منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / مزایا و معایب کاشت مو به روش fit

مزایا و معایب کاشت مو به روش fit

آنچه در این مطلب میخوانید

کاشت مو به روش FIT یکی از متداول‌ترین روش‌هایکاشت مودر کلینیک‌های زیبایی و مو می‌باشد. کاشت مو همواره یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های همه افراد محسوب می‌شود. به دلیل تأثیر غیرقابل انکاری که موها در زیبایی صورت و زیبایی کلی فرد دارد، درمان مشکل ریزش مو از اهمیت بالایی برخوردار است. روش‌های درمانی مختلفی مثل درمان دارویی برای این مشکل به وجود آمده‌اند که در اکثر موارد جوابگوی مشکل فرد نمی‌باشند. روش کاشت مو، یکی از مؤثرترین و نتیجه‌بخش‌ترین روش‌های ترمیم و اصلاح ساختار مویی شما است. در میان انواع روش‌های کاشت مو، کاشت مو به روش FIT طرفداران به خصوص خود را دارد. این روش ضمن برخورداری از هزینه مناسب، یکی از متداول‌ ترین روش‌های کاشت مو نیز می‌ باشد.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی کاشت مو در اصفهان است که با سالها تجربه در این زمینه و بکارگیری روشهای FIT و FUT ، نتایج بسیار درخشانی در کاشت مو، کاشت ابرو ، ریش و سبیل ارائه نموده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌ باشید؛ با شماره تلفن 32240827 -031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه کاشت مو به روش FIT

پیوند مو به روش FIT یکی از انواع روش‌های کاشت مو است که به روش میکروپیوند انجام می‌شود. در این روش هزاران میکروپیوند روی پوست سر انجام می‌شود. کاشت مو به روش FIT روشی از کاشت مو است که در آن هیچ اثری از جراحی باقی نمی‌ماند. در کاشت مو به روش FIT فولیکول‌های قسمتی از پوست سر را به صورت گروهی جدا می‌کنند. در واقع تفاوت عمده در این روش نسبت به سایر روش‌های پیوند مو همین است که در این روش فولیکول‌ها به صورت گروهی جدا می‌شوند و هزاران پیوند فولیکول به یک‌باره پیوند می‌شود.

بعد از اینکه گروهی از فولیکول‌ها را از ناحیه‌ای در پشت سر که کمتر دچار ریزش شده جدا کردند، این فولیکول‌های گروهی را با کمک یک وسیله کوچک جراحی و با دقت بسیار بالا به محل پیوند منتقل می‌کنند. جهت انتقال فولیکول‌های گروهی به محل پیوند، برش‌هایی بسیار ریز روی منطقه گیرنده ایجاد می‌کنند. در این روش از کاشت مو طبیعی برش‌هایی که روی سر ایجاد می‌شود آنقدر ریز هستند که بعد از بهبود کامل، هیچ‌گونه ردی از پیوند مو مشاهده نخواهد شد. در واقع این بزرگ‌ترین مزیت این روش در کاشت مو است و بسیاری از افراد تنها به دلیل همین مزیت، این روش از کاشت مو را برای درمان کم‌پشتی موهای خود انتخاب می‌کنند.

کاشت مو به روش FIT

ترمیم مو به روش FIT به صورت خطی انجام نمی‌شود، در نتیجه دیگر نیاز نیست که یک نواری از برش روی محل گیرنده ایجاد شود. بلکه محل گیرنده پیوند تنها دارای برش‌های بسیار ریزی مانند نقطه‌هایی است که به یک‌باره یک گروه از فولیکول‌ها در آن منطقه قرار می‌گیرند. به دلیل اینکه تعداد فولیکول‌هایی که در این روش منتقل می‌شوند بسیار زیاد است، در نتیجه تمام قسمت‌های اطراف محل کاشت مو طبیعی را نیز پوشش می‌دهد؛ بنابراین دیگر نیازی نیست که کاشت مو به صورت نواری انجام شود. پس در این روش از پیوند مو، پس از گذراندن دوره نقاهت، شما شاهد هیچ‌گونه ردی از کاشت مو در پوست سر خود نخواهید بود.

مزایای کاشت مو به روشFIT

  1. ظاهر موهای کاشته شده کاملاً طبیعی به نظر می‌رسند.
  2. خط اسکار در پشت سر ایجاد نمی‌شود بلکه اسکارهای نقطه‌ای لابه‌لای موها ایجاد می‌شود که قابل دید نیستند.
  3. ترمیم کم مویی سر شخص با جلسات تکمیلی در صورت نیاز
  4. عدم نیاز به دوران نقاهت پس از پیوند مو به دلیل سر پایی بودن
  5. آسیب کمتری به پوست سر و عروق و اعصاب آن وارد می‌شود درنتیجه بیمار بعد از عمل درد و ناراحتی چندانی ندارد.
  6. ایجاد طبیعی‌ترین خط رویش مو در جلو سر نسبت به سایر روش‌های کاشت مو مشابه
  7. نیازی به بخیه زدن و بخیه کشیدن نیست.

معایب کاشت مو به روش FIT

کیفیت پایین‌تر گرافت‌ها

در کاشت مو به روش FIT، فولیکول‌ها را باید از ناحیه‌ی گسترده‌ای از بانک مو برداشت کنیم تا خطر ایجاد زخم و اسکار وجود نداشته باشد. به همین دلیل ممکن است فولیکول‌هایی برداشته شوند که نسبت به ریزش مقاوم نیستند.

احتمال آسیب دیدن فولیکول‌ها

برداشت و آماده‌سازی فولیکول‌ ها در روش FIT زمان زیادی می‌برد، به همین دلیل گرافت‌ها مدت زمان بیشتری خارج از بدن هستند. از طرف دیگر برداشت فولیکول‌ ها دانه به دانه انجام می‌شود، پس احتمال آسیب دیدن آن‌ها در فرآیند برداشت بیشتر می‌شود.

محدودیت برداشت گرافت

به دلیل وقت‌گیر بودن انجام این روش، تعداد محدودی گرافت را می‌توان در یک جلسه استخراج کرد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض کاشت مو به روشFIT

مضاف بر مزایای بسیار این روش، معایبی نیز دارد. ‌از جمله معایب این روش، می‌توان به زمان طولانی اجرای آن اشاره کرد. همچنین، اگر مرکزی که برای کاشت مو مراجعه می‌کنید صلاحیت انجام این کار را نداشته باشند، نه تنها موهای جدیدی رشد نخواهد کرد، بلکه بانک مو شما نیز، تضعیف خواهد شد. از دیگر معایب این روش، می‌توان به حساسیت بالای آن در نگهداری اشاره کرد. پس از انجام عمل کاشت مو، اگر به‌خوبی اقدام به نگهداری و محافظت از موها نکنید، احتمال بروز عفونت در زخم‌ها وجود دارد. عفونت دردسرهای زیادی برایتان ایجاد می‌کند. پس حتماً توصیه‌های پزشک را جدی بگیرید و به مرکز معتبری برای انجام کاشت مو مراجعه کنید.

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق چربی را برای شما رقم می‌ زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا تزریق بوتاکس باعث لیفت شقیقه می شودآیا تزریق بوتاکس باعث لیفت شقیقه می شود

لیفت شقیقه با بوتاکس یکی از ایمن ‌ترین روش های جوان سازی و رفع چین ‌و چروک این ناحیه است که به جذابیت بیشتر چشم های شما هم کمک می کند. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با لیزرجوانسازی پوست با لیزر

مهم‌ ترین عوامل پیری پوست عبارتند از اشعه ماوراء بنفش ، آفتاب گرفتن یا استفاده از سولاریوم ، مصرف سیگار، الکل و مواد مخدر ، تغذیه ناسالم و ... ... ادامه مطلب

عدم تقارن صورت چیست و درمان آن با تزریق فیلر؟عدم تقارن صورت چیست و درمان آن با تزریق فیلر؟

فیلر‌ها می‌ توانند برای تغییر اندام‌ های صورت ، مانند گونه و چانه ، در جهت اصلاح صورت نامتقارن ، مورد استفاده قرار گیرند . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین