منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
درمان لک صورت با مزوتراپی

لک صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای پوست ایجاد شود و به دلایل مختلفی ایجاد شوند. دلایلی از جمله ژنتیک، نوسان سطح هورمون‌ها، استرس، رطوبت زیاد

فیلر مو یا مزوتراپی، کدام یک در درمان ریزش مو مؤثرتر هستند؟

فیلر مو و مزوتراپی از روشهای درمانی مکمل هستند که می توانند تأثیرات بسیار خوبی در تقویت موی سر و کنترل ریزش آن داشته باشند. در این بخش به معرفی و مقایسه این دو روش برای درمان ریزش مو پرداخته ایم.

مزوتراپی زیر چشم چیست و چقدر ماندگاری دارد؟

مزوتراپی از جمله درمان های پزشکی غیرتهاجمی مؤثر جهت بهبود بیماری های پوستی می باشد. از مزوتراپی دور چشم جهت درمان تیرگی و پف دور چشم استفاده می گردد.

ترکیبات مزوتراپی صورت کدامند؟

جوانسازی و تقویت پوست از طریق استفاده از فرایند‌ های زیبایی متعددی قابل دست‌ یابی است. مزوتراپی صورت یکی از فرایند‌های غیرتهاجمی در این زمینه است.

نواحی قابل درمان با مزوتراپی

مزوتراپی پوست صورت یک روش برای بازسازی پوست بوده که مزایای زیادی نسبت به روش‌ های مشابه تهاجمی‌ تر دارد. مزوتراپی درجوان‌ سازی پوست بسیار مؤثر است.

مزوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی موضعی پوست است که می‌ تواند به درمان کم آبی پوست ، چین و چروک‌ های سطحی ، سلولیت و ریزش مو کمک کند

عوارض مزوتراپی چیست؟

امروزه مزوتراپی به یکی از روشهای زیباسازی پوست و مو تبدیل شده است . در این بخش به طور کامل به مزایا و عوارض مزوتراپی خواهیم پرداخت .

عوارض و مزایای مزوتراپی مو

آیا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که از ریزش مو‌های خود به شدت نگران هستند؟ مزوتراپی یکی از روش‌ های نوین جلوگیری از ریزش مو به شمار می‌آید

اثر مزوتراپی صورت در جوانسازی

مزوتراپی تکنیکی است که از تزریق ویتامین‌ ها، آنزیم‌ ها، هورمون‌ ها و عصاره‌ های گیاهی برای جوانسازی و سفت کردن پوست و همچنین حذف چربی اضافی استفاده

سوالات رایج مزوتراپی

مزوتراپی پوست صورت می‌ تواند با اهداف مختلف زیبایی و درمانی انجام شود که برای هریک از اهداف درمانی، ترکیب مخصوصی تزریق می‌ شود.

کاربرد مزوتراپی

مزوتراپی یک درمان غیر جراحی در حیطه پزشکی زیبایی است و در حقیقت استفاده از دوزهای کم دارو با تزریق‌ های مکرر، در ناحیه مورد نظر است .

مزوتراپی صورت

مزوتراپی عبارت است از تزریق داروها، ویتامین‌ ها، مواد معدنی، آنتی‌ اکسیدان‌ ها و آمینواسید ها به شکل مستقیم به مزودرم یا میان‌ پوست .

مزوتراپی مو چیست و چه تاثیری در درمان ریزش مو دارد؟

مزوتراپی مو یکی از روش‌های درمانی نسبتاً جدید است که می‌تواند همراه با دیگر درمان‌های ریزش مو یا به تنهایی استفاده شوده و تاثیرات بسیار خوبی داشته باشد.

جوان سازی پوست با مزوتراپی

مزوتراپی نه ‌تنها برای درمان ، بلکه برای پیشگیری از به وجود آمدن چین‌ و چروک‌ های صورت ، درمان آکنه و جوش صورت کاربرد دارد .

مزوتراپی چیست

از روش های غیر تهاجمی برای جوان‌سازی پوست صورت می‌ توان به مزوتراپی اشاره کرد. اگر می‌ خواهید نکات پیرامون این روش را بدانید این متن را از دست ندهید.

مزوتراپی چیست و عوارض آن کدام است؟

مزوتراپی روش تزریق غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است ، و برای درمان ریزش مو، چاقی موضعی، تسکین درد و . . . می‌ باشد.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین