منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

کاشت مو به روش FIT

آنچه در این مطلب میخوانید

مراحل کاشت مو به روش FIT

FIT یک روش کاشت مو با حداقل میزان تهاجمی بودن است که دوره‌ی بهبود بسیاری کوتاه و نتایجی عالی دارد. همه متقاضیان کاشت مو به صورت مجزا در جلسات مشاوره‌ ی پزشکی تحت آزمایش و بررسی قرار می‌ گیرند. روش درمانی پیشنهادی (دارویی و یا جراحی) بر اساس میزان ریزش مو تعیین می‌ شود. مراحل کاشت مو به روش FIT به صورت خلاصه به شرح زیر است :

مراجعه ی بیمار به مراکز درمانی
عکس برداری
طرح پردازی نواحی اهداکننده و دریافت کننده
استخراج واحد‌های فولیکولی از نواحی اهداکننده
آماده سازی واحدهای فولیکولی
نگه داری واحد‌های فولیکولی
استراحت
کاشت واحدهای فولیکولی
دوره بعد از کاشت مو و رعایت توصیه‌های بعد از کاشت

نحوه کاشت مو با تکنیک FIT

در کاشت مو با تکنیک FIT با استفاده از پانچ‌های مخصوص، گرافت‌هایی که مورد نظر هستند از پشت سر انتخاب می‌شود و سپس به وسیله همان پانچ بر روی ناحیه جلوی سر قرار داده می‌شود. در این روش می‌توان در هر مرحله بین 500 تا 1000 تار مو را برداشته و در قسمت‌های کم مو کاشت. یک نکته مهم در زمان برداشتن گرفت‌ها از ناحیه بانک مو، میزان و تعداد گرافت‌هاست. اگر میزان گرافت‌های برداشته شده از یک ناحیه بیش از حد باشد، به آن ناحیه آسیب وارد شده و ممکن است بعدها دچار کم مویی شود. بنابراین تقسیم نواحی سر برای برداشتن گرافت اهمیت پیدا می‌کند که پزشک با توجه به مهارت و تخصص خود آن را انجام می‌دهد.

یک نکته مهم دیگر در زمان زمان برداشتن گرافت‌ها، خودداری از فشار وارد کردن به ناحیه ریشه مو است. متخصص کاشت مو ، ریشه موها را با استفاده از ابزار پانچ بر می‌دارد. در این صورت نباید هیچ فشاری به ریشه مو وارد شود زیرا موجب آسیب دیدن ریشه شده و ممکن است مو پس از کاشت رشد نکند. همچنین محلی که گرافت‌ها از آن خارج شده‌اند، زخم می‌شود. پزشک کلینیک صدف صد باید به دقت این مکان را بخیه و پانسمان کند تا بعدها به ریشه موها آسیبی وارد نشود.

کاشت مو با تکنیک FIT نسبت به روش FUT آسانتر است و هزینه آن هم کمتر محاسبه می‌شود. برای اغلب بیمارانی که به کم مویی دچار شده‌اند، این روش مناسب است. اما افرادی که برای ناحیه طاسی سر قصد کاشت مو ی طبیعی را دارند، بهتر است از روش‌های ترکیبی استفاده کنند.

بهترین پیوند مو در اصفهان

ویژگی‌ های کاشت مو با تکنیک FIT

در کاشت مو به روشFIT به بیهوشی یا جراحی نیاز نیست و پیوند مو بدون درد و پانسمان انجام می‌شود. در این روش کاشت مو در چندین جلسه انجام می‌شود. موهایی که با این روش کاشته می‌شوند کاملا طبیعی هستند و پس از 3 ماه رشد آنها آغاز می‌شود. در ابتدا به صورت نازک هستند اما با بلندتر شدن مو، ساقه آنها ضخیم‌تر می‌شود. خط رویش مو نیز با توجه به نظر بیمار تعیین و مراقبت‌های قبل از کاشت مو ، در قسمت خطوط پیشانی طراحی می‌شود تا طبق سلیقه بیمار باشد. خط رویش مو در جلوی سر اهمیت زیادی دارد که نمای چهره است.

نحوه طراحی خط رویش مو در تکنیک FIT

در کاشت مو با تکنیک FIT خط رویش مو به صورت یک نوار چند میلیمتری است که باید به صورت طبیعی تنظیم شود. در زمان کاشت مو ها در قسمت خط رویش باید به نکات زیر توجه کرد:

خط رویش مو باید به حرف M باشد که در دو طرف آن تو رفتگی و وسط آن به سمت قسمت پیشانی متمایل باشد.

خط رویش مو نباید صاف و یکدست باشد. در این صورت غیر طبیعی می‌شود. بلکه بهتر است نمای نامنظم و زیگزاگی داشته باشد تا طبیعی‌ تر به نظر برسد.

برای موهای قسمت خط رویش از فولیکول‌ های نازک استفاده می‌شود تا موهای کاشته شده حالت طبیعی داشته باشند.

صفحه اینستاگرام صدف کلینیک

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پوست و مو اصفهان می‌ باشد که با استفاده از جدیدترین دستاورد‌ های دانش و تکنولوژی در محیطی آرام ارائه بهترین خدمات در زمینه بلفاروپلاستی ، جوانسازی پوست ، تزریق ژل و... می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علائم زگیل تناسلی چیست و نحوه تشخیص آن چگونه است؟علائم زگیل تناسلی چیست و نحوه تشخیص آن چگونه است؟

زگیل تناسلی همانطور که از نامش پیداست؛ یکی از امراض تناسلی مشترک بین زن و مرد است که با ایجاد زوائد پوستی روی آلت جنسی و اطراف آن شناخته می‌ شود . ... ادامه مطلب

ماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکسماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکس

تزریق بوتاکس، درمانی جدید برای افرادی است که با تعریق بیش از حد کف دست ها روبه رو هستند، به خصوص زمانی که سایر روش های درمانی مانند داروهای ضد تعریق، مؤثر واقع نشده باشد. ... ادامه مطلب

علائم ریزش مو با الگوی مردانهعلائم ریزش مو با الگوی مردانه

اگر به دلیل طاسی الگوی مردانه دچار اضطراب ، اعتماد به نفس پایین ، افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی شدید ، باید به دنبال مشاوره درست و درمان این مشکل خود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین