منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

لیفت سانترال لب

کاربران گرامی این مطلب صرفا جهت افزایش آگاهی و مطالعه شما عزیزان تهیه شده است. لازم به ذکر است لیفت سانترال لب در کلینیک صدف انجام نمی شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیفت سانترال لب برای چه افرادی مناسب است ؟

لیفت سانترال لب امکان دارد در خیلی از موارد استفاده شود ولی هدف از این جراحی جوانسازی لب‌های بالایی افراد است. لب بالا با افزایش سن تغیراتی می‌کند و این تغییرات به صورت باریک شدن لب بروز می‌کند. همین امر موجب افزایش فاصله بینی با خط بالای لب شده و باعث افزایش سن ظاهری فرد می‌شود. محل برش و بخیه عمل سانترال لب زیر بینی است که اصطلاحا به این نوع بخیه، بخیه شاخ گاوی گفته می‌شود.

صفحه اینستاگرام
سوال متداولی که برای افراد خواهان عمل سانترال لب پیش می‌آید این است که آیا جراحی سانترال لب برای آنها مناسب هست؟ در ادامه مطلب به جواب این سوال خواهیم پرداخت.


سانترال‌، لیفت یا بالا کشیدن لب چیست؟

در طول عمل سانترال لب، پوست اضافی در ناحیه فوقانی لب (زیر بینی) برداشته می‌شود تا طول عمودی آن کوتاه شود. برای دستیابی به اندازه مطلوب، می‌توان یکی از دو تکنیک را انجام داد. اولین قسمت شامل برش‌هایی است که در امتداد مرز لب بالا ساخته شده‌اند، جایی که قسمت کوچکی از پوست آن برداشته شود. در نتیجه، لب بالا بالاتر رفته و کوتاه می‌شود. با این حال، این تکنیک می‌تواند در بعضی از بیماران سبب بروز زخم شود.
رویکرد دوم و محبوب دیگر، شامل برش زیر بینی است. از آنجایی که برش زیر بینی قرار دارد. اندام فوقانی برش از خط طبیعی بالای لب درست زیر بینی می‌آید.

لیفت سانترال لب در اصفهان

ضخیم‌ سازی لب

اگر لب‌های باریکی دارید و از باریک بودن لبهای‌تان راضی نیستید؟ لیفت سانترال لب برای شما توصیه می‌شود.
برای برجسته‌ سازی لب‌ ها می‌توان از لیفت سانترال لب استفاده کرد. از کاربرد‌های مهم عمل سانترال لب که می‌توان به آن اشاره کرد، ضخیم کردن مخاط لب و خود لب‌ها است، به طوری که گویا لب‌ها برجسته شده است. این برجسته‌سازی فقط در قسمت مرکزی لب انجام می‌شود و قسمت‌های کناری لب‌های بالا هیچ تغییری نخواهد کرد. عمل سانترال لب بین افراد جوان طرفدار زیادی دارد و دارای متقاضیان زیادی است. زیرا بیشتر افراد خصوصا جوانان از داشتن لب‌های باریک راضی نیستند. نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که جای بخیه‌های عمل سانترال لب کاملا ترمیم شده و اثری از آن باقی نمی‌ماند. ترمیم جای بخیه‌ها نکته مهمی است که برای متقاضیان خصوصا جوانان از حساسیت بالایی برخوردار است.

نشان‌ دادن دندان‌ های پیشین

از دلایل زیبایی صورت بازیگران، لبخند هالیوودی است. خیلی از افراد به کلینیک صدف مراجعه می‌کنند و خواستار هالیوودی کردن لبخندشان هستند، چراکه معتقدند نمایش دندان‌های پیشین آن‌ها زیبایی‌شان را افزایش می‌ دهد. هالیوودی کردن لبخند به این معناست که لب‌ها به گونه‌ای باشند که مقداری از دندان‌ها دیده شود.
در واقع کاری که سانترال لب برای آنها انجام می‌دهد، این است که لب را به سمت بالا می‌کشد و باعث نمایش دندان‌ها می‌شود. هدف نشان دادن دندان‌های پیشین است و دندان‌های کناری زیاد دیده نمی‌شود.
بسیاری از اساتید، هنرمندان و بازیگران طرفدار این جراحی هستند. می‌دانیم که نمایش دندان‌های پیشین بالا در زیبایی و جذابیت خانم‌ها بسیار تاثیر‌گذار است.

افزایش پروجکشن لب

میزان نمایش لب در زیبایی آن بشدت تاثیرگذار است، اما چگونه؟
در برخی از افراد، فک بالا عقب‌تر از فک پایین است. عمل سانترال لب می‌تواند به این افراد کمک کند تا پروجکشن لب زیاد شود.
زیاد شدن پروجکشن لب به میزان نمایش لب گفته می‌شود و افزایش پروجکشن لب یعنی اینکه میزان نمایش لب را افزایش دهیم.
پروجکشن لب به طور حتم در زیبایی صورت افراد تاثیر گذار است. کسانی که دارای پروجکشن لب هستند لیفت سانترال لب برایشان اصلا مناسب نیست و تحت هیچ شرایطی به این افراد توصیه نمی‌شود‌. البته مجددا بر این نکته تاکید می‌کنیم که مشاورین کلینیک صدف نیازهای مراجعین را بررسی کرده و در صورت لزوم این نوع جراحی (جراحی سانترال لب) را پیشنهاد می‌دهند. پروجکشن لب باید به گونه‌ای باشد که با سایر اجزای صورت هماهنگ بوده و آناتومی و زیبایی صورت را تامین کند.

افزایش زاویه بین لب و بینی

آناتومی اطراف لب و بینی تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد. در افرادی که زاویه بین بینی و لب آنها زیاد است می‌توان با استفاده از عمل لیفت سانترال لب، علاوه بر برجسته سازی، زاویه بین لب و بینی را هم اصلاح کرد. لیفت سانترال لب تا حدودی بر روی بینی تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود تا حدودی نوک بینی بالاتر برود. البته لیفت سانترال لب روش اصلی بالا بردن نوک بینی نیست.
به افرادی که هم خواهان جراحی بینی هستند و هم خواهان جراحی سانترال لب، پیشنهاد می‌شود که در ابتدا جراحی زیبایی بینی را انجام داده، سپس بعد از گذشت حدود 1 سال لیفت سانترال لب کنند.

رفع اسکار زیر بینی

از لیفت سانترال لب می‌توان برای رفع اسکار نیز استفاده کرد. افرادی که زیر بینی‌شان جای زخم و اسکار دارند می‌توانند با کمک لیفت سانترال لب، دوباره زیبایی و حس خوب را تجربه کنند.

اصلاح چین افقی بین لب و بینی

افرادی که هنگام خندیدن دچار چین افقی بین لبشان و بینی می‌شوند کاندید مناسبی برای جراحی لیفت سانترال لب هستند. برای حل این مسئله از جراحی سانترال لب استفاده می‌شود و البته این نوع جراحی نیازمند این است که دکتر جراح دید سه بعدی داشته باشد. دید زیباشناسی جراح خیلی مهم است، همانند مهندس معماری که قبل از طراحی سازه، طرح آن را در ذهن خود پرورش می‌دهد.

کم کردن فاصله لب و بینی

بسیاری از افراد هستند که فاصله‌ ی لب و بینی‌شان زیاد است. این امر بر روی اعتماد بنفس این افراد تاثیر منفی می‌گذارد. این افراد بهتر است قبل از هر تصمیمی از مشاوره‌ی مشاورین ما استفاده کنند زیرا شاید کاندید مناسبی برای این جراحی نباشند.

زیبایی یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های امروزه افراد است. ابرو نیز، از مهم‌ ترین عوامل زیبایی فرد است. کلینیک صدف با متدهای روز آماده ارائه خدمات کاشت ابرو به شما عزیزان در اصفهان می‌ باشد


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :هما راد [ 1402-11-23 ]
ی نوبت مشاوره سانترال لب میخواستم

الهام بیگلر [ 1400-12-16 ]
با سلام و روز بخیر . جهت عمل سانترال لب مشاوره میخواستم .لطفا راهنمایی بفرمایید

مژگان موسوی [ 1400-04-28 ]
فاصله لب و بینیم زیاده و خیلی دنبال یک پزشک مجرب هستم لطفا راهنمایی کنید

مریم [ 1399-05-12 ]
سلام،کن ۱۸روزه این عمل و یزد انجام دادم ولی خیلی جای بخیه ها قرمز و کبوده برای از بین رفتن اسکار چه پمادی باید استفاده کنم،ممنون میشم جوابمو بدین،خیلی ناراحتم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نمایان شدن رگ های بدننمایان شدن رگ های بدن

آیا می دانید علت بیرون زدگی رگ‌ های بدن چیست؟ و آیا این رگ‌ ها خطرناک هستند؟ راه پیشگیری از بیشتر شدن رگ‌ ها یا رفع این رگ‌ ها چیست؟ ... ادامه مطلب

منگوله پوستی یا زائده گوشتی (اسکین تگ) چیست؟منگوله پوستی یا زائده گوشتی (اسکین تگ) چیست؟

اسکین تگ یا همان منگوله های پوستی، نوعی زائده پوستی خوش خیم و اکثراً بدون درد هستند که شبیه یک آویز با منگوله کوچک در سطح پوست ظاهر می شوند ... ادامه مطلب

لیفت شقیقه با تزریق فیلرلیفت شقیقه با تزریق فیلر

بسیاری از موارد برای از بین بردن این افتادگی ، از لیفت شقیقه استفاده می‌ شود که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می‌ شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین