منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

مزایای تزریق چربی

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید و مزایای تزریق چربی

فواید و مضرات تزریق چربی به صورت در نواحی مختلف بدن متفاوت بوده و با توجه به نوع و میزان تزریقی که انجام می‌شود می‌ توان تفکیک مناسبی جهت فواید و یا عوارض این نوع از تزریق برشمرد.

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک

به طور معمول، افراد برای رفع چین و چروک ، پوشاندن از بین بردن جای جوش ، جای زخم و حتی زیباتر شدن، استفاده می‌کنند که این مورد آخر، اکثرا توسط جوانان مورد استقبال قرار می‌ گیرد.

تزریق چربی انتقال چربی از ناحیه‌ای از بدن به ناحیه دیگر می‌باشد که با هدف زیباتر و جذاب‌تر شدن صورت و یا دیگر اندام‌های فرد صورت می‌ گیرد.

حجم دهی

برای زیبایی بیشتر صورت و اندام‌ها‌، تزریق چربی مناسب‌ترین گزینه می‌باشد‌. لب‌هایی به با کمک عمل تزریق چربی افزایش حجم یافته‌اند‌، ظاهری طبیعی‌تر و چشم‌نواز‌تر خواهند داشت‌. زیرا اجزای چربی تزریقی کاملا طبیعی بوده و قابلیت انطباق پذیری سریع‌تری با بافت‌های جدید دارند از این رو ناهمواری و پستی بلندی‌های جزئی را پس از تزریق نخواهیم داشت و سطح پوست متعادل و طبیعی می‌شود‌. این امر در مورد تزریق چربی به گونه نیز صادق است‌. از دیگر فواید تزریق چربی به صورت می‌توان به ماندگاری بالا و پایداری زیاد بافت‌های تزریقی اشاره کرد‌.

جوانسازی صورت

برای درمان آثار پیری و رفع خطوط عمیق به کمک تزریق چربی نتایج بسیار اثربخش و چشمگیر خواهد بود از فواید تزریق چربی می‌توان به در اختیار بودن بافت‌های مورد نیاز و امکان تامین آن از بدن خود بیمار اشاره کرد‌. از این تکنیک برای جوانسازی پوست دست ‌، رفع آثار فرورفته‌، درمان جای سوختگی و اسکارهای شدید نیز کمک گرفته می‌شود‌. به این ترتیب کلیه چین و چروک‌ها و اثرات غیرعادی برطرف می‌شوند‌. البته متخصصان کلینیک صدف بر این باورند که موفقیت عمل وابسته به همکاری بیمار و رعایت اقدامات مراقبتی می‌باشد.

بهترین تزریق چربی در اصفهان

موارد مهم در ارتباط با تزریق چربی

مهم‌ترین نکته‌ای که در ارتباط با تزریق چربی وجود دارد این است که در صورتی که تزریق چربی به شکل اصولی و تخصصی انجام نگیرد شاهد مضرات و عوارض جانبی مختلفی خواهیم بود.

در بسیاری از مواقع که فرد برای تزریق چربی به افراد مبتدی مراجعه می‌کند، اگر انجام این فعالیت در فضاهای غیر مجاز انجام شود علاوه بر این که فرد به نتیجه دلخواه نخواهد رسید به دلیل استریل نبودن و تقلبی بودن ابزار و وسایل مشکلات متعددی به وجود خواهد آمد.

اما به طور کلی می‌توان گفت در هر روش درمانی حتی اگر موقتی باشند یک سری عوارضی وجود خواهد داشت. باید بدانید تزریق چربی، باعث متوقف شدن روند پیری نخواهد شد.

البته با انجام یک سری عمل‌ها، می‌توان پیری را به چالش کشید ولی در کل انجام عمل تزریق چربی به صورت، باعث می‌شود برای انجام عمل لیفت صورت و لیفت پلک ، لیفت ابرو و سایر عمل‌های زیبایی، چند سال زمان بخرید.

زمانی که چربی مورد نیاز از عضو مورد نظر فرد خارج می‌شود ممکن است بیمار احساس درد، سوزش و کمی فشار در آن ناحیه داشته باشد و موجب ترشح یک مایع خونی رنگ شود که این امر کاملا طبیعی است و پس از مصرف قرص‌های آرام بخش این مشکل برطرف می‌گردد.

بیشترین عارضه‌ای که امکان دارد در محل اهدا کننده و محل گیرنده چربی به وجود آید، ورم و کبودی می‌باشد که پس از گذشت زمانی کوتاه این مشکل برطرف می‌گردد.

گاهی پس از برداشت چربی، تغییر رنگ در ناحیه مورد نظر دیده می‌شود که موقتی است و کاملا رفع خواهد شد. در طول عمل به دلیل استفاده از بی‌حسی موضعی، کاملا در آرامش خواهید بود.

گاهی اتفاق می‌افتد که بر اثر تزریق غیر اصولی چربی عفونت در محل تزریق شده دیده می‌شود که برای حل این مشکل بیمار می‌تواند از داروهای آنتی‌بیوتیک استفاده کند. هیچوقت خودسرانه دارو مصرف نکنید. پزشک متخصص کلینیک صدف، تمام آنتی‌بیوتیک‌های لازم را تجویز خواهد کرد.

از دیگر عوارض تزریق چربی می‌توان به رنگ پریدگی و جای زخم در نزدیکی محل‌های برش داده شده جهت تزریق چربی اشاره کرد که این مشکل با مراقبت‌ های پس از تزریق و گذشت چند روز رفع می‌شود.

زیبایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ های امروزه افراد است. ابرو نیز، از مهم‌ترین عوامل زیبایی فرد است. کاشت ابرو در اصفهان راه حلی مناسب برای درمان ریزش و کم پشتی ابروها می‌ باشد. کاشت ابرو شرایط حساس‌ تری دارد، بنابراین نیازمند به دقت و ظرافت بیشتری دارد. کلینیک صدف اصفهان یکی از مجهزترین مراکز پیوند ابرو در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رهنما [ 1402-07-30 ]
تزریق چربی برای جوانسازی صورت خیلی عالیه مخصوصا کسایی که صورت لاغر دارند و یا میخوان اصلاح فرم صورت انجام بدند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پیوند ابرو و مراقبت از آنپیوند ابرو و مراقبت از آن

همان‌ طور که پیوند مو، موهای سر را احیا می‌ کند، پیوند ابرو هم موهای ابرو را احیا می‌ کند. بسته به سطح آسیب‌ دیدگی پیوند ابروها انجام می شود ... ادامه مطلب

پانچ جای جوش چیست؟پانچ جای جوش چیست؟

درمان مؤثر اسکار آکنه نیاز به رویکردی حرفه ای دارد. یکی از این روش ها پانچ پوست است. پانچ صورت روشی برای درمان اسکار آکنه است . ... ادامه مطلب

تزریق بهترین فیلر و ژلتزریق بهترین فیلر و ژل

کلینیک صدف موفقیت‌های زیادی را با استفاده از ژل‌ های ساخته‌ شده از هیالورونیک اسید تجربه کرده است. هیالورونیک اسید یک ماده‌ی طبیعی است که در بدن انسان ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین