منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / قبل از تزریق ژل گونه این مطلب را بخوانید

قبل از تزریق ژل گونه این مطلب را بخوانید

یکی‌ از خصوصیات مهم صورت جوان و متوازن، برجستگی گونه است. گذشت زمان و افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی‌ها، بیماری ها و بعضی از عوامل ارثی به تدریج باعث افتادگی پوست صورت شده و گونه‌ها را کم حجم می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که چهره شما جوانی و شادابی خود را از دست داده و حالتی خسته و افسرده پیدا کند. استفاده از فیلرهای پوست یک عمل تزریقی محبوب است که برای افزودن یا بازگرداندن حجم به قسمت‌هایی از صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فیلر می‌توان به شکل موفقیت‌آمیزی جهت حجم دهی به ناحیه میانه صورت و افزایش برجستگی ناحیه گونه استفاده کرد .

آنچه در این مطلب می خوانیم:

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق ژل گونه

تأثیر تزریق ژل گونه بر زیبایی صورت

تزریق ژل گونه، علاوه بر پر کردن پوست و بهبود شلی آن، آب از دست رفته را هم جبران می کند و باعث لیفت صورت می شود، در نتیجه گونه ها برجسته می شود. گونه های پرتر و برجسته تر، صورت را متوازن تر کرده و ظاهر ناخوشایند به وجود آمده از تحلیل چربی را بهبود می بخشد.

روش تزریق ژل گونه

ابتدا پزشک با تزریق داروهای بی‌حس کننده موضعی، نواحی مورد نظر را بی حس می‌کند تا شما در طول تزریق هیچ دردی را متحمل نشوید. گاهی ممکن است این داروها با ژل ترکیب و به گونه تزریق شوند. پس از آن پزشک به آرامی شروع به تزریق فیلر در نواحی علامت‌دار با حجم مناسب به گونه می‌نماید.

گونه گذاری با تزریق ژل جزو، اقداماتی است که در کلینیک صدف توسط متخصص پوست انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از این مرکز می‌توانید با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس بگیرید.

اقدامات قبل از تزریق ژل گونه

به مدت 14 روز قبل از تزریق فیلر، از استعمال دخانیات و مصرف مشروب خودداری نمایید.
مصرف داروهایی مانند آسپرین که باعث رقیق شدن و انعقاد خون می‌شوند را به مدت 2 هفته قبل از تزریق ژل گونه، متوقف نمایید.
آزمایش‌های تجویز شده توسط پزشک را به طور کامل انجام دهید.
چنانچه مبتلا به بیماری بوده یا از داروی خاصی استفاده می‌کنید، پزشک خود را در جریان بگذارید.
چنانچه به داروی خاصی حساسیت دارید، پزشک خود را از آن مطلع سازید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل گونه

قبل از تزریق ژل گونه

مقدار تزریق ژل گونه

مقدار تزریق ژل گونه از شخصی به شخص دیگر متفاوت بوده و با توجه به حالت چهره فرد تغییر پیدا می‌کند. در هر صورت به طور میانگین بین 2 تا 6 سی‌سی ژل برای حجم دهی و برجسته سازی هر دو گونه‌کافی می‌باشد. برای اینکه از میزان ژل مورد نظر خود مطلع شوید باید جلسه مشاوره‌ای با پزشک متخصص خود در این زمینه داشته باشید. وی بعد از انجام بررسی‌های لازم و انتظارات شما مقدار دقیق ژل مورد نیاز را تعیین و به شما اطلاع خواهد داد.

موارد منع تزریق فیلر گونه

ماندگاری ژل گونه

عوامل مختلفی هستند که در زمان ماندگاری تزریق ژل تأثیرگذار هستند. مواردی همچون برند فیلر، وضعیت جسمی فرد، ناحیه تزریق، نوع ژل مورد استفاده و ...؛ اما حداقل زمان برای ماندگاری فیلر 12 ماه در نظر گرفته شده است. البته این زمان، بسته به میزان ماندگاری فیلر در صورت فرد دارد و برای هر شخص، متفاوت خواهد بود.

قیمت تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه، ارتباط مستقیم با مقدار ژل مصرفی، برند ژل و میزان تبحر پزشک شما دارد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض ژل گونه چیست؟

عوارض جانبی رایج فیلرهای گونه شامل موارد زیر است:

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی رفع موهای زائد در اصفهان می‌باشد. در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، از جمله لیزر سایناشور توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماکولار آمیلوئیدوز چیست و چگونه تشخیص داده میشود؟ماکولار آمیلوئیدوز چیست و چگونه تشخیص داده میشود؟

ماکولار آمیلوئیدوز بیماری پوستی است که در اثر رسوب ماده آمیلوئیدوز در پوست ایجاد می‌شود و در ناحیه پشت، کتف، بازو، جلوی سینه و شکم و بالاتنه دیده می‌شود ... ادامه مطلب

دلیل نازک شدن موها و روش های درمان نازکی مودلیل نازک شدن موها و روش های درمان نازکی مو

دلایل زیادی باعث نازک و ضعیف شدن موها می شود، این علت ها در همه افراد یکسان نمی باشد و در هر فرد علت نازک شدن مو با فرد دیگر متفاوت است. ... ادامه مطلب

لیفت با نخ گونه؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و ماندگاریلیفت با نخ گونه؛ مزایا، عوارض، مراقبتها و ماندگاری

یکی از روش های بسیار تاثیر گذار در بهبود چین وچروک و افتادگی پوست صورت لیفت گونه با نخ می باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین