منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزرهای جوانسازی / تأثیر شگفت انگیز لیزر اندولیفت در جوانسازی پوست

تأثیر شگفت انگیز لیزر اندولیفت در جوانسازی پوست

آنچه در این مطلب میخوانید

بالا رفتن سن، باعث تخریب اجزای شکل دهنده به پوست می‌شود. پروتئین‌های کلاژن و الاستین از جمله‌ی این اجزا هستند که بر زیبایی و جوانی پوست تأثیر بسیار دارند. سیگار کشیدن، ورزش نکردن، آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید و تغذیه نامناسب در کنار بالا رفتن سن، باعث تخریب و تحلیل رفتن پوست می‌شوند. یکی دیگر از شرایطی که ممکن است صورت را پیر نشان دهد کاهش حجم صورت است که به خاطر تحلیل بافت چربی ایجاد می شود. در بیشتر تکنیک‌های جوانسازی، پوست تحریک به کلاژن‌سازی شده و فرآیند خود ترمیمی را آغاز می‌کند. اندولیفت روشی نوین به منظور تحریک بافت های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت ‌سازی آن می‌ باشد. اندولیفت بیشتر از همه برای درمان کم‌تهاجمی و بدون جراحی افتادگی پوست در زیر پلک‌های پایینی، نواحی چانه، غبغب، گردن، خط فک، گونه‌ها و اطراف دهان استفاده می‌شود و جزء مزایای اصلی این روش محسوب می شود. در واقع هرجایی که نیاز به برطرف کردن افتادگی یا شلی پوست وجود داشته باشد، اندولیفت در درمان آن ناحیه مؤثر است.

کاربرد های لیزر اندولیفت

لیزر اندولیفت

مزایای اندولیفت

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. مدت کوتاه عمل و سرپایی انجام شدن
  2. دوره نقاهت کوتاه مدت که نیازی به برش و بخیه ندارد.
  3. به بیهوشی نیز نیازی ندارد و با بیحسی موضعی انجام می شود.
  4. قابلیت به کار گیری در کنار سایر روش های زیبایی از جمله تزریق فیلر
  5. فعال سازی ساخت مجدد کلاژن ها
  6. اصلاح زوایای صورت، گردن و بازوها
  7. قابلیت ترکیب با هندپیس (Light Scan)
  8. بهترین روش غیر جراحی بلفاروپلاستی پلک یا بینی
  9. استفاده از طول موج منحصر به فرد ۱۴۷۰ نانومتر
  10. فعال سازی عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی
  11. هزینه پایین در مقایسه با سایر روش های لیفت

نحوه عملکرد اندولیفت

لیزر اندولیفت بر خلاف لیزر موهای صورت، به صورت عمقی در پوست نفوذ می کند. فیبرهای استفاده شده برای صورت 200-300 میکرونی و 400-600 میکرونی برای بدن هستند. نکات مربوط به انجام اندولیفت به شرح زیر است:

  1. فیبر به راحتی و بدون ایجاد برش مستقیماً به ناحیه هایپودرم پوست وارد می شود. عمل اندولیفت در واقع فرودهی درم و تحریک تولید کلاژن و تحریک ساخت عروق جدید در پوست است.
  2. با ورود میکروفیبر به لایه های عمقی پوست به دلیل لیپولیز یا چربی سوزی بافت به بهبود و لیفت در نواحی مختلف یا محل تجمع چربی کمک کرده و افتادگی و چروک در این نواحی را بهتر می کند و از طرفی با تحریک کلاژن سازی منجر به سفتی و بهبود قوام پوست می گردد.
  3. اندولیفت در اثر بازسازی عروق پوست به شادابی و بهبود ساخت و ساز سلولی کمک می کند، بنابراین ضمن کانتورینگ صورت منجر به شادابی و بهبود کیفیت پوست نیز می گردد.
  4. به لحاظ فیزیکی هر جسمی با توجه به ویژگی فیزیکی خود، طیف خاصی از طول موج را جذب می کند. در اندولیفت بافت چربی و پیوندی، گیرنده های طول موج تابیده شده به بافت هستند که با جذب طول موج گرما ایجاد و منجر به بازسازی و فرم دهی بافت می شود در حالی که سایر بافت ها هیچ آسیبی نمی بینند.

مراقبت‌ های لازم بعد از انجام اندولیفت

از آنجایی که اندولیفت روشی کم تهاجمی است، افراد بلافاصله می‌توانند فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند؛ اما رعایت کردن توصیه‌های پزشک می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، این توصیه‌ها عبارتند از:

کاندید نامناسب جهت انجام اندولیفت

ماندگاری لیزر اندولیفت

ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک، تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود.

اينستاگرام کلينيک صدف

هزینه اندولیفت

هزینه اندولیفت به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه لیزر اندولیفت به محل درمان، دستگاه مورداستفاده، سطح مهارت پزشک و یا جراح، تعداد جلسات موردنیاز و داروهای تجویز شده بستگی دارد.

عوارض اندولیفت

روش اندولیفت به دلیل کم‌تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد. عوارض خفیف به ندرت مشاهده می‌شوند و بیشتر عوارض، جزء روند طبیعی بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان به شمار می‌آیند. به طور کلی زمانی شاهد وقوع عوارض جانبی هستیم که اندولیفت در مراکز نامعتبر انجام شود. کمی تورم، قرمزی یا کبودی از جمله عوارض طبیعی اندولیفت هستند که پس از چند روز کاملاً ناپدید می‌شوند.

شما می توانید برای درمان ریزش مو با روشهایی مانند فیلر مو و مزوتراپی مو در اصفهان به کلینیک تخصصی صدف مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کتابی [ 1402-08-29 ]
هم اندولیفت هم جوانسازی به نظرم خیلی توی جوانسازی پوست صورت مهم هستن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه چیز در مورد تزریق چربی صورتهمه چیز در مورد تزریق چربی صورت

گاهی جوانسازی پوست با رفع چین و چروک ها به روشهای مختلف میسر نیست. در این شرایط ممکن است افزایش حجم با روشهایی مانند تزریق چربی راهگشا باشد و جوانسازی پوست را تضمین کند ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس چه کاربردهایی دارد؟تزریق بوتاکس چه کاربردهایی دارد؟

تزریق بوتاکس در مواردی مانند خط اخم و چروک‌ های اطراف چشم و دهان خطوط پنجه کلاغی اصراف چشم خطوط پیشانی موثر است . ... ادامه مطلب

نکات قبل از لیزر موهای زائدنکات قبل از لیزر موهای زائد

برای از بین بردن موهای زائد بهترین راهکار، استفاده از لیزر است. لیزر کردن موهای زائد روشی نسبتا دائمی برای رهایی از موهای زائد است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین