منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / بهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لب

بهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لب

لب‌ها تأثیر عمیقی بر زیبایی چهره می‌گذارند و در عین حال، همراه با افزایش سن، دچار افتادگی می‌شوند. انعطاف پذیری پوست در اثر وجود فیبرهای کلاژن‌ است. اگرچه کاهش کلاژن با افزایش سن شدت پیدا می‌کند؛ اما برخی عادات زندگی، ژن، عوامل محیطی و … نیز بر افزایش چین و چروک پوست بدن از جمله پوست نازک صورت تأثیر می‌گذارد. افتادگی گوشه های لب یا خطوط ماریونت، خطوط گوشه های به پایین چرخیده دهان هستند که به دلیل انقباض عضله depressor anguli oris ایجاد می شوند. در این حالت، عضلات پوست صورت کشیده شده و حالتی افتاده پیدا می‌کند. فشار این افتادگی به بخش‌های زیرین صورت یعنی درست جایی که لب‌ها حضور دارند، بیشتر است. در نتیجه، فرم کلی لب در گوشه‌ها حالتی خمیده پیدا می‌کند. افتادگی گوشه لب، تأثیر نامطلوبی بر هارمونی مناسب صورت دارد. در این حالت، گوشه‌های لب حالت افتاده‌ای پیدا کرده‌اند که ظاهری عبوس را برای افراد تداعی می‌سازد.

آنچه در این مطلب میخوانید

علل افتادگی گوشه لب

از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لب

تزریق ژل

در این روش از ژل هیالورونیک اسید استفاده می‌شود که کاملاً با ساختار پوست سازگاری داشته و قابلیت حجم دهی دارد. پس از اینکه پزشک، بررسی‌های اولیه را انجام داد و مقدار ژل تزریقی و محل مناسب تزریق ژل مشخص شد، محل تزریق بیحس و ضدعفونی می‌شود. در گام بعدی، با استفاده از سرنگ‌های مخصوص و سوزن‌هایی ظریف مواد به لایه‌های پوستی یا زیرپوستی در لب‌ها تزریق می‌شوند.

تزریق چربی

یکی از روشهایی که میتوان افتادگی گوشه لب را از بین برد تزریق چربی به خطوط گوشه لب است. مراحل تزریق چربی به این شکل است که پزشک در ابتدا پس از معاینات لازمه و آزمایشاتی که انجام میدهد از پهلوها، ران ها و شکم فرد چربی را برمیدارد و سپس از طریق سانتریفیوژ چربی را خالص سازی میکند و طی مراحلی چربی ها را به خطوط گوشه لب تزریق میکند.

لیفت با نخ

این روش، بدون درد بوده و با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در طول جلسات مشاوره پیش از لیفت لب با نخ، پزشک محل‌های ورود و خروجی نخ‌ها را دقیقا مشخص می‌کند. پس از آن در طی جلسه درمانی نخ‌ها به کمک سوزن‌های بسیار ظریفی وارد بافت لب شده و فرم موردنظر را در آنها ایجاد می‌کنند. توجه کنید که نخ‌های مورد استفاده در این روش قابل جذب هستند. بنابراین پس از مدتی نتایج لیفت لب با نخ از بین رفته و نیاز به ترمیم مجدد دارد.

روشهای رفع افتادگی گوشه لب

مراقبت های قبل از رفع افتادگی گوشه لب

مراقبت‌های پس از رفع افتادگی گوشه لب

ماندگاری درمان افتادگی گوشه لب

  1. روش تزریق ژل ، تقریباً بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارند؛ اما اثرات کلاژن سازی آن ممکن است تا یک سال هم باقی بماند.
  2. در روش لیفت با نخ ، نخ استفاده شده در لیفت لب بعد از 3 ماه حل شده و توسط بدن جذب می‌شود؛ اما اثرات این روش بین ۱ تا ۲ سال باقی خواهند ماند.
  3. ماندگاری تزریق چربی نیز بین 1 تا 3 سال است که بستگی به نگهداری خود فرد دارد. البته جنس پوست فرد اهمیت دارد. مهم‌ترین مراقبت که در ماندگاری تزریق چربی اهمیت دارد این است که از حرارت و فشار در ناحیه‌ی تزریق‌شده خودداری کنید. درصورتی‌که این مراقبت‌ها انجام شود می‌تواند تا 5 سال هم ماندگاری داشته باشد.

 اينستاگرام کلينيک صدف

هزینه رفع و درمان افتادگی گوشه لب

عوامل تأثیرگذار بر روی هزینه این درمان شامل موارد زیر است:

فیشیال پوست صورت از جمله روشهایی است که برای پاکسازی، لایه‌‌برداری،تخلیه منافذ پوست و ... انجام می‌شود. این روش زیر نظر متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما جهت استفاده از خدمات این مرکز در اصفهان، می‌توانید با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مینا یعقوبی [ 1402-08-20 ]
متن گوشه های لبم افتادگی داره و اصلا حالت خوبی به چهره نمیده میخواستم بپرسم که با تزریق ژل ماندگاری بیشتره یا با لیفت نخ

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپینحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

جوانسازی دست ها با کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش هایی است که در علم پزشکی بسیار کاربردی بوده و به کمک افراد آمده است تا جوانی، شادابی و طراوت را به ... ادامه مطلب

فیلر چیست و انواع آن کدام است؟فیلر چیست و انواع آن کدام است؟

فیلرهای پوستی یا همان پرکننده ها، از لحاظ ساختار و ترکیبات دارای انواع مختلفی هستند که در این مقاله به معرفی آنها و بررسی تاثیراتشان خواهیم پرداخت . ... ادامه مطلب

مراقبت های بعد از کاشت ابرومراقبت های بعد از کاشت ابرو

بهترین راه برای درمان ریزش ابرو و بازگردانی ابروهای از دست رفته کاشت ابرو زیر نظر متخصص مربوطه می‌ باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین