منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / نواحی قابل درمان با مزوتراپی

نواحی قابل درمان با مزوتراپی

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، گردش جریان خون در پوست کاهش می‌یابد؛ بنابراین اکسیژن و مواد مغذی لازم برای دفع سموم به پوست نمی‌رسد. این امر باعث می‌شود که پوست زودتر از موعد خود پیر شده و ظاهری خسته و پیر پیدا کند. مزوتراپی پوست صورت یک روش برای بازسازی پوست بوده که مزایای زیادی نسبت به روش‌های مشابه تهاجمی‌تر دارد. مزوتراپی درجوان‌سازی پوست بسیار مؤثر است. این فرایند می‌تواند رنگ وافتادگی و شلی پوست را در گردن، پاها، شکم، دست‌ها و بازوها بهبود دهد.

در مزوتراپی غلظت مواد و هدف گذاری آنچه پوست نیازمند آن است، از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌ باشد. در کلینیک صدف اصفهان با احاطه و اشراف تخصصی بر نیازهای پوست ، مزوتراپی انجام می‌ شود؛ در نتیجه ، نتایج درخشانی را در جهت جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوست رقم می‌ زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد های مزوتراپی

به کمک تزریق مزوتراپی می توان به درمان موارد مختلفی پرداخت که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

نواحی قابل درمان با مزوتراپی

معمولاً مزوتراپی برای جوان‌ سازی و بازسازی پوست برای قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود که برخی از این قسمت‌های عبارت‌اند از:

جوانسازی پوست با مزوتراپی

چگونگی انجام مزوتراپی

ناحیه‌ای که در طول جلسه مزوتراپی تزریق انجام می‌شود می‌تواند بی‌حس شود. در طول فرآیند از سوزن‌های مخصوص و کوتاه استفاده می‌شود. این سوزن‌ها به ابزاری متصل شده‌اند و به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که تزریق‌های پی در پی را به صورت یکجا انجام دهند.عمق کاربرد تزریق ها می‌تواند متفاوت باشد. تزریق تا عمق 4/1 میلی‌متر بر روی پوست شما بسته به هدف و قسمت درمانی ممکن است متفاوت باشد. یک قطره کوچک از محلول با هر تزریق به پوست شما داده می‌شود.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب ممکن است به بیش از یک جلسه مزوتراپی احتیاج داشته باشید. این جلسات می‌تواند 3 بار یا حتی بیشتر تکرار شود. در مراحل اولیه درمان ممکن است تزریق هر 7 تا 10 روز انجام شود. در آینده جلسات طولانی‌تر خواهد بود و شما نیاز به تزریق هر دو هفته یا یک‌بار در ماه خواهید داشت.

فواید مزوتراپی

مزوتراپی فواید متعددی برای پوست دارد و برای مقاصد گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی رایج‌ترین دلیل استفاده از این روش، جوانسازی پوست و محکم‌تر کردن بافت پوست و به تأخیر انداختن روند پیری پوست است.

۱. تغذیه پوست

با این روش پوست شما از نظر ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی مورد نیاز، تغذیه می‌شود. تمرکز بالای سرم‌ها، ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی پوست باعث می‌شود که پوست شما احساس شادابی و جوانی داشته باشد و این جوانی و شادابی بلافاصله بعد از انجام فرایند مزوتراپی قابل حس کردن است. اگر مزوتراپی به درستی و توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود، محصولات مراقبتی پوست را به درستی به پوست منتقل می‌کند که باعث بهتر شدن ظاهر نهایی پوست و جوانی و شادابی آن می‌شود.

۲. جایگزین جراحی‌های پرهزینه

مزوتراپی می‌تواند بخشی از روتین‌های مراقبتی پیشگیری از پیری پوست باشد. این فرایند، کمتر از روش‌هایی مثل انواع جراحی‌ها، تهاجمی است. با این روش برای اینکه زیباتر و جوان‌تر به نظر برسید لازم نیست زیر تیغ جراحی بروید. سرم‌های مورد استفاده در این روش با کمک سوزن‌های ریز به زیر پوست تزریق می‌شوند و ظاهری طبیعی و سالم در پوست ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، این فرایند دوران نقاهت ندارد.

3. روشن کردن پوست

یکی از فواید مزوتراپی برای پوست روشن کردن پوست است که به موادی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. لکه‌هایی که بر اثر افزایش سن ایجاد می‌شوند، تیرگی و کدری پوست ، تغییر رنگ در برخی نقاط و ملاسما از جمله مشکلاتی است که با مزوتراپی قابل درمان و پیشگیری است. این کار می‌تواند صورت شما را روشن‌تر کند و حتی رنگ پوست شما را تغییر دهد.

4. تأمین نیازهای مختلف پوست

فرقی نمی‌کند که دنبال جوانسازی پوست و پیشگیری از پیری زودرس آن باشید یا اینکه بخواهید پوستی شفاف‌تر و زیباتر داشته باشید، در هر صورت می‌توانید برای مزوتراپی، سرم‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز پوست خود را تهیه کنید. در این روش، هر آنچه که پوست شما نیاز داشته باشد، تأمین می‌شود. بعد از اولین جلسه به وضوح می‌توانید نتایج آن را ببینید.

اینستاگرام کلینیک صدف

۵. آب‌رسانی پوست

مزوتراپی سطح رطوبت پوست را حفظ می‌ کند و آن را ارتقاء می‌ دهد و باعث می‌ شود که پرتر، محکم‌ تر و سالم‌ تر به نظر برسد.

عوارض جانبی جوانسازی پوست با مزوتراپی

همشهریان گرامی در صورتی که نیازمند اقدامات تشخیصی - درمانی در زمینه پوست می‌باشید؛ و به دنبال بهترین روش درمانی هستید؛ حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا به واسطه دانش، تجربه و احاطه بر انواع بیماری های پوستی و اختلالات گوناگونی که در اثر افزایش سن، ژنتیک و عواملی محیطی ایجاد می‌شود؛ مناسب ترین درمان را برای شما در نظر گیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رفع مشکلات پوستیرفع مشکلات پوستی

آیا دچار مشکل پوستی هستید؟ آیا پوست شما دچار خارش شده است یا پر از لکه‌ها و جوش‌ های پوستی شده است؟ در این مقاله با برخی از بیماری های پوستی آشنا خواه ... ادامه مطلب

روش های درمان کراتوزیس پیلاریس یا بیماری پوست مرغیروش های درمان کراتوزیس پیلاریس یا بیماری پوست مرغی

عارضه پوست مرغی یا کراتوزیس پیلاریس یک بیماری بسیار شایع پوستی بوده که افراد را در همه ی رده های سنی درگیر می کند. اما برای سلامتی کاملا بی ضرر است ... ادامه مطلب

تاثیر تزریق فیلر و ژل در زیباییتاثیر تزریق فیلر و ژل در زیبایی

تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌ های تزریق فیلرهای پوستی حجم از دست رفته صورت را جبران و چین و چروک‌ های صورت را صاف می کنند . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین