منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس
زمان تاثیرگذاری و ماندگاری بوتاکس مسپورت

مسپورت یکی از بهترین برندهای بوتاکس در ایران است که در ایران تولید شده است. این محصول به عنوان سومین برند مجاز بوتاکس در ایران شناخته می شود

تزریق بوتاکس به عضله ماستر

با تزریق بوتاکس میتوانیم صورت را با استفاده از هدف گذاری عضله های مشخصی از فک به صورت زاویه دار درآوریم. بوتاکس میتواند عضله ضخیم فک (ماستر) را کوچک ک

اصلاح و درمان لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس

لبخند لثه ای به دلیل نازک بودن لب بالایی تشدید میشود. لبخند لثه ای را می توان به راحتی و به طور موثر با تزریق بوتاکس برطرف کرد.

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

یکی از روش های پر کاربرد و پر طرفدار در رفع خطوط پنجه کلاغی تزریق بوتاکس است.شل شدن عضلات همان چیزی است که باعث کاهش چین و چروک و رفع خطوط پنجه کلاغی

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

میگرن نام اختلالی است که باعث بروز سرد دردهای مکرری می‌ شود که در اکثر موارد، فقط یک سمت سر را تحت تأثیر خود قرار می‌ دهد.

ماندگاری بوتاکس مصپورت و دیسپورت چقدر است؟

باید توجه داشت که تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت در نوع عملکرد نمی‌ باشد و بیشتر تفاوت آنان در سرعت عملکرد و میزان تأثیر و درد ناشی از آنان خلاصه می‌شو

آیا بوتاکس باعث بالا رفتن ابرو میشود؟

تزریق بوتاکس با از بین بردن چین و چروک سطحی پوست و بالا بردن ابروها (لیفت ابرو)، چهره شما را جوان‌ تر نشان خواهد داد .

ماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکس

تزریق بوتاکس، درمانی جدید برای افرادی است که با تعریق بیش از حد کف دست ها روبه رو هستند، به خصوص زمانی که سایر روش های درمانی مانند داروهای ضد تعریق، مؤثر واقع نشده باشد.

فواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغل

بدن برای عرق کردن به یک انتقال دهنده عصبی به نام استیل‌کولین نیاز دارد. برای رفع این مشکل، بسیاری از پزشکان و متخصصان، تزریق بوتاکس به زیر بغل را پیشن

درمان تعریق بیش از حدکف دست با بوتاکس

هایپرهیدروز (Hyperhidrosis) به تعریق بیش از حد بدن و عرق کردن غیر طبیعی گفته می‌ شود. اکثر افراد مبتلا در کف دست مشاهده می‌ شود

رفع تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای افرادی که بیش از حد عرق می‌ کنند، نوعی درمان است که می‌ تواند تعریق آنها را کاهش دهد و از طریق تزریق بوتاکس تا 80 درصد کاهش می‌ یابد

تزریق بوتاکس چه کاربردهایی دارد؟

تزریق بوتاکس در مواردی مانند خط اخم و چروک‌ های اطراف چشم و دهان خطوط پنجه کلاغی اصراف چشم خطوط پیشانی موثر است .

نکات مهم در مورد بوتاکس مصپورت و دیسپورت

تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت در نوع عملکرد نمیباشد و بیشتر تفاوت آنها در سرعت و میزان تاثیر و درد ناشی از تزریق آنها خلاصه میشود

ماندگاری بوتاکس را چگونه بالا ببریم؟

قبل از اینکه بدانیم چه چیزی ماندگاری تزریق بوتاکس را افزایش می‌ دهد، ضروری است تا با بوتاکس و نحوه عملکرد آن آشنا شویم .

بوتاکس و زیبایی

خاصیت بوتاکس این است که عضلات را فلج می‌ کند و یا از حرکت آنها می‌ کاهد. از این خاصیت می‌ توان در پزشکی و برای جوانسازی استفاده کرد .

بوتاکس چیست و چگونه باعث جوانسازی پوست می شود

تزریق بوتاکس طبق آمارهای جهانی پرطرفدارترین روش برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها است.

تزریق بوتاکس به پیشانی

افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف دچار چین و چروک پوست می‌شوند. روش‌ هایی برای جوانسازی پوست نظیر تزریق بوتاکس ، لیفت صورت، تزریق چربی و...

همه چیر درباره عوارض بوتاکس صورت

بوتاکس یکی از روش‌ های کم‌ تهاجمی و موثر برای جوانسازی پوست و رفع خطوط صورت و گردن است .

10 سوال رایج تزریق بوتاکس

بوتاکس سم بوتولینوم خالص است که برای صاف کردن چین و چروک‌ها و خطوط صورت به کار برده می‌شود. بوتاکس به خوبی خطوط پیشانی، خط خنده و خط اخم را از بین می‌برد.

تاثیر تزریق بوتاکس بر زیبایی

خاصیت بوتاکس این است که عضلات را فلج می‌ کند و یا از حرکت آنها می‌ کاهد. از این خاصیت می‌ توان در پزشکی و برای جوانسازی صورت استفاده کرد.

کاربرد بوتاکس در جوانسازی پوست

بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می آید از بین می برد در نتیجه صورت جوان تر و شاداب تر به نظر می‌رسد. يک روش سريع و نسبتا غير تهاجمی است.

تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از درمان‌ های تزریقی آرایشی است که چین و چروک‌ های صورت را با شل کردن ماهیچه‌ هایی که موجب آن شده‌ اند، برطرف می‌ کند .

تزریق بوتاکس به ابرو

با بالارفتن سن علائم پیری چون چین و چروک به ویژه در یک سوم فوقانی آن نمایان می‌ شود. با تزریق بوتاکس می‌ توان برای لیفت و بالا بردن ابرو اقدام کرد.

بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس می تواند به صاف شدن خطوط و چین و چروک ایجاد شده در ناحیه پیشانی شود و در نهایت موجب لیفت ابروها شود .

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین