منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / فیلر زیر چشم چه تأثیری در جوانسازی زیر چشم دارد؟

فیلر زیر چشم چه تأثیری در جوانسازی زیر چشم دارد؟

چشم ها برجسته ترین عنصر زیبایی چهره به شمار می آیند و تأثیر بسزایی بر زیبایی و شادابی چهره دارند. با افزایش سن و بر اثر عوامل مختلفی مانند استفاده مداوم از عینک، کمبود برخی از مواد مغذی و یا برخی از ناراحتی‌های مربوط به کبد و کلیه، ممکن است در ناحیه اشکی چشم برخی از افراد فرورفتگی ایجاد شود که این فرورفتگی‌ها بر روی پلک پایینی چشم یک نیم‌دایره تیره ایجاد می‌کنند. برخی افراد برای بهبود وضعیت گودی زیر چشم و سیاهی ناشی از آن تمایل به تزریق فیلر به گودی زیر چشم پیدا می‌کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

فیلر یک نوع ماده پرکننده است که در زیر پوست چشم تزریق می شود و پف و کبودی زیر چشم را به راحتی برطرف می کند. بهترین و متداول ترین ماده پرکننده ای که در حال حاضر در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد، اسید هیالورونیک است. این ماده، محرک ناحیه زیر چشم است و به دلیل مزایایی که دارد در سطح جهان به محبوبیت بالایی دست یافته است.

مزایای فیلر زیر چشم

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

جوانسازی زیر چشم

مراقبت های قبل از تزریق فیلر چشم

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

نکات زیر نیز از موارد مهمی بوده که بعد از تزریق فیلر باید حتماً به آنها توجه داشته باشید تا با گذشت زمان دچار مشکل نشوید:

اينستاگرام کلينيک صدف

ماندگاری فیلر زیر چشم

به طور معمول، فیلرهای موقت زیر چشم 6-12 ماه یا کمی بیشتر در بدن دوام دارند، در حالی که فیلر های نیمه دائمی می‌توانند 2 تا 10 سال دوام داشته باشند. اینکه یک پرکننده در زیر پوست چه مدت دوام خواهد داشت، بستگی به این دارد که فرد چقدر سریع ماده هیالورونیک را متابولیزه می‌کند؛ زیرا بدن به مرور زمان آن را جذب می‌کند. عامل دیگر می‌تواند نوع پرکننده مورد استفاده باشد؛ زیرا این پرکننده‌ها در قدرت پایداری و دوام متفاوت هستند.

افراد نامناسب جهت تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر یک روش جوانسازی پوست بی‌خطر و امن است؛ ولی در این مواقع استفاده از آن توصیه نمی‌شود:

عوارض فیلر زیر چشم

رایج ترین عوارض فیلر زیر چشم تورم، کبودی و احساس ناراحتی در ناحیه تزریق است که موقتی بوده و از بین می رود. البته ممکن است هر یک از موارد ذکر شده در افراد مختلف، متفاوت باشد؛ زیرا وضعیت هر فرد با دیگری فرق دارد.

هزینه فیلر زیر چشم

تزریق فیلر چشم با توجه به برخی از عوامل می تواند با قیمت های متفاوتی انجام شود. مانند نوع فیلر، پزشکی که تزریق را انجام می دهد و نیز موقعیت جغرافیایی که تزریق فیلر در آن انجام می شود، بر هزینه تزریق فیلر چشم تأثیرگذار است.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سرور [ 1402-08-14 ]
هزینه فیلر زیر چشم رو میخواستم بدونم و اینکه تزریق فیلر بل تزریق ژل فرق دا ره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست صورت با لیزرجوانسازی پوست صورت با لیزر

درصورت عدم درمان خطوط ریز صورت به چین و چروک پوست تبدیل می شوند ، خطوط افقى پیشانی در اثر حرکت بالا انداختن ابروها ایجاد مى‌ شوند . ... ادامه مطلب

روشهای لیفت و بالا کشیدن ابروروشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو

امروزه روشهای متعدد جراحی و غیر جراحی برای لیفت و بالا کشیدن ابرو وجود دارد. جهت کسب آگاهی بیشتر درباره روشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو، در ادامه مقاله با ما همراه باشید ... ادامه مطلب

ریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی موریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی مو

ریزش موی زنان چند علت متفاوت دارد. این عارضه اغلب پس از دوران یائسگی ایجاد‌ می‌ شود، بنابراین ممکن است تغییرات هورمونی فاکتوری موثر باشد . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین