منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / ژل پاژ چیست و چه کاربردی دارد؟

ژل پاژ چیست و چه کاربردی دارد؟

آنچه در این مطلب میخوانید

بسیاری از افراد برای افزایش زیبایی خود و برجسته‌ سازی قسمت های مختلف بدن به کلینیک های زیبایی مراجعه میکنند تا با استفاده از روش های گوناگونی که وجود دارد به نتایج دلخواه دست پیدا کنند. سالها قبل معمولاً ژل‌ ها تنوع زیادی نداشتند و تنها ژلی که به نظر می‌ رسید ماندگاری قابل قبولی داشته باشد، ژلی به نام پاژ بود. پلی اکریل آمید یا ژل پاژ تقریباً ده سال قبل برای تزریق در مناطقی مثل گونه، لب، زیر چشم و بخش‌های دیگر رواج پیدا کرد؛ اما مدتها است که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. این ژل قابل جذب نبوده و برای همیشه در صورت و بدن باقی می‌ماند؛ اما پس از مدتی مشخص شد که این ژل عوارض خاصی برای بدن دارد و بیش از ۹۰ درصد از تمام کسانی که این ژل را تزریق کرده بودند بین ۶ ماه تا سه سال بعد دچار عوارض شدند و تمایل به خارج کردن آن پیدا کردند. در حقیقت این نوع ژل غیر قابل جذب است و در صورت و بدن فرد باقی می‌ماند و با گذشت زمان جابه‌ جا می‌گردد.

کلینیک تخصصی تزریق ژل صدف، یکی از بهترین مراکز تزریق ژل یا فیلر در اصفهان است که زیر نظر متخصص پوست و در شرایط کاملا منطبق با پروتکل‌ های بهداشتی، درمانی مطمئن و مطلوب را به شما ارائه می‌ نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد ژل پاژ

تزریق ژل پاژ

پزشک باید قبل از تزریق به متقاضی تمام موارد سلامتی وی را چک کند. سپس در شرایطی که فرد آماده تزریق بود، ناحیه مورد نظر برای تزریق با کرم‌های بی‌حسی موضعی، بی حس می‌شود و تزریق با سوزن‌های کوچکی صورت می‌گیرد. پزشک برای شکل گیری بهتر ناحیه با ژل آن محل را ماساژ می‌دهد.

ژل پاژ چیست

مراقبت های ژل پاژ

  1. از ماساژ و فشار دادن نواحی خودداری کنید.
  2. ماساژ دادن ژل پاژ از خطرناک‌ترین کارهای ممکن است؛ زیرا با این کار ژل به نواحی و بافت‌های سالم صورت منتقل و آنها آلوده می‌کند.
  3. برای تخلیه ژل تنها به پزشک و کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید.
  4. قبل از بروز هرگونه عوارض به دنبال تخلیه ژل باشید.
  5. پیشگیری بهتر از درمان است. (بروز عوارض ژل پاژ می‌تواند آسیب‌های دائمی بر روی صورت و بافت‌های بدن شما بگذارد.)
  6. انجام سونوگرافی برای تشخیص نواحی پیش از تخلیه ژل ضروری است.

مناطق تزریق ژل پاژ

ژل پاژ در مناطق مختلفی از بدن قابل تزریق است که شامل کلیه نقاط صورت مانند زیر چشم، لب، گونه، پستان‌ها، باسن و نواحی مختلف بدن می‌باشد.

عوارض ژل پاژ

روش های تخلیه ژل پاژ

تخلیه ژل پاژ به روش های مختلفی انجام می شود. ازجمله این روش ها می توان به تخلیه ژل با سوزن، تخلیه ژل با سونوگرافی، تخلیه ژل با جراحی، تخلیه ژل با آنزیم و... اشاره کرد. رایج ترین و بهترین روش برای تخلیه ژل پاژ، ایجاد یک برش کوچک در محل تزریق ژل (تخلیه ژل با جراحی) است. پزشک ابتدا جای ژل تزریق شده را پیدا می کند، سپس بررسی می کند که آیا ژل در ناحیه مورد نظر جا به جا شده است یا خیر. سپس مواد را به صورت کیست در نظر می گیرد و یک برش به اندازه دو میلی متر ایجاد می کند. با حرکت دست و کمی فشار ژل پاژ را از پوست خارج خواهد کرد. هرچه ژل پاژ در عمق بیشتری تزریق شده باشد، برای تخلیه آن هم باید برش عمیق تری ایجاد کنیم. معمولاً پزشکان برای به دست آوردن محل دقیق تخلیه ژل پاژ، ابتدا سونوگرافی انجام می دهند.

اينستاگرام کلينيک صدف

هزینه تخلیه ژل پاژ

قطعاً با توجه به عوامل بسیاری که وجود دارد، نمی توان یک هزینه مشخصی را برای تخلیه ژل پاژ عنوان کرد. ناحیه مورد نظر برای تزریق، مهارت و تجربه پزشک، کلینیک مورد نظر، ابزار و وسایل تزریق و… همگی می توانند روی هزینه تخلیه ژل تأثیرگذار باشند.

در کلینیک تخصصی صدف اصفهان با کادری مجرب، تحت نظر پزشک پوست، ایجاد تقارن در صورت با روشهایی مانند تزریق فیلر انجام می‌ پذیرد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کریمی [ 1402-08-25 ]
سلام خسته نباشید یعنی میتونیم به جای ژل های هیالورونیک اسید از این ژل استفاده کنیم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری کچلی تغییر دهنده رنگ(تینه آ ورسیکالر) چیست؟بیماری کچلی تغییر دهنده رنگ(تینه آ ورسیکالر) چیست؟

تینه آ ورسیکالر یا پیتریازیس ورسیکالر می تواند خارج از کنترل رشد کند و بر رنگ طبیعی یا رنگدانه پوست شما تأثیر بگذارد. ... ادامه مطلب

روش ترکیبی درمان جای جوشروش ترکیبی درمان جای جوش

درمان های ترکیبی تأثیر شگرفی بر درمان اسکار آکنه دارند. پیلینگ شیمیایی، سابسیژن و میکرونیدلینگ سه روشی است که برای درمان جای جوش به کار می روند ... ادامه مطلب

آیا ابروهای کاشته شده میریزند؟آیا ابروهای کاشته شده میریزند؟

کاشت ابرو یکی از روش‌ های تأیید شده و اثر گذار برای حالت‌ دهی به ابرو ها و حفظ زیبایی افراد است. ماندگاری این روش بسیار بالا است و می‌ تواند یک زیبایی دائمی را به افراد هدیه دهد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین