منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / اصلاح و درمان لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس

اصلاح و درمان لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس

آنچه در این مطلب میخوانید

لبخند می تواند زیبایی چهره را نیز در پی داشته باشد، بنابراین هر نقصانی در نواحی دهان و دندان می تواند این زیبایی را تحت تأثیر قرا دهد. لبخند لثه ای وضعیتی است که لب بالایی اشخاص هنگام لبخند زدن بالاتر از دندان های بالایی آنها قرار می گیرد و لثه ی آنها بیش از حد مشخص میشود. این مشکل دلایل مختلفی دارد. یکی از این دلایل این است که عضلات بسیار قوی لب بالایی را بیشتر بالا میبرند. در برخی موارد هم لبخند لثه ای به دلیل نازک بودن لب بالایی تشدید میشود. لبخند لثه ای را می توان به راحتی و به طور موثر با تزریق بوتاکس برطرف کرد. بهترین بخش این درمان این است که تهاجمی نیست و یک روش درمان سریع است! بوتاکس دارای سم بوتولینوم نوع A است و زمانی که تزریق می شود می تواند ماهیچه های لب بالایی را شل کند وموجب شود هنگام لبخند زدن، بلند شدن لب بالایی محدود باشد، بنابراین لثه ها پوشیده می مانند و بیش از حد معمول نمایان نمیشوند. تزریق دو یا چند واحد بوتاکس در ناحیه بین بینی و لب بالایی باعث می‌شود تا ظاهرلبخند لثه‌ای کاهش پیدا کند و لبخند شما جذاب‌ تر و طبیعی‌ تر شود.

تزریق بوتاکس یکی از بهترین و موثرترین روشها برای اصلاح لبخند لثه ای ، درمان میگرن ، رفع چین و چروک پوست و ... می‌ باشد که در کلینیک صدف اصفهان انجام می‌ شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.

علل ایجاد لبخند لثه ای

درمان لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس

انواع لبخند لثه‌ ای

لبخند لثه‌ای خفیف

اگر میزان بافت لثه‌ای نمایان شده هنگام خندیدن کمتر از 25% طول دندان‌ها باشد، به‌عنوان لبخند لثه‌ای خفیف در نظر گرفته می‌شود.

لبخند لثه‌ای متوسط

اگر میزان بافت لثه‌ای نمایان شده هنگام خندیدن بین 25% تا 50% طول دندان‌ها باشد، به‌عنوان لبخند لثه‌ای متوسط در نظر گرفته می‌ شود.

لبخند لثه‌ای پیشرفته

اگر مقدار بافت لثه‌ای نمایان شده هنگام خندیدن بین 50% تا 100% طول دندان‌ها باشد، به‌عنوان لبخند لثه‌ای پیشرفته در نظر گرفته می‌ شود.

لبخند لثه‌ای شدید

اگر مقدار بافت لثه‌ای نمایان شده هنگام خندیدن بیشتر از 100% طول دندان باشد، به‌عنوان لبخند لثه‌ای شدید در نظر گرفته می‌ شود.

مزایای درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

  1. تزریق بوتاکس درد و ناراحتی بسیار کمی به همراه داشته که این ناراحتی در جلسات درمان بعدی کمتر نیز خواهد شد.
  2. این تزریق نیازی به بهبودی پس از درمان نداشته و می‌توانید بلافاصله پس از انجام عمل به کار های قبلی خود ادامه دهید.
  3. بوتاکس نسبت به عمل جراحی و دیگر روش‌های درمانی مورد استفاده مقرون به صرفه است.
  4. نتیجه‌ی عمل ظاهری طبیعی داشته و در زمان کمی می‌توان از این تزریق نتیجه گرفت.
  5. می‌توان با توجه به نتیجه‌ی مطلوب، تزریقات را تنظیم کرد.

روش بوتاکس لبخند لثه‌ ای

برای درمان نیازی به استفاده از داروهای بیحسی نیست. در واقع پزشک می‌تواند با یک کمپرس یخ یا کرم‌های موضعی بیحسی، ناحیه مورد نظر را بیحس نماید. میزان مشخصی از بوتاکس در طرفین اتصال سوراخ بینی و بینی به چین دهان تزریق می‌شود تا عضلات مورد نظر را تضعیف کند. به طور کلی، برای ضعیف کردن لب در نواحی مختلف می‌توان چهار نقطه تزریق را در نظر گرفت.

اقدامات قبل از بوتاکس لبخند لثه ای

مراقبت بعد از بوتاکس لبخند لثه‌ ای

کاندید نامناسب تزریق بوتاکس

ماندگاری بوتاکس لبخند لثه‌ ای

بوتاکس باعث آزاد شدن ماده شیمیایی به نام استیل کولین می‌شود که باعث تحریک انقباض عضلات ایجاد کننده چین و چروک می‌شود. تزریق بوتاکس در اصل عضلات را فلج می‌کند و از انقباض آنها جلوگیری می‌کند. نتایج حاصل از این درمان در طی ۳-۱۴ روز قابل مشاهده است و حدود ۳-۴ ماه ماندگاری دارد.

قیمت بوتاکس لبخند لثه ای

هزینه درمان لبخند لثه ای با بوتاکس به تعداد واحدهای استفاده شده بوتاکس، شدت مشکل، نتایج مورد نظر و عوامل متفاوت دیگر بستگی دارد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض بوتاکس لبخند لثه‌ ای

عوارض جانبی این عمل شایع نبوده، معمولاً در چند روز اول پس از درمان رخ داده و انتظار می‌رود موقت باشند. این عوارض معمولاً ظرف چند هفته به صورت خود به خود برطرف می‌شوند.

کلینیک صدف اصفهان با مجرب‌ ترین پزشکان و با استفاده از تکنیک های به روز دنیا آماده ارائه خدمات در زمینه کاشت ابرو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سارا بهرامی [ 1402-12-28 ]
سلام بوتاکس لبخند لثه ای انجام دادم میخندم صورتمو چشام و اینا کشیده میشه انگار پوستمو کشیدم خندم خیلی زشت شده چیکار کنم برگرده اذیت میشم اینجوری میبینم قیافمو

رفیعی [ 1402-08-23 ]
من وقتی میخندم تمام لثه های بالای فکم پیدا میشه چقدرخوب که میشه با تزریق بوتاکس این عیب رو پوشاند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پیوند ابرو و مراقبت از آنپیوند ابرو و مراقبت از آن

همان‌ طور که پیوند مو، موهای سر را احیا می‌ کند، پیوند ابرو هم موهای ابرو را احیا می‌ کند. بسته به سطح آسیب‌ دیدگی پیوند ابروها انجام می شود ... ادامه مطلب

ماکولار آمیلوئیدوز چیست و چگونه تشخیص داده میشود؟ماکولار آمیلوئیدوز چیست و چگونه تشخیص داده میشود؟

ماکولار آمیلوئیدوز بیماری پوستی است که در اثر رسوب ماده آمیلوئیدوز در پوست ایجاد می‌شود و در ناحیه پشت، کتف، بازو، جلوی سینه و شکم و بالاتنه دیده می‌شود ... ادامه مطلب

اثرات مثبت و منفی ورزش کردن برای پوستاثرات مثبت و منفی ورزش کردن برای پوست

از مزیت هایی ورزش تقویت و جوانسازی پوست صورت می باشد. معمولاً افرادی که به طور مداوم ورزش می کنند دیرتر آثار و علائم پیری بر روی صورت و بدن آنها ظاهر می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین