منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / درمان چین و چروک ، گودی وسیاهی دور چشم

درمان چین و چروک ، گودی وسیاهی دور چشم

آنچه در این مطلب میخوانید

اطراف چشم پوستی بسیار نازک و حساس دارد که مراقبت و جوانسازی آن به مراتب سخت تر از مناطق دیگر صورت و بدن است. در این مقاله ما به شما چندین راهکار برای رفع چین و چروک و جوانسازی دور چشم، همچنین گودی و تیرگی زیر چشم ارائه می دهیم. در ادامه با ما باشید.

روشهای زیادی برای جوانسازی دور چشم وجود دارد. در کلینیک صدف اصفهان، به طور تخصصی به جوانسازی پوست اطراف چشم پرداخته می‌ شود و نتایج چشمگیری در پی آن به دست می‌ آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با روش مناسب شما و شرایط انجام آن، می‌ توانید با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر در پیری دور چشم

در اثر افزایش سن، عدم مراقبت یا مراقبت نادرست از پوست و عوامل موثر ژنتیکی، پوست دچار پیری و کهولت می‌شود که این کهولت اغلب خود را با تغییر رنگ پوست و ایجاد چین و چروک و خطوط متعدد نشان می‌دهد. پوست اطراف چشم نیز از این قاعده مستثنی نیست و طی همین فرآیند پیر می‌شود ولی به دلیل در معرض دید بیشتر بودن، نازک بودن و حساسیت بیشتر، هم سرعت تخریب آن بیشتر است و هم نمود بیشتری دارد.

همچنین در اثر عوامل عنوان شده، ایجاد گودی و تیرگی زیر چشم نیز از موارد کاملا رایج است که آن نیز درمان خاص خود را می‌طلبد. افتادگی پلک هم از مواردی است که به دلایل ژنتیکی و افزایش سن، ایجاد می‌شود؛ و می‌تواند نقش موثری در هرچه پیرتر به نظر رسیدن پوست اطراف چشم و چهره شما داشته باشد.

حال با این عوارض در اطراف چشم چه باید کرد؟
آیا راهی برای برطرف نمودن آنها وجود دارد؟

در پاسخ این سوالات باید بگوییم روشهای متعددی برای جوانسازی اطراف چشم، رفع افتادگی پلک و گودی و سیاهی زیر چشم و جود دارد که با ماندگاری متفاوت در هر روش می‌توانند جذابیت، جوانی و زیبایی بیشتری برای شما ایجاد کنند؛ که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

جوانسازی اطراف چشم

درمان چین و چروک و جوانسازی دور چشم

چین و چروک اطراف چشم از بارزترین نشانه های پیری پوست این ناحیه محسوب می‌شوند؛ که برای درمان، بهبود و رفع آنها بسته به تشخیص متخصص پوست می‌توان از روشهای بسیار موثر موجود بهره برد. با تزریق بوتاکس می‌توان چروک های داینامیک اطراف چشم را درمان نمود. با تزریق فیلرهایی مانند چربی یا ژل خطوط و چین های اطراف چشم پر می‌شوند و با پوست اطراف هم سطح می‌گردند. به کارگیری لیزرهای جوانسازی که یکی از بهترین آنها آر اف فرکشنال می‌باشد نیز می‌توانند تاثیر زیادی در کاهش و رفع چین و چروک های اطراف چشم داشته باشند. پلاسما تراپی هم روش دیگری است که می‌تواند نتایج چشمگیری در جوانسازی اطراف چشم داشته باشد.

رفع تیرگی و گودی زیر چشم

تزریق پرکننده های پوستی با فیلرها

پرکاربردترین روش درمان تیرگی و گودی زیر چشم، تزریق پرکننده های پوستی یا فیلرها است؛ که برای پر کردن نواحی گود افتاده زیر چشم در جایی که خون تجمع پیدا کرده، انجام می‌شود. تزریق پرکننده های پوستی در واقع همان تزریق چربی بدن خود شما یا تزریق ژل است که پس از انجام، بلافاصله درمان صورت می‌گیرد. ماندگاری تزریق چربی به عوامل مختلفی بستگی دارد ولی ماندگاری تزریق ژل دور چشم چیزی در حدود 9 الی 18 ماه است.

درمان با لیزر پالسی پر قدرت

در این روش ملانین که مسئول تغییر رنگ پوست است از بین می رود و باعث بهبود سیاهی و تیرگی دور چشم می‌شود.

رفع گودی زیر چشم با لیزر

با بکارگیری لیزر در اطراف چشم، تیرگی زیر چشم و پوست کاهش پیدا می کند، چروک دور چشم و جای زخم ها از بین می رود و رشد پوست سالم و جدید تحریک می شود. این روش برای رفع گودی دور چشم بسیار موثر است.

مزوتراپی

در مزوتراپی که روشی تزریقی است؛ مواد احیا کننده پوست به موضع مورد درمان به طور مستقیم انتقال می‌یابند؛ انباشت چربی زیر چشم ها کاهش پیدا می کند وتیرگی رفع و رنگ پوست روشن می شود. این روش درمان گودی دور چشم بین چهار تا شش جلسه طول می کشد. و تا پیدایش علائم جدید پیری پوست که فرآیندی طبیعی است؛ ماندگار خواهد بود.

اینستاگرام صدف کلینیک

درمان افتادگی پلک

برای درمان افتادگی پلک شاخص ترین روشها، جراحی پلک یا بلفاروپلاستی و استفاده از روشهای غیر جراحی آر اف فرکشنال و پلاسما جت است. متخصص پوست در انتخاب هر کدام از این روشها برای لیفت پلک به نکاتی از قبیل شدت افتادگی پلک توجه ویژه می‌نماید، زیرا در افتادگی های شدید، دیگر کاری از دست روشهای غیر جراحی ساخته نیست و درمان فقط با جراحی بلفاروپلاستی قابل انجام خواهد بود.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پوست و موی اصفهان، در محیطی آرام آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه کاشت ابرو می‌باشد. در این مرکز کاشت ابروی طبیعی، با تراکم بالا و در زمانی بسیار کوتاه انجام می‌ شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟

تزریق ژل به نواحی مختلف صورت، به جوانتر شدن و شادابی بیشتر چهره افراد کمک شایانی می نماید. با وجود مزایای فوق العاده ژل، انجام این کار عوارض مختلفی نی ... ادامه مطلب

هیدروفیشیال پوست چیست؟هیدروفیشیال پوست چیست؟

هیدروفیشیال پوست یکی از جدید ترین روش های پزشکی برای جوانسازی پوست است. این روش یکی از مدعیان تأثیرگذارترین درمان، رفع عیوب و جوانسازی پوست است ... ادامه مطلب

کاشت ریش و سبیل به روش FUTکاشت ریش و سبیل به روش FUT

روش FUT که شیوه درمانی نوینی برای کاشت مو است، شیوه ای است که در آن فلپ بسیار نازک و کوچکی از پشت سر یا پشت گوش برداشته می‌ شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین