منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / فواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغل

فواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغل

بدن همواره برای کاهش دمای خود در نواحی مختلف تعریق می‌ کند. افرادی وجود دارند که سطح تعریق در آنها بسیار بالا بوده و در روز‌های گرم و مواقعی که فعالیت زیادی دارند در نواحی مختلف و به خصوص در زیر بغل به شدت عرق می‌ کنند. این مشکل از نظر علمی به عنوان هایپرهییدروز شناخته شده است که در نتیجه تحریک بیش از حد غده‌های عرق زیر پوست اتفاق می‌افتد. از نظر فیزیولوژیکی، بدن برای عرق کردن به یک انتقال دهنده عصبی به نام استیل‌کولین نیاز دارد. برای رفع این مشکل، بسیاری از پزشکان و متخصصان، تزریق بوتاکس به زیر بغل را پیشنهاد می‌ کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

ماده اصلی بوتاکس، سمی است به نام بوتولینیوم که از نوعی باکتری تولید می شود. این سم بر ساختار و عملکرد سیستم عصبی تأثیر می گذارد و می تواند تغییراتی در عملکرد آن ایجاد کند. بوتاکس، عملکرد برخی از انتقال دهنده های عصبی را تغییر می دهد. انتقال دهنده های عصبی، مواد شیمیایی هستند که فرمان های مغز را اجرا می کنند و باعث واکنش نشان دادن بدن می شوند. بوتاکس از طریق مسدود کردن این انتقال دهنده ها، عملکرد سلول عصبی را بلوکه می کند. تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بدن نیز از طریق مسدود کردن انتقال دهنده ها صورت می گیرد. بوتاکس از طریق غیر فعال کرن مواد شیمیایی تحریک کننده غدد عرق، از تعریق زیاد جلوگیری می کند. به همین دلیل از تزریق بوتاکس برای درمان هایپرهیدروزیس یا تعریق شدید استفاده می شود.

تزریق بوتاکس یکی از روشهای موقتی تعریق زیر بغل می‌ باشد که در کلینیک صدف اصفهان انجام می‌ شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

فواید بوتاکس زیر بغل

روش‌های غیر جراحی متعددی برای کاهش عرق کردن وجود دارد؛ اما بوتاکس با مزایای خاصی همراه است که باعث شده به یک روش عالی برای کنترل تعریق تبدیل شود. برخی از مزایای آن به شرح زیر می‌باشند:

معایب بوتاکس زیر بغل

روش تزریق بوتاکس زیر بغل

در ابتدا پزشک با استفاده از تزریق ماده بیحسی موضع مورد نظر را بیحس می نماید. سپس بوتاکس را به وسیله سوزن های مخصوص و بسیار ریز به پوست و در نزدیکی غدد تعریق تزریق می نماید. هر جلسه درمان به 10 تا 30 دقیقه زمان نیاز دارد و این روش بدون نیاز به بستری شدن و به صورت سرپایی انجام می شود.

مراقبت های قبل از بوتاکس زیر بغل

پزشک برای کاهش عوارض و گرفتن نتیجه ای بهتر، مراقبت هایی را توصیه می کند که این مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس شامل:

تزریق بوتاکس زیر بغل

مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس نیز مانند سایر اقداماتی که برای زیبایی انجام می‌شود دارای تعدادی مراقبت‌های عمومی است که باید برای رسیدن به نتیجه‌ای بهتر آنها را به مدت ۴۸ ساعت پس از تزریق رعایت کنید، تا علاوه بر عدم بروز مشکلات خاص، به تأثیرات مورد انتظار و دلخواه خود نیز دست یابید:

انجام این کار‌ها بعد از ۲۴ ساعت پس از بوتاکس مانعی ندارد و فرد می‌تواند دوباره به روند عادی زندگی خود باز گردد و فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهد.

موارد منع تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل برای افراد زیر، بنا به دلایل پزشکی ممنوع است و ممکن است مضراتی را برای این افراد در پی داشته باشد. این افراد عبارتند از:

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

خشکی کامل ناحیه درمان شده می تواند تا ۲ هفته به طول انجامد. اثرات بوتاکس موقتی بوده و فرد جهت حفظ آنها به انجام دوباره فرایند نیاز خواهد داشت. خشکی ناحیه زیر بغل ۴ تا ۶ ماه دوام خواهد داشت.

اينستاگرام کلينيک صدف

قیمت بوتاکس زیر بغل

در مراکز مختلف درمانی براساس نوع پزشک، منطقه جغرافیایی، سطح درمان و انتخاب نوع بوتاکس، این هزینه متفاوت است.

عوارض بوتاکس زیر

شایعترین عوارض تزریق بوتاکس زیر بغل عبارتند از:

  1. تعریق در محل هایی به غیر از زیر بغل
  2. تورم
  3. سوزش
  4. درد در محل تزریق
  5. همچنین ممکن است سردرد و گرگرفتگی را تجربه کنید. احتمال بروز عوارض جانبی جدی در تزریقات بوتاکس به شدت نادر است. عوارض جانبی جدی هنگامی بروز می دهند که بوتاکس، تمام بدن را تحت تأثیر قرار دهد.

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی پیوند چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق یا پیوند چربی را برای شما رقم می‌زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟

زیبایی و شادابی پوست از جمله عوامل تأثیرگذار در زیبایی افراد می باشد. قرارگیری در معرض نور خورشید، رژیم غذایی ناسالم و مشکلات هورمونی از علل بروز چین ... ادامه مطلب

کاشت مژه با چه عوارضی همراه است؟کاشت مژه با چه عوارضی همراه است؟

کاشت مژه یکی از راهکارهایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم ها قرار گرفته‌ تا مشکل کم پشت بودن مژه های خود را حل کنند و مژه هایی بلند و حالت‌ ... ادامه مطلب

مراحل و مزایای تزریق چربی به زیر چشممراحل و مزایای تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم به عنوان یک گزینه بسیار مناسب و ایده‌ آل جهت رفع چین و چروک و گودی زیر چشم شناخته می‌ شود . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین