منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / زمان تاثیرگذاری و ماندگاری بوتاکس مسپورت

زمان تاثیرگذاری و ماندگاری بوتاکس مسپورت

افزایش سن، موجب ایجاد تغییراتی در بافت پوست می‌گردد. در نتیجه این تغییرات، نشانه‌هایی مثل چین و چروک و افتادگی پوست مشاهده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای زیبایی در دنیای امروز، داشتن پوستی صاف و بدون هرگونه چین و چروک است. به همین دلیل افراد در سنین مختلف به دنبال شیوه‌هایی هستند که با استفاده از آنها زمان بروز چین و چروک‌های صورت را تا حد امکان به تأخیر بیندازند.

آنچه در اين مطلب مي خوانيد:

آنچه در این مطلب میخوانید

مسپورت یا Masport یکی از بهترین برندهای بوتاکس در ایران است که در ایران تولید شده است. این محصول به عنوان سومین برند مجاز بوتاکس در ایران شناخته می‌شود و به دلیل کیفیت بالا، در میان مصرف‌کنندگان هم بسیار محبوب است. این محصول قیمت کمی در مقایسه با سایر مواد مشابه دارد و در عین حال از کیفیت زیادی هم برخوردار است. به همین دلیل توانسته با انواع بوتاکس‌های خارجی رقابت کند. مسپورت در واقع یک نوع نورتوکسین است که سیستم عصبی را هدف قرار می‌دهد. به این ترتیب اختلال‌های جزئی و مفیدی در فرایندهای سیگنالینگ ایجاد می‌شود که عضلات را منقبض می‌کند. در نتیجه ماهیچه به صورت موقتی فلج خواهد شد. این موضوع بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسد تأثیر منفی نخواهد داشت؛ زیرا می‌تواند از منقبض شدن غیرطبیعی عضلات جلوگیری کرده و به این ترتیب باعث بهبود استحکام آنها شود.

مزایای بوتاکس مسپورت

کاربرد بوتاکس مسپورت

  1. رفع چین و چروک بین ابروها و خطوط اخم
  2. رفع چین و چروک اطراف چشم
  3. رفع چین‌های افقی در پیشانی
  4. رفع خط لبخند در اطراف لب
  5. لیفت ابرو ها
  6. کاهش چروک های عمودی گردن

بسیاری از پزشکان زیبایی معتقد هستند که بهترین ناحیه برای تزریق این ماده، در قسمت بالایی صورت، یعنی اطراف چشم‌ها و پیشانی است. علاوه بر این موارد، همان‌طور که گفتیم این ماده دارای خاصیت درمانی است و می‌تواند برخی از بیماری‌ها را معالجه کند. از مهم‌ترین اختلالات سلامتی که با استفاده از بوتاکس مسپورت برطرف می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تزریق بوتاکس مسپورت

نحوه تزریق بوتاکس

ابتدا قبل از تزریق، پزشک ناحیه تزریق را علامت‌گذاری می‌کند. سپس با دقت در محل موردنظر بوتاکس تزریق می‌شود. ممکن است که یک کرم بیحس‌کننده موضعی بر روی پوست بیمار اعمال شود تا فرد احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

مراقبت قبل از بوتاکس

مراقبت های بعد از بوتاکس مسپورت

  1. تا ۱۲ ساعت پس از تزریق بوتاکس از شستشوی موضع خودداری نمایید.
  2. تا ۱۲ ساعت از استفاده لوازم آرایشی خودداری نمایید.
  3. از زمان تزریق تا ۲ ساعت روی صورت نخوابید.
  4. تا ۱۰ روز تاتوی ابرو نکنید.
  5. تا ۲ هفته از سونا، جکوزی و حمام داغ خودداری نمایید.
  6. تا ۲ روز ورزش سنگین انجام ندهید.
  7. در صورت بروز ورم و دو بینی و افتادگی پلک به پزشک اطلاع دهید.
  8. تا مدت زمان ۱ هفته نباید از رنگ ابرو و مو استفاده شود.
  9. قبل از انجام هرگونه تزریق به پزشک خود اطلاع دهید.

زمان تأثیر بوتاکس مسپورت

زمان تأثیر بوتاکس مسپورت معمولاً بین 5 تا 10 روز پس از تزریق می باشد.

ماندگاری بوتاکس مسپورت

مدت زمان ماندگاری بین ۴-۶ ماه متغیر می باشد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض جانبی مسپورت

بطور کلی، مسپورت یک روش درمانی بی‌خطر در نظر گرفته می‌شود. با این حال، هنوز تعدادی عوارض جانبی در این روش وجود دارد. برخی از این عوارض جانبی شامل موارد زیر است:

هزینه تزریق بوتاکس مسپورت

از آنجا که بوتاکس مسپورت محصولی داخلی است، قیمت آن نسبت به نمونه های خارجی ارزان تر است. هزینه متأثر از میزان مصرف دارو در نواحی مختلف، همینطور هزینه‌های کلینیک و دستمزد پزشک معالج خواهد بود.

گونه گذاری با تزریق ژل جزو، اقداماتی است که در کلینیک صدف توسط متخصص پوست انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از این مرکز می‌توانید با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس بگیرید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رفیعی [ 1402-08-20 ]
من همیشه از بوتاکس مسپورت برای رفع خط اخم و پیشانی استفاده میکنم و خیلی راضیم از این بوتاکس

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق پی آر پیتزریق پی آر پی

تزریق پی آر پی که در ایران به نام پلاکت درمانی شناخته می‌شود، روش درمانی جدیدی است که به رشد سلول‌ها کمک می‌کند و از آن برای بهبود و درمان برخی از بیماری‌ها استفاده می‌شود. ... ادامه مطلب

آیا کاشت ابرو دائمی است؟آیا کاشت ابرو دائمی است؟

اگر به مرور زمان ابروهایتان خالی و کم پشت شده است ؛ کاشت ابرو بهترین و ماندگارترین روش دائمی ترمیم ابروها به شکل طبیعی می‌ باشد ... ادامه مطلب

رفع تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکسرفع تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای افرادی که بیش از حد عرق می‌ کنند، نوعی درمان است که می‌ تواند تعریق آنها را کاهش دهد و از طریق تزریق بوتاکس تا 80 درصد کاهش می‌ یابد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین