منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

به دلایل مختلفی اعم از افزایش سن، استفاده زیاد از مواد شوینده و مراقبتهای نادرست، زیاد ماندن در معرض نور خورشید و حتی ژنتیک می تواند زیبایی پوست دست شما را از بین ببرد. جوانسازی دست ها با کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش هایی است که در علم پزشکی بسیار کاربردی بوده و به کمک افراد آمده است تا جوانی، شادابی و طراوت را به پوست دست های شما برگرداند. کربوکسی تراپی یک روش ایمن و کم‌تهاجمی است که عملکرد آن از نظر بالینی برای جوانسازی، بازیابی و ترمیم پوست و درمان چروک ها اثبات شده است. در کربوکسی تراپی از گاز دی اکسید کربن برای جوانسازی پوست استفاده می شود. زمانی که این گاز به دست تزریق می شود بدن به دلیل کمبود اکسیژن به آن ناحیه مراجعه کرده و اکسیژن رسانی می کند. این اکسیژن رسانی موجب ایجاد جریان خون در آن ناحیه می شود و مواد مغذی را به دست می رساند در نتیجه این قسمت را ترمیم می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای کربوکسی تراپی دست

نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

فرآیند دقیق درمانی به استفاده و محل تحت درمان بستگی دارد؛ ولی کلیات کربوکسی تراپی تقریباً یکسان است. در این روش از یک کپسول گاز دی اکسید کربن استفاده می‌کنیم که با یک لوله‌ی پلاستیکی به یک دستگاه تنظیم کننده‌ی جریان گاز متصل شده است. پزشک شما با استفاده از این دستگاه با دقت بسیاری میزان ورود گاز به بدن را کنترل می‌کند. دی اکسید کربن از کپسول به دستگاه تنظیم‌کننده و سپس به یک لوله‌ی استریل وارد می‌شود که در انتهای آن فیلتری تعبیه شده است. این فیلتر تمام ناخالصی‌های باقی مانده را جذب می‌کند که وارد بدن نشوند. گاز از فیلتر عبور کرده و وارد یک سوزن بسیار ریز می‌شود. پزشک با استفاده از این سوزن، گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست شما می‌فرستد.

مراقبت های قبل از انجام کربوکسی تراپی

  1. از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشوند بپرهیزید.
  2. به مدت ۲۴ ساعت قبل از انجام درمان از مصرف نوشیدنی های الکی پرهیز شود.
  3. اگر دچار آفتاب سوختگی شدید هستید ابتدا درمان کرده و سپس کربوکسی را انجام دهید.
  4. در صورت داشتن هرگونه سابقه ی مشکلات پوستی و یا غیره حتماً پزشک را در جریان بگذارید شاید نیاز به مصرف دارو قبل از درمان باشد.
  5. از حدود ۴ هفته قبل از انجام کربوکسی از مصرف برخی داروها چون رتینول، آلفاهیدروکسی اسید مانند سیتریک اسید و مالئیک اسید خودداری شود .
جوانسازی پوست دست با کربوکسی

مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی

موارد منع انجام کربوکسی تراپی

اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، کاندیدای مناسبی برای کربوکسی تراپی نیستید:

 اينستاگرام کلينيک صدف

ماندگاری کربوکسی تراپی دست

نتایج کربوکسی تراپی بین 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد؛ اما این نکته را هم باید بدانید که مدت ماندگار عمل کربوکسی تراپی یا کربن دی اکسید تراپی بستگی به نوع بدن فرد و همینطور میزان مراقبت هایی که انجام می دهد، دارد.

هزینه کربوکسی تراپی دست

قیمت کربوکسی تراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه آورده شده اند:

  1. وسعت و بزرگی ناحیه مورد نظر برای انجام کربوکسی تراپی
  2. تعداد جلسات مورد نیاز برای کسب نتیجه مطلوب
  3. منطقه و موقعیت جغرافیایی کلینیک
  4. مهارت و تخصص پزشک
  5. استفاده از تکنولوژی به روز و دستگاه های جدید
  6. پیچیدگی و وخامت مشکل پوستی

جای زخم یا اسکار در صورت و بدن با روشهای مختلفی قابل درمان است که انتخاب هر روش بر اساس عمق اسکار وسعت آن روی پوست میزان تیرگی آن توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. در رفع جای زخم، بخیه و سوختگی از روشهایی مانند لایه برداری ، تزریق و جراحی اسکار استفاده می‌شود ولی یکی از بهترین روشها، لیزر زخم بخیه و سوختگی است که در کلینیک صدف اصفهان با کمترین عوارض و نتایج موثر انجام می‌شود. کارشناسان ما در این مرکز آماده پاسخگویی به سؤالات شما در خصوص روشهای درمانی جای زخم هستند. برای دریافت مشاوره یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره تلفن های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نازیلا کرمی [ 1402-08-20 ]
من بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو و لیزر تو اصفهان همه جا شما رو معرفی میکنم چون هم خودم و بقیه دوستان همه راضی بودیم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علت خارش پوست صورت و بدنعلت خارش پوست صورت و بدن

خارش پوست که به آن پروریت نیز می‌ گویند، یک حس آزاردهنده و ناخوشایند است و علل احتمالی خارش پوست عبارتند از بیماری‌ های داخلی و پوستی بیمار ... ادامه مطلب

علت و درمان درد ریشه موعلت و درمان درد ریشه مو

برای هر شخصی ممکن است درد ریشه مو اتفاق افتاده باشد. این درد تنها در اطراف فولیکول مو ایجاد میگردد که ربطی به تار مو ندارد. عوامل مختلفی در ایجاد درد ریشه مو دخیل هستند. ... ادامه مطلب

لیفت و جوانسازی سریع پوست در زمان باقی مانده به عیدلیفت و جوانسازی سریع پوست در زمان باقی مانده به عید

روش های زیادی برای لیفت و جوانسازی پوست های آسیب دیده وجود دارد. روش های تهاجمی و جراحی، دوره ی درمان طولانی تری نیاز دارند تا به بهبودی کامل برسند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین