منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

کاشت مو به روش FUT

آنچه در این مطلب میخوانید

FUT یک روش پیشرفته برای پیوند مو ست و افرادی که ناحیه بزرگی از سرشان دچار ریزش شده و فاقد مو است، به کمک این روش میتوانند ظاهری طبیعی و رشدی مطابق الگوی رشد سایر موهای سر را از مو های کاشته شده شاهد باشند .

کلینیک تخصصی کاشت مو و ابروی صدف با سالها تجربه مجری انواع روشهای کاشت مو و ابرو در اصفهان می‌ باشد که توانسته رضایت کامل مراجعین به این مرکز را کسب نموده و با کیفیت ترین خدمات را ارائه نماید. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره تکمیلی با شماره های تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراحل کاشت مو به روش FUT

  1. ابتدا پزشک پوست سر را به طور سطحی بی حس میکند، سپس یک نوار از بافت مو در محلی که از قبل تعیین شده و دارای مو های مقاوم تر و پر تراکم تر است و آنرا ناحیه اهدا کننده می نامند، برمیدارند.
  2. سپس ناحیه اهدا کننده را که مو از آنجا برداشته شده بخیه میکند . محل زخم حاصل از بخیه در زیر موهای باقی مانده پنهان میشوند.
  3. پزشک نوار جراحی شده از محل اهدا کننده را با روش های خاصی به واحد های فولیکولی برش میدهد .
  4. نوار حاوی فولیکول های مو به گرافت هایی متشکل از یک یا دو فولیکول تقسیم می شود. واحدهای فولیکولی حاوی غدد سباسه (غدد چربی)، اعصاب، ماهیچه کوچک و تعدادی موهای خوب ازجمله موهای ضخیم هستند. هزاران عدد از این گرافت های فولیکولی به برش های کوچک تقسیم میشوند.
  5. در مرحله بعد با ابزاری خاصی حفره های ریزی روی سر شما و در محل ریزش مو ایجاد می کنند و واحد های فولیکولی بدست آمده از مرحله قبل، در این ناحیه (به نام ناحیه گیرنده که معمولا ناحیه های طاس پوست سر بیمار است) طی یک جلسه کاشت می شوند. رشد مو از این گرافت ها یک الگوی طبیعی رشد طبیعی را دنبال می کند و هیچ نشانه هایی از عمل جراحی را نشان نمی دهد.
  6. در انتها محلول ضد عفونی کننده با آرامی به پوست سر اعمال میشود و منطقه تحت کاشت با یک باند پوشانده میشود.
  7. پس از پایان کار به منظور حفاظت از سر می بایست تا چند روز از یک کلاه یا سربند استفاده نمایید.
کاشت موی FUT

مزایای روش FUT

خطرات و معایب ناشی از روش FUT

توصیه های لازم قبل از انجام روش FUT چیست

مراقب های لازم پس از کاشت مو به روش FUT چیست؟

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض شایع بعد از کاشت مو به روش FUT چیست؟

ممکن است برخی افراد بلافاصله بعد از جراحی در اطراف صورت و چشمان احساس تورم و کبودی داشته باشند و یا در مکان های پیوند و بالاتر از خط بخیه در ناحیه ای که از آن برداشت مو انجام شده ، بی حسی ایجاد شود که امری طبیعی میباشد. پس از پیوند موها احتمالا بین 5 تا 7 روز بعد موهای پیوند زده شده دچار ریزش میشوند اما فولیکول های آنها در سر باقی میماند که مجددا تا دو و نیم الی سه ماه بعد (به ندرت شش الی نه ماه بعد) از ریشه رشد خواهند کرد .

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان از خدماتی است که در کلینیک صدف، با بهترین کیفیت انجام می‌ پذیرد. در این مرکز با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین پوست ، در محیطی منطبق با پروتکل های بهداشتی، می‌ توانید بدون نگرانی به این اقدامات زیبایی و جوانسازی پوست بپردازید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :علیرضا زهرابی [ 1402-06-14 ]
من 29 سالمه کف سرم ریزش خیلی داره و همینطور کنار شقیقه ها ، البته بیماری قند خون دارم و خواستم از شما مشاوره بگیرم که میتونم کاشت مو انجام بدم ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟آیا لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟

یکی از مواردی که همیشه متقاضیان لیزر مو های زائد، نگران آن هستند، انتقال بیماری‌ ها با استفاده از لیزر است و ما در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم ... ادامه مطلب

درمان چین و چروک ، گودی وسیاهی دور چشمدرمان چین و چروک ، گودی وسیاهی دور چشم

در این مقاله ما به شما چندین راهکار برای رفع چین و چروک و جوانسازی دور چشم ، همچنین گودی و تیرگی زیر چشم ارائه می دهیم . ... ادامه مطلب

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟

تزریق ژل به نواحی مختلف صورت، به جوانتر شدن و شادابی بیشتر چهره افراد کمک شایانی می نماید. با وجود مزایای فوق العاده ژل، انجام این کار عوارض مختلفی نی ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین