منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / عوارض مزوتراپی چیست؟

عوارض مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی درواقع روشی است که پزشک بر اساس نیاز پوست و مو شما ویتامین ها مواد معدنی و امینو اسیدها را به شکل مستقیم با تزریق به لایه میانی پوست، برای احیاء آن مناطق می‌رساند. خواستگاه مزوتراپی اروپا است و نخستین بار از این روش در اروپا استفاده شد. این راه سریع ترین مسیر رسیدن مواد مغذی به پوست است و باعث ایجاد کلاژن جدید و تغذیه مناسب پوست می‌شود که نتیجه آن جوانسازی و زیبایی دوچندان پوست صورت خواهد بود.

آنچه در این مطلب میخوانید

امروزه مزوتراپی به یکی از روشهای زیباسازی پوست و مو تبدیل شده است. هر روشی در کنار مزایا و نتایج مثبتی که می‌تواند دربر داشته باشد؛ ممکن است با عوارضی نیز همراه گردد. مزوتراپی هم از این قاعده مستثنی نیست و در کنار محاسن بسیار زیاد، ممکن است با مشکلاتی همراه شود. در ادامه این بحث به طور کامل به مزایا و عوارض مزوتراپی خواهیم پرداخت تا شما کاربر عزیز بتوانید با مطالعه این مقاله، به نتایج درست و واقع بینانه‌ای در انتخاب مزوتراپی به عنوان یکی از روشهای موثر در درمان ریزش مو و جوانسازی پوست برسید.

در مزوتراپی غلظت مواد و هدف گذاری آنچه پوست نیازمند آن است، از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. در کلینیک صدف اصفهان با احاطه و اشراف تخصصی بر نیازهای پوست، مزوتراپی انجام می‌شود؛ در نتیجه، نتایج درخشانی را در جهت جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوست رقم می‌زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

مزایای مزوتراپی

افزایش رطوبت پوست از همان اولین جلسه مزوتراپی مشهود می‌گردد و پوست پس از فقط یک جلسه بسیار مرطوب‌تر به نظر می‌رسد. دیگر مزیت شاخص مزوتراپی این است که چون این درمان نیازی به بی‌حسی ندارد، پس از آن احتمال بروز عوارض جانبی بسیار کمتر است. مزوتراپی کاملاً بدون درد است و دوران بهبود بسیار کوتاهی دارد.

آشنایی با عوارض مزوتراپی ،  کلینیک پوست و موی صدف

عوارض مزوتراپی

جالب است بدانید که پس از مزوتراپی نیز مانند دیگر روش های جوانسازی صورت ، احتمال بروز خطرات و عوارض جانبی ،غیر ممکن نیست. همانطور که میدانید این روش جوانسازی پوست صورت به حالت تزریقی انجام میگیرد ،یعنی در پوست، به صورت مستقیم تزریق می‌شود.در نتیجه عوارض مزوتراپی در ناحیه تزریق بیشتر مشاهده می‌شود.

که همه این عوارض ظرف مدت کوتاهی (پس از چند ساعت) به کلی بر طرف خواهند شد؛ مگر در مواردی که کبودی در محل تزریق ایجاد شده است که آن هم طبق روال برطرف شدن همه کبودی‌هایی که در پوست ایجاد می‌شود، با گذشت چند روز از بین می‌رود. گاهی ممکن است به دلیل عدم توجه پزشک و رسیدگی نامناسب فرد پس از مزوتراپی در محل تزریق ایجاد عفونت شود. توصیه می‌شود در صورت ملاحظه هر عارضه غیر محتمل و عفونت، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

در مواردی که مزوتراپی مو ، برای اهداف درمانی مربوط به مو انجام می‌شود؛ عوارض بسیار شایع تر است و در برخی از افراد باعث ایجاد سردرد و حتی گاهی خارش و سوزش در محل تزریق می‌شود؛ که این مشکلات نیز به سادگی و در زمان کوتاهی رفع خواهند شد.

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک

کلام آخر

با توجه به موارد مذکور، خود شما می‌توانید قضاوت کنید که مزوتراپی جزو روشهای کم عارضه و مفید برای پوست و مو است؛ مشروط بر اینکه توسط پزشک متخصص و ماهر انجام پذیرد.

تا به امروز روشهای فراوانی برای رفع موهای زائد وجود داشته که هیچکدام دائمی نبوده‌اند. در روشهای پیشین با صرف وقت و گاهاً هزینه زیاد، نتایج رضایت بخشی حاصل نمی‌شد؛ در حالی که امروزه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از روشهای دائمی، با ایجاد حداقل عوارض نتایجی ماندگار و مطلوبی ارائه می‌دهد. تنها مورد قابل رعایت در ارتباط با لیزر موهای زائد، انتخاب محل مناسب برای این عمل است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موهای زائد، حتما به مراکز مجاز و معتبر تحت نظر پزشک مراجعه نمایید تا از عوارض غیرعادی این روش پیشگیری شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سابسیژن چیست و چگونه انجام میشود؟سابسیژن چیست و چگونه انجام میشود؟

سابسیژن یکی از روشهای درمان جای زخم و آکنه است . با انجام این کار، تولید کلاژن در منطقه مورد نظر چندین برابر افزایش یافته و جای زخم به مرور زمان بهبود ... ادامه مطلب

درمان چین و چروک ، گودی وسیاهی دور چشمدرمان چین و چروک ، گودی وسیاهی دور چشم

در این مقاله ما به شما چندین راهکار برای رفع چین و چروک و جوانسازی دور چشم ، همچنین گودی و تیرگی زیر چشم ارائه می دهیم . ... ادامه مطلب

علائم ریزش مو با الگوی مردانهعلائم ریزش مو با الگوی مردانه

اگر به دلیل طاسی الگوی مردانه دچار اضطراب ، اعتماد به نفس پایین ، افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی شدید ، باید به دنبال مشاوره درست و درمان این مشکل خود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین