منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

آنچه در این مطلب میخوانید

چین و چروک‌های دور چشم عمدتاً به دلیل فرایند طبیعی پیری پوست است که شامل کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌باشد. این مواد پروتئین‌های اصلی هستند که وظیفه حفظ نرمی و یکنواختی بافت پوست را بر عهده دارند و در هنگام کشیده شدن یا حرکت پوست آن را به جای خود باز می‌گردانند. با حرکات تکراری صورت در طول سال‌ها، این خطوط ریز و چین و چروک‌ها در نتیجه‌ی کاهش کلاژن پوست و الاستین موجود برای حفظ ساختار پوست، شکل می‌گیرند و در نتیجه منجر به شکل‌ گیری تدریجی خطوط پنجه کلاغی می‌شوند. یکی از روش های پر کاربرد و پر طرفدار در رفع خطوط پنجه کلاغی تزریق بوتاکس است. پس از تزریق بوتاکس خطوط پنجه کلاغی، نوروتوکسین، مانع ترشح پیام رسان عصبی استیل کولین در بدن می‌شود. در واقع این اثر مهارکننده است و باعث توقف موقتی ارسال پیام سیستم عصبی که منجر به انقباض عضلات در این ناحیه می‌گردد، می‌شود و در عوض موجب ریلکس شدن ماهیچه‌های اطراف چشم می‌گردد. این شل شدن عضلات همان چیزی است که باعث کاهش چین و چروک و رفع خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم می‌شود.

تزریق بوتاکس یکی از بهترین و موثرترین روشها برای رفع خطوط پنجه کلاغی و جوانسازی اطراف چشم می‌ باشد که در کلینیک صدف اصفهان انجام می‌ شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.

علت ایجاد خطوط پنجه کلاغی دور چشم

بوتاکس پنجه کلاغی

مزایای بوتاکس خطوط پنجه کلاغی

با بوتاکس صرفاً عضلات ناحیه موردنظر شل شده و میزان تحرک آن برای جلوگیری از عمیق شدن چروک‌های پوستی کاهش می‌یابد. شما در کمتر از چند روز اثربخشی بوتاکس پنجه کلاغی و مزایای تزریق بوتاکس برای درمان خطوط پنجه کلاغی را مشاهده خواهید کرد. برخی از مهم‌ترین این مزایا شامل موارد زیر است:

  1. صاف و جوان شدن پوست، با استفاده از روشی ساده، بدون ریسک و عوارض جدی
  2. رسیدن به بهترین و مناسب‌ترین نتیجه درمانی در کمتر از چند ساعت
  3. کمک به ازبین‌بردن چروک‌های اطراف چشم
  4. کمک‌به جلوگیری از ایجاد و تشدید چروک‌ های پوستی
  5. رسیدن به پوستی صاف، زیبا و جوان، با صرف کمترین هزینه نسبت به دیگر درمان‌های پزشکی
  6. دوران محدود نقاهت بوتاکس پنجه کلاغی و امکان انجام کارهای روال روزمره زندگی بعد از تزریق

روش تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم

پزشک، نواحی مناسب برای تزریق را مشخص می نماید و سپس اقدام به تزریق بوتاکس می نماید. نواحی تزریق ابتدا باید کاملاً از مواد آرایشی تمیز شده و سپس با پد الکلی استریل شوند. تزریق بوتاکس در بسیاری از مواقع نیازی به بیحسی نمی باشد؛ اما بهتر است که قبل از تزریق بوتاکس بیحسی انجام شود تا از بروز درد و ناراحتی برای فرد جلوگیری شود. بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و در نواحی تعریف شده تزریق می شود.

مراقبتهای قبل از بوتاکس پیشانی و دور چشم

  1. مصرف داروهایی نظیر آسپرین و داروهای ضدالتهابی به منظور کاهش کبودی ترجیحاً از دو هفته قبل از تزریق قطع شود.
  2. توصیه میشود مصرف الکل یک هفته قبل از تزریق بوتاکس قطع شود.
  3. مصرف هرگونه دارو قبل از تزریق به پزشک اطلاع داده شود.
  4. در صورت سابقه آلرژیک به بوتاکس حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

ماندگاری بوتاکس

به طور معمول بوتاکس می تواند تا ۳ الی ۴ ماه دوام داشته باشد. اگرچه عواملی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از عوامل مؤثر این است که حالات چهره شما چقدر قوی و فعال هستند. اگر حالات پر تحرک و قوی را در صورت‌ ایجاد کنید، احتمال ایجاد خطوط عمیق تر، چین و چروک در صورت شما بیشتر خواهد بود. این می تواند بر سرعت تحلیل رفتن بوتاکس شما تأثیر بگذارد.

روش های جلوگیری از خطوط پنجه کلاغی دور چشم

پیشگیری همواره بهتر از درمان است. اعمال برخی تغییرات در سبک زندگی و انجام مراقبات می تواند روند پیری پوست را به تعویق بیندازد. در ادامه به معرفی برخی از این موارد می پردازیم:

اينستاگرام کلينيک صدف

هزینه بوتاکس خطوط پنجه کلاغی

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی در اکثر کلینیک‌های زیبایی با قیمت‌های متغیر انجام می‌شود. از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت نهایی این متد عبارتند از:

  1. مقدار حجم بوتاکس مورد نیاز برای از بین بردن تمام خطوط کنار چشم با توجه به شرایط فرد
  2. دستمزدی که پزشک برای خود در نظر می‌گیرد.
  3. هزینه‌های مربوط به کلینیک با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود.

عوارض بوتاکس پنجه کلاغی

  1. افتادگی پلک بالا یا پایین
  2. ایجاد درد و قرمزی در ناحیه تزریق
  3. اختلال در بینایی
  4. افتادگی و سنگین شدن پلک ها
  5. خونریزی در محل تزریق
  6. کبودی پس از تزریق بوتاکس
  7. اشکی شدن چشم ها
  8. بیحسی هر دو چشم

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی رفع موهای زائد در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، از جمله لیزر سایناشور توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌ پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نیازی [ 1402-08-29 ]
ب نظرم بهترین روش و کم تهاجمی ترین روش همین تزریق بوتاکس برای خط های دور چشم و چروک پیشانیه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان خط خندهدرمان خط خنده

خطوط لبخند یا خط خنده یکی از موارد مورد توجه بسیاری از ماست . ما در این مقاله در مورد چگونگی از بین بردن خط خنده توضیح می‌ دهیم. ... ادامه مطلب

بیماری پوستی آکانتوزیس نیگریکانسبیماری پوستی آکانتوزیس نیگریکانس

ناهنجاری آکانتوزیس نیگریکانس نوعی بیماری پوستی است که موجب تیرگی یا ضخیم شدن یک یا چند ناحیه از پوست می شود. ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر میکرونیدلینگکاربرد لیزر میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ نوعی روش مکانیکی است که با ابزار دستی شبیه قلم و حاوی 12 سوزن بسیار ریز استریل انجام می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین