منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی به مچ و ساق پا چه فرآیندی است؟

تزریق چربی به مچ و ساق پا چه فرآیندی است؟

برخی افراد به‌طور طبیعی دارای ساق پای باریک، رشد کافی نیافته یا به دلیل ورزش یا رژیم غذایی، پاهایی باریک دارند. این افراد معمولاً به دنبال روشی برای زیبایی و افزایش حجم پاهای خود می باشند. چاق کردن ساق پا روشی برای افزایش حجم و ابعاد عضلات ساقه پا است که به طور چشمگیری ظاهر ساق پا را بهبود می بخشد، علاوه بر آن موجب بهبود ظاهر کلی بدن نیز می شود. تزریق چربی به ساق پا بهترین گزینه برای فرم دهی است که می تواند عدم تعادل عضلانی حاصل از نقص های فیزیکی را اصلاح کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق چربی به ساق پاها نوعی عمل جراحی زیبایی است که با نام های تزریق چربی یا پیوند بافت چربی به ساق پاها نیز شناخته می شوند. در این روش، چربی مورد نیاز از خود فرد گرفته شده و به ساق پا تزریق می گردد. انتقال و تزریق چربی به ساق پا یک روش قطعی است که موجب زنده ماندن سلول های انتقال یافته در طی درمان می شود. البته باید توجه داشت که سلول های چربی دارای حافظه ژنتیکی چربی می باشند و با افزایش و کاهش وزن شخص، حجم پا نیز تغییر خواهد کرد. بزرگترین مزیت این روش تغییر شکل سلول های چربی است که نتیجه طبیعی تری را به دست می آورد. البته ممکن است به جلسات درمانی بعدی نیاز شود تا حجم و انحنای دلخواه در ساختار چربی ساختار پا به وجود آید. میزان چربی مورد استفاده 60 تا 70 درصد است که تا 30 الی 40 درصد آن جذب پا می شود.

مزایای تزریق چربی به مچ و ساق پا

انجام تزریق چربی به ساق پا مزایای فراوانی و همراه دارد که از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که این روش درمانی به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ایجاد تناسب اندام بدن با تزریق چربی
  2. معمولاً عوارض زیاد و خطرات فراوانی برای افراد نمی تواند ایجاد کند.
  3. هیچ گونه زخم یا خونریزی صورت نخواهد گرفت و احتمال ایجاد عفونت نیز بسیار کم است.
  4. مدت ماندگاری تزریق چربی بالا است.

مراحل تزریق چربی به مچ و ساق پا

انجام تزریق چربی به پا به عنوان یک روش کم تهاجمی در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد باتجربه صورت می پذیرد. جهت انجام این تزریق، متخصص ابتدا چربی های مورد نیاز جهت استفاده را به کمک سرنگ و یا لوله های کانولا از نواحی مختلف مورد نظر مانند ران، پهلو شکم استخراج می شود. سپس در دستگاه های مخصوص پاکسازی و پس از پاکسازی آن را آماده تزریق به ساق و مچ پا می نماید. این درمان تحت بیهوشی عمومی یا با اعمال بی حسی موضعی و آرامبخش صورت خواهد گرفت .

اقدامات قبل از تزریق چربی به مچ و ساق پا

تزریق چربی به مچ و ساق پا

مراقبت های بعد از تزریق چربی به مچ و ساق پا

متقاضی مناسب تزریق چربی به مچ و ساق پا

تزریق چربی به ساق پا برای تقویت ساختار هر ناحیه‌ای از پایین پا مناسب است. این درمان برای افرادی ایده‌آل است که پاهای بسیار لاغر و نامتناسب دارند یا پاهایشان پس از ابتلا به فلج مغزی، فلج اطفال، روماتیسم یا بیماری التهابی مفصل (آرتریت) کمانی شده است. در کل هر نوع آسیب دیدگی یا عدم تقارن را می‌توان به روش تزریق چربی اصلاح کرد.بسیاری از متقاضیان این درمان به دلیل کوچک بودن ساق پا یا کمانی بودن پاها پاهای لاغر و استخوانی دارند.

ماندگاری تزریق چربی به پا

ماندگاری تزریق چربی در همه افراد متناسب با سیستم دفاعی بدن متفاوت است و بسته به سوخت و ساز بدن و مراقبت های پس از تزریق چربی بستگی دارد.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

هزینه تزریق چربی به ساق پا

هزینه تزریق چربی به میزان تخلیه و تزریق چربی، مهارت و تخصص پزشک، وسایل و تجهیزاتی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می‌شود.

عوارض تزریق چربی به ساق پا

لک زیر چشم به دلایلی از قبیل قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، افزایش سن، برخی از بیماری ها و ... ایجاد می شود. لک زیر چشم بسته به علت ایجاد، با روشای مختلفی می تواند قابل درمان باشد که برای این مهم، نیاز به مراجعه به متخصص پوست الزامی می باشد. شما برای درمان لک زیر چشم در اصفهان می توانید به کلینیک تخصصی صدف مراجعه نمایید و از تکنیکهای قابل انجام در این مرکز برای رفع این عارضه استفاده نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت، با شماره تلفنهای 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اعظم کلاته [ 1402-11-19 ]
سلام .تهران انجام میدین

زهرا [ 1402-08-20 ]
سلام برای تزریق چربی به مچ و ساق پا آیا بی حسی میزنید و اینکه باز هم نیاز به ترمیم داره ؟ مثل چربی به صورت

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لوپوس چیست و چه علایمی دارد؟لوپوس چیست و چه علایمی دارد؟

از بیماری‌های اتوایمیون ، لوپوس نام دارد که باعث درگیر شدن اندامهای مختلف بدن مانند ملتحمه‌ ، پوست‌ ، مفاصل‌ ، مغز‌، ریه‌، قلب و رگ‌ های بدن می‌ شود ... ادامه مطلب

علائم و نشانه های اولیه بروز ملانوماعلائم و نشانه های اولیه بروز ملانوما

ملانوما ها ممکن است در هر جایی از بدن به وجود بیایند. این نوع سرطان پوستی در قسمتهایی از بدن بیش تر ایجاد می شود که در معرض تابش نور مستقیم خورشید ... ادامه مطلب

علت ایجاد منگوله پوستی یا زائده گوشتیعلت ایجاد منگوله پوستی یا زائده گوشتی

منگوله پوستی یا زائده گوشتی، زائده های تیره یا همرنگ پوست است که غیر قابل درد و بی آزار بوده و همانند یک آویز کوچک و به وسیله ساقه نازکی به نام پوستر روی پوست متصل هستند. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین