منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

رفع مشکلات پوستی

آنچه در این مطلب میخوانید

زونا (هرپس زوستر)

زونا حساسیتی پوستی است که خال‌هایی به وجود می‌آید که به تاول‌های دردناک تبدیل می‌شود، و باعث می‌شود پوست شما دچار سوزش و خارش شود و یا بسیار حساس شود. زونا اغلب خود را بر روی تنه و باسن شما نشان می‌دهد، اما می‌تواند در هر نقطه دیگری نیز ظاهر شود. شیوع این مشکل حدود دو هفته طول می‌کشد. شما بهبود خواهید یافت، اما درد، بی‌حسی و خارش ممکن است ماه ها، سال‌ها، و یا حتی بقیه عمر با شما باقی بمانند. درمان این مشکل شامل کرم برای پوست، داروهای ضد ویروسی، استروئیدها و حتی داروهای ضد افسردگی می‌باشد. نکته مهم این است که اگر این مشکل در ابتدا درمان شود، درد شما باقی نمی‌ماند.

کهیر

کهیر مانند تاول است و می‌تواند خارش و سوزش ایجاد کند. آنها در اندازه‌های متفاوت نمایان می‌شوند و گاهی اوقات هم به پیوسته‌اند. کهیر می‌تواند در هر قسمتی از پوست شما ظاهر شود و ماندن آن ممکن است از چند دقیقه تا چند روز طول بکشد. علل این مشکل شامل درجه حرارت شدید، عفونت‌هایی مانند عفونت استرپتوکوکی گلو، و آلرژی به داروها، مواد غذایی و مواد افزودنی می‌باشند. آنتی هیستامین‌ها و کرم‌های پوست کمک کننده هستند.

پسوریازیس

لکه‌های قرمز و ضخیم پوست پوشیده شده با پوسته‌های سفید یا نقره‌ای علائم پسوریازیس می‌باشند. پزشکان می‌دانند چگونه پسوریازیس اثر می‌گذارد (سیستم ایمنی بدن شما به سرعت رشد سلول‌های پوست جدید را تحریک می‌کند.) اما آنها در حال حاضر نمی‌دانند علت بروز این مشکل چیست. این لکه‌ها روی پوست سر، آرنج، زانو‌های و کمر شما خود را نشان می‌دهند. آنها در طول زندگی بهبود می‌یابند و دوباره به وجود می‌آیند. درمان این مشکل پوستی شامل کرم و پماد برای پوست شما، نور درمانی و داروهای خوراکی، تزریق و یا IV است.

اگزما

اگزما اصطلاحی عمومی برای چندین شرایط مختلف غیر مسری است که موجب التهاب، قرمزی، خشکی و خارش پوست می‌شود. پزشکان مطمئن نیستند که در ابتدا چه چیزی باعث شروع اگزما می‌شود، اما آنها می‌دانند که استرس، مواد محرک (مانند صابون)، مواد آلرژی‌زا و آب و هوا می‌توانند باعث شیوع آن شوند. در بزرگسالان، اگزما اغلب بر روی آرنج، دست‌ها، و در چین خوردگی‌های پوست ظاهر می‌شود. داروهای مختلفی برای درمان اگزما وجود دارند. برخی از آنها بر روی پوست پخش می‌شوند، و برخی دیگر از طریق دهان یا به صورت تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رفع مشکلات پوستی در اصفهان ، بهترین متخصص پوست در اصفهان

روزاسه

تمایل به قرمز شدن و به دنبال آن قرمزی در بینی، چانه، گونه و پیشانی می‌تواند روزاسه باشد. روزاسه می‌تواند در طول زمان با رگ‌های خونی که می‌توانید ببینید، قرمزتر شود. شما ممکن است پوست ضخیم، برآمدگی و یا جوش‌ های چرکی داشته باشید. این مشکل پوستی حتی می‌تواند چشم شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. برای درمان این مشکل، داروهایی به شکل خوراکی یا استعمال موضعی وجود دارند. پزشکان کلینیک صدف رگ‌های خونی پاره شده و پوست قرمز یا ضخیم را با لیزر درمان کنند.

آکنه

معمولا روی صورت، گردن، شانه‌ها، قفسه سینه و بخش فوقانی کمر ایجاد می‌شود. جوش دانه‌های سرسیاه، سرسفید یا ندول‌ها و کیست‌های عمیق و دردناک تشکیل می‌شود. در صورتی که تحت درمان قرار نگیرد، ممکن است جای زخم باقی بماند.

تبخال

تاول‌های قرمز، دردناک و پر از مایعی که در نزدیکی دهان و لب‌ها ظاهر می‌شود. قبل این که تبخال ظاهر شود، در منطقه درگیر حس سوزش یا خارش وجود دارد. ممکن است با نشانه‌های خفیف شبه‌آنفلوآنزا نظیر تب، درد بدن و تورم گره‌های لنفاوی همراه باشد.

زرد زخم

-در نوزادان و کودکان شایع است. بثورات اغلب در منطقه اطراف دهان، چانه و بینی ظاهر می‌شوند. بثورات سوزش‌دار بوده و تاول‌های پر از مایعی ایجاد می‌شود که به آسانی می‌ترکند و قشر عسلی رنگی تشکیل می‌دهند.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

کلینیک پوست، مو و زیبایی صدف ، با بهره‌ گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌ های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق بوتاکس در اصفهان می‌ باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ایمان حجازی [ 1400-09-14 ]
من درمانی خارش یا توده های چربی می کنه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه عواملی باعث ریزش مو ی زنان بالای 40 سال میشود؟چه عواملی باعث ریزش مو ی زنان بالای 40 سال میشود؟

گاهی در زنان بالای 40 سال ممکن است الگوی طاسی سر مشاهده شود. این وضعیت باعث ایجاد تکه‌ های طاسی در بالای سر می‌ شود . ... ادامه مطلب

برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟

زیبایی و شادابی پوست از جمله عوامل تأثیرگذار در زیبایی افراد می باشد. قرارگیری در معرض نور خورشید، رژیم غذایی ناسالم و مشکلات هورمونی از علل بروز چین ... ادامه مطلب

ایجاد تقارن در صورت با تزریق چربیایجاد تقارن در صورت با تزریق چربی

امروزه برای اصلاح تقارن صورت، با تزریق چربی و ژل های مختلف بدون جراحی میتوان رضایت شما از صورت و ظاهرتان را بالا برد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین