منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم

آنچه در این مطلب میخوانید

چه عواملی سبب به وجود آمدن گودی و سیاهی زیر چشم می‌شوند؟

قبل از هر چیز لازم است بدانید که پوست صورت متشکل از دو لایه چربی می‌باشد که لایه بالایی به دلایلی مانند لاغری و کم شدن چربی بدن و یا افزایش سن به تدریج آب شده و ناپدید می‌گردد و همین اتفاق باعث بروز سیاهی و گودی زیر چشم می‌شود. علاوه بر این استمرار تابش آفتاب به زیر چشم نیز در پدید آمدن این مشکل بی‌تأثیر نیست پس مصرف کرم‌های ضد آفتاب مناسب زیر چشم را قبل از خروج از منزل جدی بگیرید. علل دیگر گودی زیر چشم‌، کم خوابی و یا خواب بد است، اگر دیروقت به رختخواب می‌روید و خواب کافی ندارید یا اینکه چشمان خود را زیاد مالش می‌دهید‌، منتظر بروز این مشکل در صورت خود باشید. بیماری‌هایی همچون بیماری‌های کلیوی‌، قلبی و عروقی نیز با سیاهی و گودی زیر چشم در ارتباط هستند. علاوه بر تمام موارد ذکر شده دلایلی نظیر مصرف دخانیات‌، تغذیه نا مناسب ، کمبود ویتامین بدن و همچنین بی‌آبی بدن از علل دیگر این اتفاق هستند.

اصولا تزریق چربی زیر چشم به چه منظور انجام می شود؟

تزریق چربی زیر چشم، برای برطرف کردن مشکلات زیر چشم که گاها به زیبایی فرد لطمه وارد کرده است، استفاده می‌شود‌. این مشکلات می‌تواند کبودی و گودی زیر چشم‌، افتادگی بافت زیر چشم‌، چروک‌‌ های به وجود آمده در طول زمان و تیرگی کم یا زیاد زیر چشم باشد. البته برای رفع موارد ذکر شده روش‌های دیگری همچون لیزر و تزریق ژل زیر چشم نیز انجام می‌شود. اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که تزریق چربی زیر چشم نسبت به دیگر روش‌ها، امتیازات بیشتر و عوارض کمتری دارد.


تفاوت تزریق چربی زیر چشم با تزریق ژل چیست؟

چربی تزریق شده زیر چشم برای بدن شناخته شده است به همین دلیل نسبت به آن حساسیت آلرژیک نشان نمی‌دهد و حتی مقداری از آن را پس از مدتی جذب می‌کند‌. اما ژل ماده‌ای خارجی است و امکان پس زدن، حساسیت بدن نسبت به آن و جابه جایی ژل وجود دارد. به همین علت اغلب نتایج تزریق چربی زیر چشم از تزریق ژل طبیعی‌تر می‌باشد.

جوانسازی زیر چشم با تزریق چربی در اصفهان

انتقال چربی به گودی زیر چشم چه مدت ماندگاری دارد؟

انتقال چربی به پلک

نتایج انتقال چربی به پلک می‌تواند بسته به تکنیک و آناتومی پلک شما متغیر باشد. مقدار مشخصی آتروفی (کوچک شدن) چربی پس از جراحی اتفاق می‌افتد اما معمولاً حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد آن باقی می‌ماند. برای دستیابی به نتایج بهتر، ممکن است نیاز به درمان دیگری وجود داشته باشد. با این حال تزریق چربی زیر چشم طولانی‌تر از هر فیلری باقی می‌ماند و بیماران اغلب از نتایج آن بسیار راضی هستند. توصیه می‌کنیم با متخصصین کلینیک صدف که با این تکنیک آشنایی دارد مشورت کنید.

انتقال چربی به پلک پایین

انتقال چربی به پلک پایین چندین سال ماندگاری دارد. تقریباً ۵۰ درصد از چربی که در ابتدا تزریق می‌شود، جذب خواهد شد و مابقی چربی مدت زمان طولانی باقی می‌ماند. پلک پایین ناحیه‌ای دشوار برای انتقال چربی است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به پزشکی که تجربه بالایی در این زمینه دارد مراجعه می‌کنید. همچنین می‌توانید با مشاوره رایگان کلینیک صدف از خدمات این مرکز در شهر اصفهان بهره‌ ببرید.

انتقال چربی چه مدت دوام می‌آورد؟

انتقال چربی یک پرکننده طولانی مدت است. بدن حدود ۵۰ تا ۶۵ درصد از چربی را جذب می‌کند و مابقی چربی معمولاً باقی می‌ماند.

انتقال چربی به گودی زیر چشم چه مدت باقی می‌ ماند؟

هر چربی که بعد از انتقال چربی به صورت یا چشم جا‌ی‌گذاری می‌شود، باید به مدت هر چربی که قبلاً در صورت شما بوده، دوام داشته باشد. به دلیل افزایش سن نتایج آن دائمی نبوده اما مدت زمان طولانی باقی می‌ماند.
هر چربی که بعد از جذب بدن باقی مانده، برای سال‌های طولانی باقی می‌ماند و ممکن است رشد کند، اما مشکل این است که اگر به هر دلیلی چربی به طور مساوی منتقل نشود، یا توده و ناصافی ایجاد کند، برطرف کردن و از بین بردن آن بسیار مشکل است.
رستیلن زیر چشم حداقل ۲ سال ماندگاری دارد و دارای نتایج خوبی است. حتی دیده شده که تا ۴ سال هم دوام داشته است.
اثرات انتقال چربی دائمی است. با این حال، تمام چربی در طول زمان از بین می‌رود. من تصور می‌کنم که شما حداقل تا ۱۰ سال نیاز به انتقال چربی اضافه نداشته باشید.
گزینه ارزان‌تر استفاده از رستیلن (نوعی ژل) است اما معمولاً تنها یک سال باقی می‌ماند.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض تزریق چربی زیر چشم

درد‌، تورم و کبودی در محل تزریق و ناحیه برداشت چربی وجود دارد که ظرف چند روز بطور خود به‌خود برطرف می‌ شود. استفاده از کمپرس یخ در ۲۴ ساعت اول و حوله گرم ۲۴ ساعت بعد از تزریق به کاهش ورم کمک می‌کند. برای کاهش تورم و جلوگیری از تجمع مایعات در ناحیه دهنده چربی پوشیدن گن بمدت ۲ هفته در طول روز توصیه می‌شود .بدلیل استفاده از اپی نفرین در محلول تامیسنت عروق خونی منقبض شده و احتمال خونریزی کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از خون‌ریزی بمدت دو هفته قبل از عمل مصرف آسپرین و سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی قطع می‌شود. آمبولی چربی عارضه دیگر است که بسیار نادر است ولی با استفاده از کانولاهای غیر نوک تیز عروق خونی سوراخ نشده و از کنار آنها عبور می‌کند و در نتیجه احتمال آمبولی چربی وجود ندارد.

اگر از ریزش مو ی خود رنج می‌ برید و یا مشکل طاسی پیدا کرده‌ اید ما به شما کاشت مو در کلینیک صدف را پیشنهاد می‌ دهیم. کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز کاشت مو و کاشت ریش و سبیل در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جهان [ 1402-07-17 ]
تزریق چربی برای زیر چشم خیلی عالیه خواهر من تو کلینیک صدف این کار رو انجام داد و واقعا بهترین کلینیک زیبایی تو اصفهانه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوستبهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوست

روشهای جوانسازی به دو گروه عمده جراحی و غیر جراحی تقسیم بندی می‌ شوند. روشهای غیر جراحی نیز خود به 4 گروه اصلی تقسیم می‌ شوند . ... ادامه مطلب

لیزر کم توان چگونه روی پوست شما اثر می گذارد؟لیزر کم توان چگونه روی پوست شما اثر می گذارد؟

در لیزر کم توان همانطور که از نامش پیداست از شدت تابش نور کم استفاده می شود و درصد آسیب رسانی ندارد ... ادامه مطلب

در مورد هیدرودرم ابریژن بیشتر بدانیددر مورد هیدرودرم ابریژن بیشتر بدانید

هیدرودرم ابریژن جدیدترین روش جوانسازی پوست است که در آن از فناوری هیدرو برای از بین بردن لایه سطحی و مرده پوست استفاده می‌ شود . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین