منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

آنچه در این مطلب میخوانید

بینی، نقش غیرقابل انکاری در زیبایی صورت دارد. افرادی که از ظاهر بینی خود راضی نیستند و از جراحی بینی هراس دارند، می‌توانند برای رفع ایرادهای بینی، روش تزریق فیلر بینی را امتحان کنند. به کمک این روش، اصلاح برخی از ناهنجاری‌های بینی مانند برجستگی‌ها و ناهمواری‌ها امکان‌پذیر است. تغییر نوک بینی و رفع سایر نواقص آن نیز به کمک این تکنیک ممکن به نظر می‌رسد. فیلر یک روش غیر جراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی است. با این وجود باید بدانید که تکنیک‌های غیرتهاجمی، ماندگاری طولانی مدتی ندارند و معمولاً نیاز به تکرار آنها وجود دارد.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی است که کلیه خدمات پوست، مو و لیزر از قبیل تزریق فیلر بینی ، تزریق ژل ، تزریق چربی و تزریق بوتاکس با بهترین کیفیت و نتایج در این مرکز ارائه می‌ گردد. شما جهت استفاده از خدمات این مرکز در اصفهان، می‌توانید با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای فیلر بینی

هدف از اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

تزریق فیلر بینی می‌تواند برای برطرف کردن ناهمواری‌های کنار پل بینی (بخش بالایی بینی) ، بالاتر بردن پل بینی یا پنهان کردن قوز بینی به کار برده شود. از دیگر کارهایی که می‌توان با تزریق فیلر انجام داد، استفاده از آن به جای جراحی مجدد، جهت رفع نقایص ناشی از جراحی پلاستیک بینی است. نتیجه نهایی اغلب بدین صورت است که بینی کوچک‌تر و خوش فرم‌تر به نظر می‌رسد و تعادل بیشتری بین اجزای صورت ایجاد می‌گردد.

تزریق فیلر بینی

بیمار پس از این که روی تخت و یا صندلی مخصوص دراز می‌کشد، روی بینی وی کاملاً تمیز می‌شود و پزشک با استفاده از سوزنی نازک از یکی از فیلرهای اسید هیالورونیک با توجه به شکل دلخواه بیمار فیلر را در نواحی مورد نظر تزریق می‌کند تا نواقص ظاهری بینی را برطرف کند و پس از تزریق قسمت‌هایی که تزریق صورت گرفته است بینی ماساژ داده می‌شود.

تزریق فیلر بینی

مراقبت های قبل از تزریق فیلر بینی

مراقبت‌ های بعد از تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

نمی توان گفت که تزریق فیلر بینی برای کدام یک از انواع بینی گوشتی بهتر است یا استخوانی؛ چراکه باید بینی شما مورد معاینه و بررسی قرار بگیرد. معمولاً بینی های استخوانی بینی هایی هستند که از پوست نازکی برخوردار بوده و ضخامت کمی دارند. در حالی که بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم هستند و می توان به راحتی فیلر را به این نوع بینی ها تزریق کرد. نازک بودن پوست بینی های استخوانی را باید مهم ترین نکته برای دیدن جزئیات ساختار بینی به شمار آوریم. از آنجایی که این مدل بینی ها دارای ساختار غضروفی سفتی هستند، برای تزریق فیلر چندان مناسب نیستند، در عوض جراحی بینی بر روی بینی های استخوانی نتیجه بسیار مطلوبی به همراه می آورد. لذا تزریق فیلر بر روی بینی های گوشتی نه تنها نتیجه بهتری به بار می آورد.

کاندیدای مناسب تزریق فیلر بینی

کاندیدای نامناسب تزریق فیلر بینی

ماندگاری فیلر بینی

تزریق فیلر دائمی نبوده و پس از مدتی جذب می‌شود. بیشتر فیلرها حاوی اسید هیالورونیک هستند. این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود داشته و جذب آن مشکلی ایجاد نمی‌کند. ماندگاری فیلر بینی به برند مورد استفاده و شرایط شخص بستگی دارد. به طور کلی فیلرها ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند.

 اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض فیلر بینی

اکثر افراد، تنها عارضه که ممکن است در اصلاح بینی با فیلر مشاهده می‌کنند، کمی قرمزی و حساسیت در ناحیه تزریق در یکی دو روز بعد از عمل است. سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

  1. انتقال فیلر تزریق به اطراف صورت
  2. حالت تهوع
  3. کبودی در محل تزریق
  4. تورم

قیمت فیلر بینی

هزینه تزریق فیلر، بستگی به نوع و برند فیلر استفاده شده، میزان تزریق و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی پوست و مو در اصفهان است. شما می‌ توانید برای مشکلات و بیماری های پوست و موی خود، اعم از علل و درمان انواع ریزش مو به این مرکز مراجعه نموده و توسط متخصص پوست تحت درمان قرار گیرید. چهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اقابابایی [ 1402-08-21 ]
سلام دکتر سلام تزریق فیلر برای اصلاح فرم بینی ماندگاره یا هر چند ماهه نیاز به ترمیم داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین لیزرهای جوانسازیبهترین لیزرهای جوانسازی

ظهور چین و چروک در پوست صورت به دلیل از بین رفتن چربی و خاصیت کشسانی پوست است. در این مقاله با معرفی روشهای جوانسازی پوست همراه ما باشید. ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق فیلرجوانسازی با تزریق فیلر

فیلرهای پوستی موادی ژل مانند هستند که جهت جبران حجم از دست رفته، صاف کردن خطوط و چروک یا برجسته‌ سازی اجزا صورت به زیر پوست تزریق می‌ شوند ... ادامه مطلب

بعد از کاشت مو چند روز باید استراحت کرد؟بعد از کاشت مو چند روز باید استراحت کرد؟

دوران نقاهت بعد از کاشت دائم مو به دلایل متفاوتی بستگی دارد. این امر می تواند در ایجاد نتایج متفاوت در هر فردی به نوعی تأثیر گذار باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین