منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / ترکیبات مزوتراپی صورت کدامند؟

ترکیبات مزوتراپی صورت کدامند؟

جوانسازی و تقویت پوست از طریق استفاده از فرایند‌های زیبایی متعددی قابل دست‌یابی است. مزوتراپی صورت یکی از فرایند‌های کاملاً غیرتهاجمی در این زمینه است. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به پروسه جوانسازی و تقویت پوست با مزوتراپی صورت داشته باشیم، درست همانند استفاده از ترکیبات مزوتراپی در مزوتراپی مو که موجب تغذیه فولیکول‌های مو و رویش مجدد موی سر می‌شود، مزوتراپی صورت هم با هدف تغذیه بافت پوست صورت با استفاده از تزریق ترکیباتی صورت می‌ گیرد که برای تغذیه و تقویت سلول‌های بافت صورت در نظر گرفته شدند.

آنچه در این مطلب میخوانید

این ترکیبات عمدتاً از جنس آنزیم، هورمون و ویتامین هستند که به بهینه‌سازی بافت پوست صورت و بازیابی سلولی در نواحی مختلف صورت کمک می‌کنند. این فرایند برای پوست نواحی صورت گردن مناسب است و به عنوان یکی از رایج‌ترین فرایندهای موجود برای چربی زدایی در نواحی تزریق شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مراحل انجام و ترکیبات، مزایا و عوارض جانبی مزوتراپی صورت.

در مزوتراپی غلظت مواد و هدف گذاری آنچه پوست نیازمند آن است، از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌ باشد. در کلینیک صدف اصفهان با احاطه و اشراف تخصصی بر نیازهای پوست، مزوتراپی انجام می‌ شود؛ در نتیجه، نتایج درخشانی را در جهت جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوست رقم می‌ زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

مزایای جوانسازی پوست با مزوتراپی

مزوتراپی

ترکیبات مزوتراپی صورت

برخی از موادی که به طور معمول در کوکتل‌ های مزوتراپی یافت می‌شوند در زیر فهرست شده‌اند:

داروها:

ویتامین‌ها:

سایر مواد:

چگونگی انجام مزوتراپی صورت

اینستاگرام کلینیک صدف

افراد منع از انجام مزوتراپی صورت

همه افراد نمی‌توانند متقاضی درمان با مزوتراپی باشند. برخی از این گروه‌ها عبارتند از زنان باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی، افراد مبتلا به اختلالات مرتبط با لخته شدن خون، افرادی که دچار حساسیت دارویی و غذایی هستند و افرادی که دچار عفونت باکتریایی پوست می‌باشند.

عوارض جانبی مزوتراپی صورت

از آنجایی که پزشک از محصولات کاملاً طبیعی و ژل هیالورونیک اسید ۱۰۰ درصد خالص استفاده می‌کند، ریسک بروز واکنش آلرژیک بسیار پایین است. با این حال برخی از افراد نسبت به تعدادی از ترکیبات مورد استفاده در مزوتراپی حساسیت بسیار بالایی دارند و دچار واکنش پوستی می‌شوند. واکنش پوستی خود را به صورت کهیر، تاول، راش پوستی، بی حسی و سوزن سوزن شدن در ناحیه مورد نظر نشان می‌دهد. سایر عوارض جانبی خفیف مزوتراپی عبارتند از خونریزی، کبودی، خارش و درد خفیف. معمولاً این عوارض جانبی ماندگار نیستند و طی مدت کوتاهی از بین می‌روند و شما میتوانید پس از یک شبانه روز استراحت، شاهد نتایج اولیه حاصل از درمان باشید.

کاشت ابرو یکی از روشهای تخصصی قابل ارائه در کلینیک صدف اصفهان می‌ باشد. در این مرکز با بکارگیری موثرترین و جدیدترین روشهای کاشت ابرو، می‌ توانید زیبایی ابروهای خود را لمس کنید و با کمترین عوارض ابروهای طبیعی و پرپشت داشته باشید. جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر طبیعی چربی به صورتتزریق فیلر طبیعی چربی به صورت

برای تزریق چربی به صورت یا بدن، چربی از یکی از اندام‌ ها استخراج شده ، شسته و پالایش می‌شود و بعد سوزن‌ های مخصوص زیبایی به نواحی مد نظر تزریق می شود ... ادامه مطلب

رفع مشکلات پوستیرفع مشکلات پوستی

آیا دچار مشکل پوستی هستید؟ آیا پوست شما دچار خارش شده است یا پر از لکه‌ها و جوش‌ های پوستی شده است؟ در این مقاله با برخی از بیماری های پوستی آشنا خواه ... ادامه مطلب

چین و چروک صورتچین و چروک صورت

با افزایش سن، پوست‌ تان کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند که این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما و در نتیجه ایجاد چین‌ و چروک روی آن می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین