منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / ماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکس

ماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکس

کف دست از جمله نواحی بدن است که غدد عرق بیشتری از آن عبور می کند، به همین دلیل، برخی افراد از تعریق کف دست خود شکایت می کنند. تعریق بیش از حد که با عنوان پزشکی هایپرهیدروز (Hyperhidrosis) نیز شناخته می شود و با بالا رفتن سن شدت می گیرد، می تواند مشکلات اجتماعی و شغلی را به همراه داشته باشد. تزریق بوتاکس، درمانی جدید برای افرادی است که با تعریق بیش از حد کف دست ها روبه رو هستند، به خصوص زمانی که سایر روش های درمانی مانند داروهای ضد تعریق، مؤثر واقع نشده باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

بوتاکس که از سم بوتولینوم نوع A به دست می آید، جلوی ارسال سیگنال های عصبی به عضله را می گیرد و مانع هرگونه انقباض و حرکتی در عضله هدف می شود. در حالت طبیعی، زمانی که دمای بدن بالا می رود، غدد عرق توسط سیستم عصبی فعال می شوند. در افراد مبتلا به هایپرهیدروز، اعصابی که سیگنال هایی را به غدد عرق ارسال می کنند، بیشتر از حالت طبیعی فعال هستند. مکانیسم عمل بوتاکس این گونه است که اعصابی را که مسئول فعال کردن غدد عرق هستند را مسدود می کند. زمانی که بوتاکس به کف دست تزریق می شود، اعصاب ناحیه به طور موقت فلج می شوند، در نتیجه، قادر به ارسال سیگنال به غدد عرق نخواهند بود و دست ها عرق نمی کنند.

تزریق بوتاکس یکی از روشهای موقتی درمان تعریق کف دست می‌ باشد که در کلینیک صدف اصفهان انجام می‌ شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق بوتاکس کف دست

  1. سریع و بدون دردسر بودن مراحل انجام کار
  2. بدون عارضه جانبی خطرناک و اذیت کننده
  3. عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت طولانی مدت
  4. ظاهر شدن سریع نتایج مورد انتظار بعد از تزریق بوتاکس
  5. ماندگاری بالا

نحوه تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس یک روش ساده و سریع است که در مطب پزشک انجام می‌شود. در روز تزریق بوتاکس کف دست، محل تزریق علامت‌گذاری می‌شود. سپس پزشک، تزریقات متعددی را بر روی کف دست انجام می‌دهد و برای کاهش درد از روش‌هایی چون کمپرس یخ، بیحسی موضعی و دستگاه‌ های خنک کننده پوست استفاده خواهد کرد.

ماندگاری درمان عرق کف دست با بوتاکس

آمادگی قبل از بوتاکس کف دست

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از تزریق بوتاکس کف دست، شرکت در جلسات مشاوره و صحبت در خصوص شرایط پزشکی یا دیگر موارد است. انجام این روش درمانی، به آمادگی خاصی نیاز ندارد، تنها توصیه می شود از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و نوافن، چند روز قبل از تزریق خودداری شود؛ چرا که این قبیل داروها می توانند احتمال کبودی در ناحیه تزریق را افزایش دهند. به علاوه اینکه پزشک را در جریان تمام داروهایی که مصرف می کنید، قرار دهید. ابتلا به هرگونه شرایط خاص پزشکی باید به پزشک اطلاع داده شود، آن هم به این دلیل که برخی بیماری ها و شرایط، علت بروز تعریق بیش از حد کف دست ها هستند و بوتاکس نمی تواند کمکی به درمان شرایط کند و در چنین شرایطی، سایر روش های درمانی مؤثر خواهند بود.

مراقبت های بعد از بوتاکس کف دست

معایب بوتاکس کف دست

موارد منع تزریق بوتاکس کف دست

توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس برای تمامی افراد مناسب نیست. برای مثال افراد زیر کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس نخواهند بود:

  1. خانم‌های باردار و مادران شیرده
  2. افراد زیر 18 سال
  3. بیمارانی که سیستم ایمنی آ‌ها ضعیف شده است.
  4. بیمارانی که مشکلات عضلانی دارند و مبتلا به بیماری‌های عصبی هستند.
  5. بیمارانی که داروهایی مانند آنتی بیوتیک و یا داروهای مهار کننده مصرف می‌کنند.

ماندگاری بوتاکس کف دست

این روش درمانی، نتایج موقتی را به همراه دارد و میزان ماندگاری آن در هر فردی و با توجه به کیفیت ماده تزریقی و انجام صحیح آن توسط پزشک، متغیر است و می تواند در حدود ۴ تا ۹ ماه ماندگاری داشته باشد. بعد از این بازه زمانی، می توانید با مشورت پزشک، تزریق و درمان مجددی را انجام دهید که معمولاً توصیه می شود این روش درمانی هر شش ماه یک بار مجدد انجام شود تا نتایج ایده آل تری حاصل گردد.

هزینه بوتاکس کف دست

عوامل زیر در تعیین هزینه قطعی تزریق بوتاکس به کف دست تأثیر می گذارند:

هزینه ی نهایی این روش در طی جلسات مشاوره و معاینه ی حضوری تعیین و به اطلاع بیمار رسانده خواهد شد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض جانبی بوتاکس کف دست

بیشتر افراد، پس از درمان به وسیله‌ ی بوتاکس تجربه‌ی عوارض ناخواسته‌ی شدید را نخواهند داشت. با این حال، در برخی افراد درد موضعی و کبودی‌های خفیف در محل تزریق ممکن است به وجود آید. با وجود نادر بودن، احتمال اینکه تزریق بوتاکس کف دست باعث افزایش تعریق در دیگر نقاط بدن شود نیز وجود دارد. واکنش‌های آلرژیك به بوتاكس گزارش شده كه بسیار نادر است.

همشهریان گرامی ! برای دستیابی به بهترین نتایج درمان بیماریهای پوستی ، حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید. زیرا با بکارگیری نادرست و غیر اصولی این روشها توسط افراد غیر متخصص، نه تنها مشکلات کاهش پیدا نمی‌ کند؛ بلکه ممکن است دچار عوارضی شوید که به سادگی رفع نشوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :معین [ 1402-08-29 ]
من از شدت خیسی کف دستم خجالت میکشیدم به کسی دست بدم ولی تزریق بوتاکس تا حدودی کمکم کرد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچمراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست است که حدود ده سال از عمر آن می‌ گذرد. این روش را می‌ توان یکی از بهترین روش‌ ها برای از بین بردن لک‌ های پوست، جای جوش و تتو دانست. ... ادامه مطلب

عوارض و مزایای مزوتراپی موعوارض و مزایای مزوتراپی مو

آیا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که از ریزش مو‌های خود به شدت نگران هستند؟ مزوتراپی یکی از روش‌ های نوین جلوگیری از ریزش مو به شمار می‌آید ... ادامه مطلب

خال اوتا چیست؟خال اوتا چیست؟

خال مادرزادی اوتا نوعی بد شکلی محدود ماندگار در بخشی از پوست است. خال مادرزادی اغلب از بدو تولد وجود دارد که به برخی انواع آن ماه گرفتگی نیز گفته میشود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین