منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / کانتورینگ صورت با روش های غیر جراحی کلینیکال

کانتورینگ صورت با روش های غیر جراحی کلینیکال

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، پوست به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و باعث افتادگی و ایجاد چین و چروک می شود. علائم پیری بیشتر در چهره نمایان می شود، به همین دلیل است که افراد بیشتر به دنبال اقدامات پیشگیرانه و راه کارهای درمانی هستند تا به بهبود ظاهر خود کمک کنند.کانتورینگ صورت یکی از پرطرفدارترین تکنیک های برای اصلاح فرم صورت است. کانتورینگ می تواند با برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. این تکنیک یک روش بسیار مؤثر برای افزایش جذابیت صورت و کاهش علائم پیری است. انواع مختلفی از تکنیک ها و روش های کانتورینگ صورت غیرجراحی وجود دارد که به متقاضیان کمک می کند بهترین نتیجه را بگیرند. روش های غیرجراحی کانتورینگ صورت، راهکارهایی موقت هستند که ممکن است بین 6 الی 18 ماه ماندگاری داشته باشند. این روش ها بی خطر هستند و با امنیت بیشتری انجام می شود و در طی انجام آنها هیچگونه برشی روی پوست ایجاد نمی شود.

در کلینیک تخصصی صدف با کادری مجرب، تحت نظر پزشک پوست، کانتورینگ صورت انجام می‌ پذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای کانتورینگ صورت

مهمترین هدف از اجرای کانتورینگ صورت، زاویه سازی و فرم دهی به صورت است. مهمترین مواردی که کانتورینگ صورت می تواند در رفع آنها مؤثر باشد، عبارتند از:

کانتورینگ صورت

کاندیدای مناسب کانتورینگ صورت غیر جراحی

اگر هر یک از موارد زیر در شما صدق می کند، در آن صورت شما کاندید مناسبی برای تکنیک های زاویه سازی صورت خواهید بود:

  1. اگر فک مربعی شکل یا پهن دارید.
  2. اگر چانه دایره ای شکل دارید.
  3. اگر خط فک شما بدون زاویه است.
  4. اگر گونه های چاقی دارید.
  5. اگر گونه هایی لاغر دارید

کانتورینگ صورت با تزریق ژل

کانتورینگ صورت با ژل یکی از روش های موقت و رایج زاویه سازی صورت است. برای کانتورینگ صورت با تزریق ژل می بایست از فیلرهای معتبر و با کیفت استفاده کرد. معمول ترین نقاطی که تحت کانتورینگ صورت با ژل قرار می گیرند، چانه، فک و گونه هستند. کانتورینگ صورت با تزریق فیلر اگر با مهارت کافی انجام شود، به شکل کاملاً طبیعی جلوه خواهد کرد. گفتنی است که برای چهره سازی بهتر و زیباتر، ممکن است فیلر به چندین نقطه از صورت تزریق شود.

کانتورینگ صورت با تزریق چربی

در کانتورینگ صورت با چربی بر خلاف کانتورینگ صورت با فیلر، از هیچگونه ماده مصنوعی استفاده نمیشود. چربی هایی که در این تکنیک در نقاط مختلف صورت تزریق می شوند، برگرفته از نقاط دیگر بدن از جمله شکم و پهلوها هستند. کانتورینگ صورت با چربی، سالم ترین روش برای زاویه سازی صورت است.

کانتورینگ صورت با تزریق بوتاکس

پزشک برای زاویه دار کردن صورت به بهترین نحو ممکن، ابتدا آناتومی صورت بیمار را تحت بررسی قرار داده و بدین ترتیب ارتباط آن با برجستگی، شکل و اندازه فک را مشخص می کند. سپس و در صورت بزرگ بودن عضلات فک از ماده بوتاکس برای کم کردن اندازه این عضلات بهره می گیرد. وی اقدام به تزریق بوتاکس در عضلات نواحی مورد نظر کرده و با این کار خط فک ظریف تری را برای بیمار ایجاد می نماید.

کانتورینگ صورت با نخ

نخ های جذبی به عنوان یک روش جدید برای زاویه سازی صورت به کار رفته و عمدتاً غیرتهاجمی در نظر گرفته می شوند. در این روش، این نخ ها (معمولاً نخ سیلوئت) از طریق سوزن های نازک و مخصوص در زیر پوست جاسازی شده و علاوه بر لیفتینگ و بالا کشیدن پوست، با القای ساخت کلاژن ، الاستین و هیالورونیک اسید ، طراوت و جوانی را برای چهره شما به ارمغان می آورند. اکثر اوقات اثرات مثبت زاویه سازی با نخ تا ۲ سال ماندگاری خواهند داشت، این در حالی است که نخ ها در عرض ۶ تا ۸ ماه جذب می گردند.

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض جانبی کانتورینگ غیر جراحی

کانتورینگ غیر جراحی نسبتاً بی‌خطر است؛ زیرا طبیعتاً یک روش تهاجمی نیست. در موارد نادر اگر تزریقات در شرایط غیر بهداشتی انجام شوند یا اگر دستورالعمل‌های پس از درمان به درستی رعایت نشده باشند، احتمال عفونت در نواحی محل تزریق وجود دارد.
خطای دیگری که وجود دارد اگرچه بسیار نادر است، تزریق بیش از حد بوتاکس است که می‌تواند باعث کاهش بیش از حد حجم عضله جونده و اختلال در کارکرد فک شود. در چنین مواردی ممکن است بیمار هنگام جویدن دچار مشکل شود.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی کاشت مو در اصفهان است که با سالها تجربه در این زمینه و بکارگیری روشهای FIT و FUT ، نتایج بسیار درخشانی در کاشت مو، ابرو ، ریش و سبیل ارائه نموده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌ باشید؛ با شماره تلفن 32240827 -031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا پاک کردن تاتوی ابرو امکان پذیر است؟آیا پاک کردن تاتوی ابرو امکان پذیر است؟

گاهی افراد از ابروهای خود رضایت کامل ندارند، لذا درصدد برمی‌ آیند که با انجام تاتو ابرو مدل خاصی به ابروهای خود بدهند و بر زیبایی چهره خود بیفزایند ... ادامه مطلب

بیماری پوستی زونا چیست و روش های درمان آن کدام است؟بیماری پوستی زونا چیست و روش های درمان آن کدام است؟

زونا به‌عنوان یک بیماری ویروسی حدود یک‌ سوم از بزرگسالان را درگیر می‌ کند. احتمال ابتلا به این بیماری در افرادی که آبله مرغان داشته‌ اند، بیشتر است . ... ادامه مطلب

آشنایی با مدل های مختلف ریزش موآشنایی با مدل های مختلف ریزش مو

امروزه ریزش مو بسیار شایع شده ریزش مو و یا آلوپسی باعث نگرانی در بین نسل جوان می باشد ، در این مقاله به برخی از دلایل ریزش مو پرداخته شده است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین