منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل چگونه موجب جوانسازی اطراف چشم میشود؟

تزریق ژل چگونه موجب جوانسازی اطراف چشم میشود؟

پوست دور چشم یکی از نازک‌ترین و ظریف‌ترین پوست‌های بدن است و به همین دلیل بسیار سریع‌تر پیر می‌شود. جوان‌سازی پوست دور چشم به درمان‌های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌ها، به حداقل رساندن پف پلک و گودی زیر چشم و صاف و سفت کردن پلک‌های بالا و پایین انجام می‌شوند. تزریق ژل یکی از روش‌های جوان‌سازی چشم است که حالت خستگی یا افتادگی پلک و چشم را با برجسته کردن ناحیه‌های فرورفته از بین می‌برد. بوتاکس یکی از درمان‌های پرطرفدار است که در کنار بسیاری از درمان‌های جوان‌ سازی برای بالا بردن ابروها یا کاهش چین و چروک، خطوط پنجه کلاغی دور چشم یا حلقه‌های تیره زیر چشم انجام می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل، درمانی فوق‌العاده است چراکه حالت خسته صورت را در لحظه از بین می‌برد. برای رسیدن به نتایج دلخواه لازم است که ژل مناسب انتخاب شود و ژل با به کارگیری تکنیک صحیح، تزریق شود. جوانسازی دور چشم با تزریق ژل به بیماران بالغی توصیه می‌شود که از چین و چوک، برجستگی، گودی و سایه زیر چشمشان ناراحت هستند. این مشکلات در زیر چشم می‌تواند در نتیجه‌ی افزایش سن، لاغر شدن صورت، استعداد ژنتیکی، عوامل محیطی از قبیل تماس بیش از اندازه با نور خورشید ایجاد شود

اگر از شکل‌ گیری چین و چروک دور چشم‌ های خود ناراضی هستید و می‌ خواهید آنها را از طریق روش‌ های بی‌ خطر، موثر و غیر تهاجمی از بین ببرید، می‌توانید به یک مرکز تخصصی پوست مراجعه نمایید. در کلینیک صدف اصفهان شدت چین و چروک دور چشم توسط متخصص پوست بررسی می‌شود و بهترین گزینه‌ های درمان به شما پیشنهاد خواهد شد. این گزینه‌ های درمانی شامل روشهایی مانند تزریق بوتاکس ، تزریق ژل، تزریق چربی و بازسازی سطح پوست اطراف چشم با لیزر می‌ باشند. با استفاده از این درمان‌ ها می‌ توان جوانی را به چهره بازگرداند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

متقاضیان مناسب جوانسازی دور چشم با تزریق ژل

اگر فکر می‌کنید که به دلیل گودی زیر چشم و پف پلک، چروک‌های دور چشم و یا افتادگی و شل شدن پلک‌ها همواره خسته به نظر می‌رسید و در عین حال آماده نیستید که خود را به تیغ تیز جراحی بسپارید، متقاضی ایده‌آل جوانسازی دور چشم به شمار می‌آیید.

تأثیرگذاری ژلهای تزریقی

ژل‌های تزریقی حاوی هیالورونیک اسید هستند و با دقت زیر چشم در ناحیه ناودان اشکی تزریق می‌شوند تا گودی زیر چشم با جبران شدن حجم از دست رفته از بین برود. به این ترتیب ناحیه اطراف چشم برجسته می‌شود و پف و تیرگی زیر چشم رفع می‌شود. برای اینکه بهترین نتیجه ممکن به دست بیاید، ژل دور گونه‌ ها نیز تزریق می‌شود تا باعث لیفت بخش میانی صورت شود و حمایت ساختاری و پایه محکمی را دور گونه‌ها و زیر چشم‌ها به دست بدهد.

همچنین می‌توان ژل را در گیجگاه‌ها و پیشانی تزریق کرد تا به این ترتیب حجم از دست رفته صورت بازیابی شود و لیفت پلک بالا و پیشانی انجام شود. تزریق ژل درمانی بسیار مؤثر با نتایج آنی برای جوان‌سازی اطراف چشم است، البته به شرطی که ژل مناسب انتخاب شود و به درستی تزریق شود.

جوانسازی اطراف چشم با تزریق ژل

مراقبت‌ های پس از تزریق ژل

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

نتایج جوانسازی اطراف چشم با تزریق ژل

همشهریان گرامی! برای دستیابی به بهترین نتایج درمان بیماریهای پوستی، حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید. زیرا با بکارگیری نادرست و غیر اصولی این روشها توسط افراد غیر متخصص، نه تنها مشکلات کاهش پیدا نمی‌کند؛ بلکه ممکن است دچار عوارضی شوید که به سادگی رفع نشوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رضا حسینی [ 1402-11-07 ]
سلام آسا برای چین وچروک اطراف چشم . صورت و پيشاني عمل کشیدن پوست هم انجام میدهید؟ درآن صورت آیا برگشتی هم دارد؟ درکل تزريق ژل بهتراست یا عمل کشیدن پوست وهزینه های آن باکمال تشکر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع اسکارانواع اسکار

در مواردی جای جوش بعد از بهبودی‌ ، که یکی از انواع اسکار می‌ باشد، باقی می‌ مانند.به منظور برطرف سازی اسکارها از تکنیک‌های متفاوتی‌ بهره گرفته می شود ... ادامه مطلب

تنبلی تخمدان و جوش صورتتنبلی تخمدان و جوش صورت

تنبلی تخمدان یا سندروم تخمدان پلی کیستیک، یکی از اختلالات شایع غدد درون ریز در زنان است که حدود 15-10 درصد از آنان را در سنین باروری مبتلا میسازد ... ادامه مطلب

علت از بین رفتن چربی زیر پوست و درمان آن با پیوند چربیعلت از بین رفتن چربی زیر پوست و درمان آن با پیوند چربی

روش‌ های زیادی برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌ های پوست وجود دارد که تزریق چربی به صورت یکی از آنها است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین