منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / اندولیفت جدیدترین روش لیفت غبغب بدون جراحی

اندولیفت جدیدترین روش لیفت غبغب بدون جراحی

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، پوست در بخش های مختلف بدن، خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و دچار افتادگی می شود. همچنین در برخی افراد ممکن است تجمع چربی در چند نقطه خاص از بدن افزایش پیدا کند که زیبایی ظاهر افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. تجمع چربی و افتادگی پوست در زیر چانه که با نام غبغب شناخته می شود یکی از این شرایط است که نه تنها با افزایش سن بیشتر می شود که گاه در افراد جوان نیز به صورت ژنتیکی مسئله ساز است. اندولیفت یک روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و بدون نیاز به بیهوشی می باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی تابیده می شود که به ضخامت یک تار مو هستند و به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد. همچنین این لیزر با ایجاد حرارت در لایه میانی پوست، باعث تحریک تولید و بازسازی رشته های کلاژن میشوند که مسئول الاستیسیته و کشسانی پوست می باشند.

هایفوتراپی و بکارگیری لیزر اندولیفت از جدیدترین و موثرترین روشهای جوانسازی پوست می باشن که در کلینیک صدف اصفهان توسط متخصص پوست انجام می شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هاهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 اقدام فرمایید.

مزایای اندولیفت غبغب

نحوه کار لیزر اندولیفت

در این متد با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۲۰۰ ۳۰۰ میکرون) که پزشک با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر از طریق منفذ بسیار ریزی به زیر پوست می فرستد، انرژی حاصل از پرتو لیزری به بافت‌های عمقی در پوست تابیده و اعمال می‌ شود و در صورت انتخاب، به حذف سلول‌ های چربی و ریمدلینگ پروتئین‌ ها و تحریک فیبرهای کلاژن بافت پوست می‌ پردازد. پزشک، میکروفیبر بسیار نازک در هنگام عبور از لایه‌ های پوست، با هدایت مسیر لیزر به سمت محل مورد نظر، پرتو لیزر را بر روی بافت‌ های عمقی پوست متمرکز می‌ کند و درنتیجه‌ با عبور تابش N.IR از لایه درمیس پوست می‌ توان نتایج مختلفی را در بافت مورد نظر مشاهده کرد.

اندولیفت جدیدترین روش لیفت غبغب

مراقبت های قبل از اندولیفت غبغب

قبل از انجام اندولیفت، صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشویید تا هیچگونه مواد آرایشی بر روی پوست شما باقی نماند. تمیز بودن صورت شما شرط اصلی کار برای جلوگیری از حساسیت و یا عفونت در حین کار است.

مراقبت های بعد از اندولیفت غبغب

  1. استفاده از کمپرس یخ برای جلوگیری از ایجاد تورم و کبودی در ناحیه صورت
  2. عدم مصرف مشروبات الکلی و دخانیات
  3. عدم مصرف هیچ دارویی بدون هماهنگی با پزشک مربوطه در سه روز اول بعد از انجام اندولیفت
  4. عدم استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی در ۲۴ ساعت اول بعد از جلسه درمانی
  5. مصرف مرتب و منظم داروها و یا پمادهای تجویز شده توسط پزشک مربوطه

افراد نامناسب جهت انجام اندولیفت غبغب

ماندگاری لیزر اندولیفت غبغب

ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک، تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص، جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود.

هزینه اندولیفت غبغب

هزینه اندولیفت به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه لیزر اندولیفت به محل درمان، دستگاه مورد استفاده، وجود چربی اضافی جهت رفع غبغب ، سطح مهارت پزشک و یا جراح، تعداد جلسات موردنیاز، داروهای تجویز شده و قیمت فیبر مصرفی دستگاه بستگی دارد.

اينستاگرام کلينيک صدف

چه زمانی نتیجه اندولیفت غبغب قابل مشاهده خواهد بود؟

نخستین تأثیرات قابل‌مشاهده جلسات درمانی با اندولیفت را می‌توان پس از جلسه اول مشاهده کرد. بااین‌حال، تأثیرات اصلی و کامل این روش حدود ۶ ماه پس از نخستین جلسه خود را در بدن فرد نمایان می‌سازند.

عوارض جانبی اندولیفت غبغب

استفاده از این روش دارای عوارض درمانی خاصی نیست و تنها می‌توان به این اشاره کرد که بعضی‌ اوقات در برخی افرادی که از آن استفاده می‌کنند و در ناحیه‌ای از پوست که فیبر نوری بسیار نازک وارد بدن می‌شود مقدار بسیار اندکی تورم یا التهاب پوستی دیده می‌شود که مشکل خاصی نبوده و در مدت‌زمان بسیار کمی در حد چند روز به‌طور کامل رفع خواهد شد.

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی رفع موهای زائد در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، از جمله لیزر سایناشور توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌ پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمانه پارسا [ 1402-08-21 ]
سلام دکتر آیا لیزر اندولیفت توی یک جلسه تاثیر میزاره یا اینکه به چند جلسه ممکنه بکشه هزینش چقدره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟

محلول تقویت مو لامینین به واسطه دارا بودن ترکیبات گیاهی موجب تقویت پیاز مو شده و از عملکرد تبدیل تستسترون به دی هیدروتستسترون که یکی از عوامل ریزش مو بوده ممانعت می‌ کند ... ادامه مطلب

همه چیز در مورد الکتروکوترهمه چیز در مورد الکتروکوتر

کوتر دستگاهی می باشد که با ایجاد جریان الکتریکی، حرارتی را ایجاد می کند. امروزه از این نوع دستگاه ها در صنایع پزشکی و زیبایی بسیار استفاده می شود. ... ادامه مطلب

لیفت شقیقه با تزریق فیلرلیفت شقیقه با تزریق فیلر

بسیاری از موارد برای از بین بردن این افتادگی ، از لیفت شقیقه استفاده می‌ شود که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می‌ شود ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین