌ توان به پیوند ابرو اشاره کرد. ... ادامه مطلب

خون مردگی یا اکیموز چگونه درمان میشود؟خون مردگی یا اکیموز چگونه درمان میشود؟

خون‌ مردگی ممکن است روی بازوها، پاها، شکم، باسن، داخل دهان و روی پلک‌ ها دیده شود. خون‌ مردگی می‌ تواند از عوارض یک بیماری خطرناک باشد ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین