منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / مهمترین نکات کاشت موی طبیعی

مهمترین نکات کاشت موی طبیعی

آنچه در این مطلب میخوانید

کاشت مو و نکات پیرامون آنها

کاشت مو طبیعی چیست؟ کلماتی هستند که شاید ذهن شما رو هم مشغول کرده باشد. بسیاری از آدم‌های اطراف ما یا شاید خود ما صبح مان را با نگاه انداختن به آینه و موهای از دست رفته مان شروع می‌کنیم. حالا چطور دوباره به زیبایی قبلی خودمان باز گردیم؟ اگر از هزینه‌ های مکرر برای دارو، شامپو و راه‌های جلوگیری از ریزش مو خسته شده اید توضیحات زیر می‌تواند به شما کمک کند تا برای کاشت مو طبیعی تصمیم بگیرید.
کاشت موی طبیعی موثرترین و قطعی‌ترین روش درمان، جهت موهای از دست رفته است. این پیوند بصورت یک عمل سرپایی بدون بیهوشی، همراه با بی‌ حسی موضعی بوده که در آن شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچ گونه دردی حاصل از موهایی که روی سرش کاشته می‌شود را حس نمی‌کند. بعد از کاشت موی طبیعی، یک پانسمان بسیار جزئی روی سر گذاشته می‌شود که بیشتر جهت جلوگیری از آلودگی استفاده شده که روز بعد از کاشت مو از روی سر برداشته می‌شود و شخص به راحتی می‌تواند استحمام کرده و مراقبت‌ های پس از کاشت مو را از سر گیرد. موهایی که کاشته می‌شوند تا حدود ۳ هفته به میزان کمی رشد می‌ کنند.تاجایی که این میزان رشد مو برای خود شخص هم بسیار محسوس بوده و سپس این موها وارد مرحله استراحت یا ریزش می‌شوند که بطور تقریبی تا ۳ ماه طول می‌کشد و در اوایل ماه چهارم موها مجددا شروع به رشد کرده و بطور دائم باقی می‌مانند ودیگر دچار ریزش نمی‌شوند. پیوند مو هیچ گونه عارضه‌ ای نداشته و با توجه به مراقبت‌ های بسیار ساده‌ ای که طی همان ۲ هفته اول کاشت نیاز به رعایت می‌ باشد شخص از موهای خوب و یکدستی برخوردار می‌شودکه در نهایت این نتیجه منجر به رضایت بخشی بسیار بالایی از مجموعه مشاوره کاشت موی طبیعی کلینیک صدف می‌ گردد .

روش‌های انتقال مو از ناحیه پشت سر یا به اصطلاح بانک مو و انتقال آن به نواحی مورد نیاز برای کاشت مو، ویژگی‌های طراحی خط رویش موی جلوی سر، تکنیک‌های بی‌حسی، روش‌های ایجاد برش و گذاشتن گرافت‌ها در ناحیه ای که باید کاشت مو صورت گیرد، روش‌های آموزش و مدیریت تکنسین‌های متخصص در انجام مراحل مختلف کاشت مو و… همگی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار اعجاب انگیزی داشته است و امروزه با استفاده از مینی‌ گرفت و میکروگرفت و چیدمان دقیق، ظریف و هنرمندانه آنها در دست متخصصین پوست و مو در انجام کاشت مو، نتایج پیوند مویی بسیار یکدست، طبیعی و خارق العاده را به ارمغان آورده است.

روش‌ های موجود برای کاشت موی طبیعی

کاشت مو در کلینیک صدف با استفاده از جدیدترین روش‌های کاشت موی طبیعی توسط تیمی از مجرب ترین تکنسین‌های کاشت مو و پزشک متخصص انجام می‌شود. کاشت مو در این کلینیک به سه روش fut ، fit و روش ترکیبی انجام می‌شود.

کاشت مو در اصفهان

مقایسه دو روش کاشت موی FUT و FUE

کاشت مو FUT یا فولیکولار یونیت (Follicualr Unit transplantation)
کاشت موی اف یو تی یک عمل سنتی به و کلاسیک به شما می‌رود که برای انجام آن نیازمند پزشک کاملا آشنا با تکنیک‌های جراحی هستیم. این روش بدین صورت است که یک نوار باریک که قطر این نوار بستگی به مقدار شلی پوست سر دارد از پوست پر موی پشت و طرفین سر برداشته شده و در آخر منطقه برداشت شده مو با تکنیک خاص بخیه می‌شود و در طی ۱۲ الی ۱۴ روز این بخیه‌ها کشیده خواهند شد. باریکه برداشته شده از پشت سر توسط تکنسین‌های کاشت مو به قطعات کوچکی به نام گرافت تقسیم می‌شوند که هر گرافت شامل ۱ تا ۴ تار مو بوده و این گرافت‌ها در جلوی سر کاشته می‌شوند. نکات طلایی کاشت مو به روش FUT این است که در آن می‌توانیم بیشترین رشد کاشت را داشته، راحت‌تر جراحی را برنامه ریزی کرده و همچنین طبیعی بودن فرآیند کاشت را تضمین کنیم.

کاشت مو FIT

وقتی فرد طاس بانک مو خوبی داشته باشد روش FIT را می‌توان پیشنهاد داد که در این روش دیگر برش و بخیه وجود ندارد، فرد متقاضی نیازی به بستری شدن نداشته و تنها با بی حسی موضعی و ضدعفونی شدن کامل فولیکول‌های مو با ابزارهای خاص به طور مجزا براشته می‌شوند. در نهایت فولیکول‌ها در محل طاسی کاشته می‌شوند. شاید پیشتر درباره انتقال بانک مو بدن به منطقه طاس سر شنیده باشید، روش FIT همان روشی است که به ما این امکان را می‌ دهد تا در صورت کم بودن بانک مو از موهای بدن برای پیوند استفاده کنیم و همچنین باید گفت که با برداشت مو از پشت سر، محل برداشت غیر قابل رویت خواهد بود و محل پیوند مو کاملا طبیعی است و نیز نیازی به گذراندن دوران نقاهت بعد از کاشت مو نیست.

هزینه کاشت مو طبیعی چقدر است؟

هزینه کاشت مو برای هر فرد می‌تواند متفاوت بوده و بستگی به سابقه کاری و تجربه پزشک متخصص و تعداد گرافت‌های کاشته شده برای هر بیمار دارد. اطمینان داشته باشید کسی که برای پیوند طبیعی مو زیر نظر پزشک متخصص قرار می‌گیرد، حداکثر کیفیت با هزینه معقول در انتظار اوست. هزینه کاشت موی سر در قبال آنچه فرد به دست می آورد واقعاً اندک است. بسیاری از شهروندان ایرانی نیازمند کاشت مو راهی کشورهای همسایه می‌شوند تا با قیمت‌های گزافی این سرویس‌ها را دریافت کنند. درکلینیک صدف خدمات ویژه‌ای برای کاشت مو در نظر گرفته است و شما با کمترین هزینه می‌ توانید دوباره زیبایی موهای طبیعی خود را به دست آورید. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی همچون جنس پوست سر و مقدار طاسی مرتبط است.

مراقبت از مو پس از کاشت موی طبیعی

شما نیازمند سه تا پنج روز استراحت بعد از کاشت مو هستید، درست است که فردای روز عمل می‌توانید به کارهای روزمره خود بپردازید اما فراموش نکنید که عمل کاشت موی طبیعی ۴ تا ۸ ساعت طول می‌کشد.
- صبر کنید! سعی کنید روزهای اول بعد از عمل سر خود و محل کاشت را به دیگران نشان ندهید. موهای پیوند شده و خون خشک شده شاید اطرافیان را به قضاوت عجولانه وادارد و در نتیجه شما روحیه خود را از دست بدهید
- مواظب خوابیدن و نحوه گذاشتن سرخود روی بالش باشید، روزهای اول باید از تماس محل کاشت با بالش خودداری کنید زیرا امکان ریزش فولیکول‌های موی کاشته شده وجود دارد
- هرگاه احساس کردید ریزش غیر عادی شروع شده است هرچه سریعتا با پزشک خود تماس بگیرید
- بیخیال شستن موهای کاشته شده در روزها اول شوید؛ روزهای اول بعد از عمل نباید موها را شست. گاهی اوقات ریزش فولیکول‌های مو در اثر تماس و لمس معمولی نیز رخ می‌دهد.
- کلاهتان را هم بیخیال شوید. پوشیدن کلاه می‌تواند روند بهبود را کند کرده یا اینکه به فولیکول‌ها آسیب برساند. اگر مجبور به پوشیدن هستید مطمئن باشید که امکان عبور هوا و گرم نشدن زیر کلا وجود دارد.
- سعی کنید روزهای اول هرگز در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید، زیرا سبب آسیب گرافت‌های مو می‌شود و زمان بهبودی کاهش می‌یابد .
- از هرگونه تعریق سر جلوگیری کنید. تعریق در این شرایط سبب بروز عفونت در پیوند موهای شما می‌شود. رعایت این نکته برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می‌کنند و یا ورزشکار هستند، بسیار ضروری است .
- بعد از اینکه پزشک متخصص اجازه استفاده از آب را داد، حتما برای جلوگیری از تعریق و بروز عفونت، موهای خود را با صابون ملایم و آب بشویید.
- استرس نداشته باشید و نگرانی را از خود دور کنید. روزهای اول، به دلیل وجود زخم بر روی سر، خیلی از افراد با خود فکر می کنند، مبادا تا آخر عمر سرشان با این شکل باقی بماند. ولی در خیلی از افراد این طور نیست و بهبودی حاصل می‌شود.
- به سرتان فرصت دهید تا خودش را ترمیم کند و درباره نتایج عمل کاشت مو، عجولانه قضاوت نکنید.
- صبر داشته باشید

صفحه اینستاگرام صدف کلینیک

اگر شما هم جزء آن دسته هستید که همچنان مطمئن نیستید که آیا کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید و یا اینکه این عمل زیبایی مناسب شماست و سوالات بسیاری در ذهن دارید کافی است با ما تماس بگیرید. ارائه خدمات مشاوره رایگان حضوری یکی از افتخارات ماست و همه تلاشمان را خواهیم کرد که همه سوالات شما را با حوصله پاسخ دهیم. پس از کاشت مشاوره‌ی تخصصی در زمینه مراقبت‌های بعد از کاشت مو به فرد داده خواهد شد کلینیک صدف با بیماران در ارتباط بوده و پاسخگوی سوالات احتمالی ایشان خواهند بود. مهم‌ترین مساله بعد از کاشت مراقبت‌های پس از کاشت مو (Post-op Section) و خدمات لازم و ضروری از جمله برداشتن پانسمان خواهد بود، در بسیاری از موارد می‌توان با انجام PRP مزوتراپی و ویتامین درمانی نتایج درخشان‌ تری بعد از کاشت دریافت کرد همانطور که قبلا نیز گفته شد اگر پس از عمل طبیعی پیوند مو احساس کردید که ریزش غیرطبیعی رخ داده حتما و سریع با متخصصان ما در کلینیک صدف تماس بگیرید.

در کلینیک صدف کنار خدمات کاشت مو، از خدماتی مانند مزوتراپی صورت نیز می‌ توان استفاده نمود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کیان امامیان [ 1402-10-04 ]
سلام هزینه کاشت چقدر هست

پروین دارابی [ 1401-07-07 ]
سلا م براکاشت ابرومشاوره وهزینه کاشت لطف کنید

ایمان هاشمی [ 1401-06-27 ]
سلام، همه متن بالا رو با دقت مطالعه کردم. ممنون بخاطر توضیحات کاملی که نوشته بودید. من در خارج از کشور زندگی میکنم و قصد دارم برای کاشت مو اقدام کنم. اهل اصفهان هستم و به همین خاطر تصمیم دارم که این اقدام را پیش شما انجام دهم. موهای پشت سر من متاسفانه کم پشت شده و من میخوام اقدام به کاشت مو کنم . من ۴۲ سال دارم. سوال اینکه قیمت تقریبی چقدر میشه اگه بخوام کاشت مو انجام بدهم. ممنون میشم اگه از شما جواب بگیرم. ممنون ، ایمان از آلمان

محسن سلطانیان [ 1400-04-29 ]
متقاضی کاشت مو سن ۳۷ ساله

محمد [ 1399-11-28 ]
سلام از چه روشی امکان داره بدونم هزینه کاشت موی سر برای من چقدر است؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رادیوسرجری چه روشی است؟رادیوسرجری چه روشی است؟

رادیو سرجری ضایعات پوست یکی از روش هایی است که متخصصان در بسیاری از موارد برای رفع عواملی که بر روی پوست مزاحمت ایجاد میکنند توصیه میکنند. ... ادامه مطلب

خال اوتا چیست؟خال اوتا چیست؟

خال مادرزادی اوتا نوعی بد شکلی محدود ماندگار در بخشی از پوست است. خال مادرزادی اغلب از بدو تولد وجود دارد که به برخی انواع آن ماه گرفتگی نیز گفته میشود. ... ادامه مطلب

نکات مهمی که قبل لیزر موهای زائد حتما باید بدانیدنکات مهمی که قبل لیزر موهای زائد حتما باید بدانید

قبل از انجام لیزر موهای زائد، مانند هر روش دیگری نیاز است برخی از نکات را دانسته و رعایت نمایید. در این مطلب فهرستی از این موارد آورده شده است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین