منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / عوارض و مزایای مزوتراپی مو

عوارض و مزایای مزوتراپی مو

از آنجا که ریزش مو یک مشکل رایج در بین بسیاری از افراد ( زنان و مردان ) است، همواره روش‌های مختلفی برای درمان ریزش مو در حال توسعه است. پیوند مو ، تکنیک لیزر و بسیاری از روش‌های مختلف برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. یکی از روش‌های جلوگیری از ریزش مو و اطمینان از سلامت مو، روش مزوتراپی مو است. مزوتراپی مو تا حد زیادی شکایات مربوط به ریزش موها را کاهش می دهد. قبل از مزوتراپی مو، با انجام ماساژ ویژه پوست سر با استفاده از ترموتراپی (بخار)، پوست سر نرم شده و برای تزریق آماده می‌ شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

در روش مزوتراپی مو، ترکیب شیمیایی که برای درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر اساس ساختار مو، شکل و شدت ریزش موی مراجعه کننده، به طور خاص آماده می شود. این مخلوط شامل مواد افزایش دهنده گردش خون، ویتامین‌ها و عناصر مختلف است. مخلوط آماده شده توسط انژکتور کوچک با سوزن مزوتراپی استریل به لایه میانی پوست تزریق می‌شود. در تزریق مو به وسیله دست تنظیم دوز دارو و توزیع آن به طور مساوی به پوست سر زمان بر و دشوار است. مزوتراپی کنترل شده توسط دستگاه مخصوص می‌تواند به راحتی و به طور مساوی به کل پوست سر اعمال شود. دوز دارو تزریق شده را می‌توان در صفحه کامپیوتر کنترل کرد. پس از مزوتراپی، مو برای مدت مشخصی شسته نمی‌شود و نباید ازهیچ مواد شیمیایی روی مو استفاده شود.

شما می توانید برای درمان ریزش مو با روشهایی مانند فیلر مو و مزوتراپی مو در اصفهان به کلینیک تخصصی صدف مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اثر مزوتراپی مو بر روی مو

از آنجا که فولیکول‌های مو در لایه میانی پوست به وسیله مزوتراپی مو تحریک می‌شوند، شکایات ناشی از ریزش مو می‌تواند به طور کامل کاهش یابد یا متوقف شود
تغذیه سلول‌های موی: از آنجا که در مزوتراپی مو، مواد مغذی مورد نیاز سلول‌های مو به طور مستقیم به ریشه‌های آنها تزریق می‌شود، ریزش مو به طور قابل توجهی متوقف می‌شود
موها را سالم‌تر و قوی‌تر می‌کند
کم شدن مو تنها به شکل ریزش مو نیست: از دست دادن مو می‌تواند به شکل نازک شدن، شکنندگی مو و از دست دادن حجم نیز باشد. مزوتراپی مو باعث ضخیم و پرپشت شدن مو می‌شود.
از آنجا که در مزوتراپی مو، مواد مغذی مورد نیاز سلول های مو به طور مستقیم به فولیکول‌های مو تزریق می‌شود، ممکن است سلول‌ها و به این ترتیب موها بازسازی شوند.

ماندگاری نتایج مزوتراپی مو

مزوتراپی مو، نتایج طولانی مدتی نسبت به دیگر روش‌های درمانی غیرتهاجمی دارد. اثر مزوتراپی مو بسته به علل ریزش مو، شکل و شدت ریزش مو، می‌تواند متفاوت باشد. این اثر معمولا بین سه تا چهار سال متفاوت است و می‌تواند بعد از گذشت این مدت تکرار شود.

بررسی مزایا و معیایب مزوتراپی مو در کلینیک صدف اصفهان


چه افرادی می‌ توانند مزوتراپی مو را انجام دهند؟

مزوتراپی مو می تواند برای مردان و زنان در تمام سنین که دچار مشکل ریزش مو هستند مورد استفاده قرار گیرد. مزوتراپی مو را می توان به راحتی برای گروه های سنی کم به دلیل بدون درد بودن آن، انجام داد. بهترین مزوتراپی مو در اصفهان را با مراجعه به کلینیک صدف، تجربه نمایید.

مزایای مزوتراپی مو

مزوتراپی می‌تواند به صورت محلی به پوست سر تزریق می‌شود، بنابراین، تزریق به نقطه یا نقاطی که ریزش مو رخ می‌دهد محدود می‌شود
مواد مغذی مورد نیاز سلول‌های مو به طور مستقیم به لایه پوستی که در آن فولیکول‌ های مو قرار می‌گیرند تزریق می‌شوند
درمان در مدت زمان کوتاه، تاثیر خود را نشان می‌دهد
مو را متراکم‌تر، ضخیم‌تر و براق‌تر می‌کند
به جز مواد شیمیایی، تزریق هیچ عارضه جانبی ندارد
کم هزینه است
درصد موفقیت آن بالاست
مدت زمان جلسات کوتاه است
تزریق نسبتا آسان، بدون ناراحتی و درد است

کلینیک صدف اصفهان ، با بهره‌گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق بوتاکس در اصفهان می‌ باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دلایل سفید شدن مو در سنین جوانی و راهکار درمان آندلایل سفید شدن مو در سنین جوانی و راهکار درمان آن

با استفاده از این روش‌ هایی می‌ توان سفیدی موها را به تعویق انداخته و از بروز سفیدی زودرس جلوگیری کرد اما نمی‌ توان موها را برای همیشه تیره نگه داشت. ... ادامه مطلب

مراحل تزریق چربیمراحل تزریق چربی

یکی از رایج‌ترین نشانه‌ های پیری کاهش حجم چربی در صورت است. در طی فرآیند طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت شروع به شکست و کاهش یافتن می‌ کنند ... ادامه مطلب

نکات مهم در مورد بوتاکس مصپورت و دیسپورتنکات مهم در مورد بوتاکس مصپورت و دیسپورت

تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت در نوع عملکرد نمیباشد و بیشتر تفاوت آنها در سرعت و میزان تاثیر و درد ناشی از تزریق آنها خلاصه میشود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین