منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بلفاروپلاستی / چگونه برای انجام عمل بلفاروپلاستی آماده شویم؟

چگونه برای انجام عمل بلفاروپلاستی آماده شویم؟

بلفاروپلاستی یک نوعی جراحی می باشد که پوست اضافی پلک شما را از بین می برد. با افزایش سن، در بالا و زیر پلک پوست و چربی اضافی جمع می شود و باعث افتادگی ابروها، افتادگی پلک های فوقانی و کیسه های زیر چشم می شود. با کمک بلفاروپلاستی می توانید این مشکلات را از بین ببرید. به جز انتخاب پزشک ماهر که در نتیجه بلفاروپلاستی تاثیر بسزایی دارد رعایت اقدامات قبل از عمل بسیار حائز اهمیت می باشد. که در ادامه به بررسی مهمترین اقدامات قبل از بلفاروپلاستی می پردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

مهمترین اقدامات قبل از بلفاروپلاستی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم از اولین اقدامات مهم قبل از بلفاروپلاستی که در نتیجه جراحی بسیار تاثیرگذار می باشد انتخاب بهترین جراح پلاستیک پلک می باشد. بعضی اقدامات لازم قبل از انجام این عمل شامل موارد زیر می شود:

بیشتر بخوانید: سوالات جراحی پلک

آزمایشات قبل از عمل بلفاروپلاستی

آزمایش ایدز یا HIV

همانطور که حتما شنیده اید، ایدز به عنوان سندرم نقص ایمنی اکتسابی شناخته می‌شود و یک نوع بیماری نقص ایمنی بدن هست و در این بیماری به محض ورود ویروس به بدن، این ویروس‌ها به دستگاه ایمنی حمله می‌کنند. افراد مبتلا به ابدز به هیچ وجه واجد شرایط بلفاروپلاستی نمی باشند و فقط در صورت جواب منفی آزمایش ایدز امکان جراحی فراهم می شود.

آزمایش هپاتیت بی و هپاتیت سی

هپاتیت سی یک نوع عفونت است که کبد رو تحت تاثیر قرار می‌دهد و هپاتیت بی نیز بیماری ویروسی و عفونی می باشد که به خاطر ویروس HBV در بدن به وجود میاد. و در صورت مبتلا بودن افراد به هپاتیت سی و بی کاندیدای مناسب برای انجام جراحی پلک نمی باشند و فقط در صورت منفی بودن آزمایش عمل انجام می شود.

آزمایش انعقاد خون

افرادی هستند که با توجه به سابقه بیماری های قلبی به خاطر مصرف قرص‌های روان کننده خون ممکن است با مشکل انعقاد خون مواجه باشند. این موضوع باعث می‌شه که حین عمل یا بعد از بلفاروپلاستی مشکل خونریزی شدید برای این افراد رخ بده و شرایط عمل از کنترل پزشک متخصص خارج بشه. به همین خاطر پزشکان متخصص کلینیک‌های زیبایی آزمایش سنجش انعقاد خون رو هم برای متقاضیان بلفاروپلاستی تجویز می‌کنند.

تست کم خونی

قبل ازانجام بلفاروپلاستی دکتر آزمایش کم خونی رو برای متقاضیان جراحی پلک تجویز می‌کند زیرا کسانی که کم‌ خونی دارند هم معمولاً نمی‌تونند بلفاروپلاستی رو انجام بدهند. به همین خاطر اگر کم‌ خونی نداشته باشید و نتیجه آزمایش هم نشان دهنده این موضوع باشه، پزشک سایر نتایج‌ آزمایشتون رو هم بررسی می‌کنه و در صورتی واجد شرایط بودن وقت عمل رزرو خواهد شد.

آمادگی قبل از بلفاروپلاستی

آزمایش فشار خون

از دیگر عواملی که روی متقاضیان جراحی پلک تأثیر منفی داره فشارخون بالا یا فشارخون بیش از حد پایین می باشد. چون کسایی که با نوسان فشار خون مواجه هستند ممکن است قبل، حین و بعد از عمل دچار مشکلاتی مانند حملات قلبی و مغزی شوند. به همین خاطر لازم است متقاضیان انجام بلفاروپلاستی آزمایش فشارخون را هم انجام بدهند .

تست قند خون

تست قند خون برای تشخیص دیابت در کاندیدای جراحی پلک به این دلیل می باشد که دیابت باعث می ‌شود که زخم‌ها دیر جوش بخورند، به همین خاطر کسایی که دیابت دارند واجد شرایط انجام جراحی پلک نیستند. برای انجام آزمایش قند خون باید ناشتا باشید و بهتر این آزمایش رو اول صبح انجام بدهید.

تست نوار قلب

اگر لازم باشه که بلفاروپلاستی یا جراحی پلک تحت بیهوشی انجام بشه باید متقاضی جراحی پلک نوار قلب و تست‌های مربوط به بیهوشی رو هم انجام بدهد.

تست بارداری

استفاده از داروهای بی‌حسی و بی‌هوشی روی بدن فرد باردار اثر منفی دارند. به همین خاطر قبل از انجام بلفاروپلاستی تست یا آزمایش بارداری هم باید انجام شود. تا در صورتی مثبت بودن تست متقاضی عمل جراحی پلک رو به بعد از دوران بارداری و شیردهی موکول کند.

 اينستاگرام کلينيک صدف

مشاوره قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی

در مشاوره قبل از جراحی پزشک پس از بررسی شرایط شما برای رسیدن به این نتیجه که آیا کاندید مناسبی برای انجام بلفاروپلاستی هستید یا خیر، اقدامات و توضیحات لازم برای آماده جراحی بلفاروپلاستی شدن را به شما می دهد.

تغذیه قبل از عمل بلفاروپلاستی

یکی از نکات بسیار مهم در بهبود کیفیت نتایج بلفاروپلاستی رغابت تغذیه سالم و موثر می باشد. بنابراین سعی کنید قبل از انجام جراحی از مواد غذایی مفید مانند میوه ها و سبزیجات، پروتئین، فیبرو غلات و دارای انواع ویتامین ها استفاده کنید. و نوشیدن آب فراوان را فراموش نکنید.

قبل از بلفاروپلاستی از پلک خود عکس بگیرید

قبل و بعد از بلفاروپلاستی از پلک های خود عکس بگیرید زیرا مقایسه پلک و چشم ها پیش از جراحی تا پس از جراحی می تواند تاثیر بسزایی بر روی اعتماد به نفس شما بگذارد.

برای آگاهی از روشهای تخلیه ژل پاژ کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با تزریق کلاژنجوانسازی با تزریق کلاژن

تزریق کلاژن به منظور جوانسازی و زیبایی پوست انجام می‌ شود‌، به کمک این روش می‌ توان به طور موثری چین و چروک‌ های صورت را بهبود بخشید‌ . ... ادامه مطلب

درمان زگیل تناسلی با لیزر ، بدون درد و خون ریزیدرمان زگیل تناسلی با لیزر ، بدون درد و خون ریزی

زگیل تناسلی که یکی از بیماری های آمیزشی شایع است، این بیماری به شدت مسری است و از طریق برقراری رابطه جنسی با فرد آلوده به راحتی منتقل می شود ... ادامه مطلب

ترمیم تزریق چربیترمیم تزریق چربی

در روش تزریق چربی (عمل تزریق چربی) از چربی فرآوری شده از بدن خود فرد استفاده می‌ شود تا مجدداً فرم مطلوب و حجم مناسبی را به چهره بازگرداند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین