منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / روش های کاشت مو و مزایا و معایب هر کدام از آنها

روش های کاشت مو و مزایا و معایب هر کدام از آنها

آنچه در این مطلب میخوانید

کاشت مو به تکنیکی گفتته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، از ناحیه اهدا کننده یا همان بانک مو، به ناحیه در حال ریزش و یا خالی از مو پیوند زده میشود. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه بدون مو که معمولا در جلوی سر است؛ انتقال می‌یابد. همچنین از این روش برای کاشت ابرو ، مژه و ریش نیز میتوان بهره برد. برای کاشت مو میتوان از روشهای مختلفی استفاده کرد که در ادامه به معرفی این روشهای میپردازیم.

کلینیک تخصصی کاشت مو و ابروی صدف با سالها تجربه مجری انواع روشهای کاشت مو و ابرو در اصفهان می‌ باشد که توانسته رضایت کامل مراجعین به این مرکز را کسب نموده و با کیفیت ترین خدمات را ارائه نماید. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره تکمیلی با شماره های تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

انواع روشهای کاشت مو

روش FUE

FUE در واژه به معنای جداسازی به بخش‌های فولیکولی می‌باشد که در واقع تمامی روش‌های موجود مانند: FIT, FUT , FUG , FUM, SUT, BUT و... را شامل می‌شود. یعنی برداشتن مو از ناحیه‌ای از بدن و انتقال یا پیوند آن موها به نواحی دیگر، این انتقال معمولاً به ناحیه کم مو یا طاس سر، ابرو، ریش و... می‌تواند صورت گیرد. شایان ذکر است کاشت مو با تکنیک FUE به نوعی مکمل کاشت مو به روش SUT می باشد.

روش FIT

روش FIT در واژه به معنای تکنیک جداسازی فولیکول‌ها است. در این روش فولیکول مو بوسیله پانچ از ناحیه بانک مو، که معمولاً از پشت سر و بالای گوشها انتخاب می‌شود، برداشت شده و در ناحیه‌ای که نیاز به کاشت مو احساس می‌شود، مجدداً بوسیله پانچ و یا SLIT کاشت یا پیوند زده می‌شوند.

روش BHT

BHT به روشی گفته می‌شود که بجای برداشت مو از ناحیه پشت سر از موهای بدن مانند سینه، کمر، ران، ناحیه شرمگاهی و یا هرجای بدن که بتوان از آنجا مو برداشت کرد به روش پانچ مو را برداشت می‌کنند و در قسمت مورد نیاز کاشته می‌شود.

کاشت مو و انواع روش های آن در اصفهان

روش FUT

FUT در واژه به معنای عملی بر اساس قسمت‌های فولیکولی می باشد و به نوعی دیگر نخستین روش کاشت مو محسوب می شود که در آن نواری را از نزدیکی گوش سمت راست تا نزدیکی گوش سمت چپ برداشت کرده و گرافت ها را از آن ناحیه جدا می کنند.
امروزه با توجه به معایب متعددی که کاشت مو با تکنیک FUT مانند جراحی، درد، خونریزی، بیهوشی، عوارض جانبی و ... دارد؛ در سطح دنیا منسوخ شده و روشهای جدیدی جایگزین روش فوق شده است.

روش FUG

پیوند واحد فولیکولی (FUG) یک روش جراحی برای درمان ریزش مو است که بیشتر به عنوان روشی مکمل برای انجام کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این روش به اصول و قوانین کاشت مو بیش از پیش توجه شده است.

روش SUT

تنها روش کاشت مو که بدون جراحی می باشد؛ کاشت مو به روش SUT است ، کاشت مو به روش SUT با دستگاه اتوماتیک انجام می شود یعنی برداشت گرفت ها از پشت سر توسط دستگاه اتوماتیک انجام می شود؛ و علت بکارگیری دستگاه نیز پیشگیری از خطاهای انسانی است که نتیجه این خطاها از بین رفتن بانک موی و عدم موفقیت در کاشت مو می باشد. در این متد تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و در محل مورد نظر، کاشت.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

ضمن اینکه به دلیل برداشت گرافتها با دستگاه، این روش بدون جراحی، بدون درد و بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند. یکی از رکوردهایی که کاشت مو به روش sut به جا گذاشته است کاشت 60 تار مو در 1 سانتی متر مربع است که این رکورد به خودی خود منحصر به فرد می باشد

کلینیک پوست و لیزر صدف ، با کادری مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات جوانسازی پوست به شما مراجعین محترم در اصفهان می‌باشد. در این مرکز انواع خدمات لیزری و غیر لیزری جوانسازی، در بهترین سطح ممکن انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لببهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لب

افتادگی گوشه های لب یا خطوط ماریونت، خطوط گوشه های به پایین چرخیده دهان هستند که به دلیل انقباض عضله depressor anguli oris ایجاد می شوند ... ادامه مطلب

اسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورتاسکلروتراپی برای درمان عروق واریسی صورت

رگ‌ های واریسی و رگ ‌های عنکبوتی روی صورت، رگ‌ های خونی متسع یا بزرگ ‌شده ی هستند که درست در زیر سطح پوست ایجاد می شوند، در نتیجه رگ‌ ها حالت تار مان ... ادامه مطلب

مزایا و معایب کاشت مو به روش fitمزایا و معایب کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش FIT یکی از متداول‌ ترین روش‌ های کاشت مو در کلینیک‌ های زیبایی و مو می‌ باشد. کاشت مو همواره یکی از بزرگ‌ ترین دغدغه‌ های همه افراد محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین