منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / مزوتراپی زیر چشم چیست و چقدر ماندگاری دارد؟

مزوتراپی زیر چشم چیست و چقدر ماندگاری دارد؟

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از اولین قسمت هایی که در صورت دیده می شود، چشم ها هستند. این که چشم ها چگونه به نظر بیایند، تأثیر زیادی در انرژی های انتقالی یک فرد به دیگران دارد. افزایش سن، خستگی، واکنش های آلرژیک، چرخه خواب نامنظم، عوامل ژنتیکی، سبک تغذیه ای نادرست و مصرف سیگار از جمله عواملی هستند که بیشترین اثر مخرب را بر نقاط اطراف چشم می گذارند.

مزوتراپی از جمله درمان های پزشکی غیرتهاجمی مؤثر جهت بهبود بیماری های پوستی می باشد که در این روش، ترکیبی از داروهای لازم با دوز مناسب که منشأ گیاهی، ویتامینه، داروهای هومیوپاتیک و مواد اساسی ساختاری پوست هستند، استفاده می گردد. از مزوتراپی دور چشم جهت درمان تیرگی و پف دور چشم استفاده می گردد.

در مزوتراپی زیر چشم غلظت مواد و هدف گذاری آنچه پوست زیر چشم نیازمند آن است ، از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌ باشد. در کلینیک صدف اصفهان با احاطه و اشراف تخصصی بر نیازهای پوست، مزوتراپی انجام می‌ شود؛ در نتیجه، نتایج درخشانی را در جهت جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوست دور چشم رقم می‌ زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد مزوتراپی زیر چشم

برترین مزایایی که در تزریق مزوتراپی زیر چشم وجود دارد موارد زیر است:

تزریق مزوتراپی زیر چشم چگونه است؟

برای شروع تزریق، آرایش از چشمان شما برداشته و پلک ها ضد عفونی می گردد. سپس در صورت تمایل، ژل بیهوشی مبتنی بر لیدوکائین را برای بیحس کردن ناحیه دریافت کننده تزریق استفاده می شود. سپس، پزشک به صورت دقیق و با استفاده از میکروکانولاها با نوک های گرد یا یک سوزن کوچک، بسته به تکنیک مورد نظر پزشک، مزوژل را بین پوست و استخوان تزریق می کند و سپس اجازه می دهد تا به تدریج در محل مورد نظر پخش شود.تزریق مزوژل زیر چشم باید به خوبی کنترل شود تا از پر شدن بیش از حد یک نقطه جلوگیری شود. این فرآیند ممکن است به سی تا چهل دقیقه زمان شما نیاز داشته باشد. نتایج بلافاصله قابل مشاهده است.

مزوتراپی زیر چشم

مراقبت های قبل از مزوتراپی زیر چشم

مراقبت های بعد از مزوتراپی زیر چشم

تعداد جلسات مزوتراپی دور چشم

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان طبق نظر پزشک پوست و مو و پیشرفت درمان مشخص می گردد.تعداد جلسات مزوتراپی دور چشم، مانند تمام مزوتراپی‌ها در مدت ۴ یا ۵ ماه، هر هفته مزوتراپی انجام می‌شود و بعد از آن برای حفظ نتیجه هر سال یک یا دو بار باید مزوتراپی تکرار شود.

ماندگاری مزوتراپی دور چشم

اینکه مزوتراپی زیر چشم برای از بین بردن پف، چین و چروک‌ ها ، سیاهی و… تا چه میزان است، بستگی بسیار زیادی به مواد اولیه و نوع تزریقی که توسط پزشک انجام می‌شود دارد. همچنین پوست مراجعه‌کننده و میزان سیاهی، خط و خطوط و پف نیز در ماندگاری مزوتراپی اثر دارد. به طور کلی میزان ماندگاری تزریق مزوژل زیر چشم تا ۱۲ ماه است.

هزینه مزوتراپی زیر چشم

هزینه مزوتراپی صورت به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله می توان به تعداد نقاطی که تزریق صورت می گیرد و تعداد جلساتی که پزشک برای فرد در نظر می گیرد اشاره کرد، بنابراین نمی توان هزینه ثابتی برای این روش درمان بیان کرد؛ زیرا با توجه به عوامل مذکور، متغیر می باشد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی و بدون عارضه است؛ اما برخی از عوارض احتمالی و جانبی همچون درد، سوزش، تورم و قرمزی پس از مزوتراپی ایجاد می شود که این عارضه ها موقتی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود.

درمان جای جوش یا اسکار آکنه با سابسیژن یکی از اقدامات تخصصی است که در کلینک پوست مو و لیزر صدف در اصفهان با بهترین نتایج انجام میشود. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علائم ریزش مو با الگوی مردانهعلائم ریزش مو با الگوی مردانه

اگر به دلیل طاسی الگوی مردانه دچار اضطراب ، اعتماد به نفس پایین ، افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی شدید ، باید به دنبال مشاوره درست و درمان این مشکل خود ... ادامه مطلب

فواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغلفواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغل

بدن برای عرق کردن به یک انتقال دهنده عصبی به نام استیل‌کولین نیاز دارد. برای رفع این مشکل، بسیاری از پزشکان و متخصصان، تزریق بوتاکس به زیر بغل را پیشن ... ادامه مطلب

ترمیم تزریق چربیترمیم تزریق چربی

در روش تزریق چربی (عمل تزریق چربی) از چربی فرآوری شده از بدن خود فرد استفاده می‌ شود تا مجدداً فرم مطلوب و حجم مناسبی را به چهره بازگرداند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین