منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

انواع جای جوش

آنچه در این مطلب میخوانید

فرقی نمی‌ کند در چه سنی هستید و یا مرد هستید یا زن، به احتمال زیاد جوش صورت و یا به طور کلی جوش بدن در مقطعی از زمان یکی از مشکلات شما بوده است. جالب است بدانید که از بین بردن جوش تا درمان جای جوش و رفع قرمزی جای جوش فرآیند راحت‌تری است. و برخلاف تصور بسیاری از افراد، معمولاً زمان زیادی نیاز است تا جای جوش به طور کامل از بین رفته و پوست به حال نرمال و طبیعی‌اش بازگردد. با این وجود روش‌هایی وجود دارد که برای از بین بردن سریع جای جوش استفاده می‌‌شوند و روند بهبود بافت از بین رفته پوست را تسریع می‌ کنند.

معرفی انواع جای جوش

برای انتخاب روش درمان جای جوش با لیزر و یا روش‌های طبیعی بهتر است که قبل از هر چیز نوع جای جوش تشخیص داده شود چرا که تنها در این صورت می‌توان انتظار مؤثر بودن شیوه درمان را داشت. به طور کلی جای جوش را بر اساس ظاهری که روی پوست صورت ایجاد می‌کند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

جای جوش چکشی

بیشتر افرادی که دچار جوش بدن یا صورت می‌شوند، معمولاً بعد از مدتی، جای جوش آن‌ها به یک تو رفتگی تبدیل می‌شود که در پزشکی به عنوان جای جوش چکشی شناخته می‌شود.

جای جوش واگنی

این نوع جای جوش مشابه با جای آبله مرغان است و معمولاً به صورت بیضی و دایره‌ای شکل همانند دهانه حفره آتش‌نشان است. بسته به نوع جوش، عمق جای جوش می‌تواند کم یا زیاد باشد.

جای جوش دره‌ای

مشابه با دره‌ های ناهموار در طبیعت، در صورتی که بافت اسکار و زیرین پوست صورت نیز از جوش دچار آسیب شود، پوست شما ناهموار و مواج به نظر می‌ رسد.

جای جوش برجسته

در این حالت برخلاف حالت‌ های قبلی، جای جوش به صورت برجستگی نمایان می‌شود که معمولاً روی پوست صورت نبوده و روی بدن ظاهر می‌شود.

درمان انواع جای جوش در اصفهان

درمان جای جوش با لیزر

یکی از بهترین روش‌هایی که برای از بین بردن جای جوش صورت و بدن استفاده می‌شود، استفاده از لیزر است. بسته به نوع جوش و میزان آسیب دیدگی پوست صورت شما، نوع لیزری که برای درمان جای جوش صورت و بدن استفاده می‌شود متفاوت است.

آماده شدن برای لیزر جای جوش

قبل از انجام این درمان یک متخصص پوست ابتدا سوابق دارویی بیمار را بررسی می‌کند و یک آزمون آمادگی روانی به عمل می آورد.در این زمان پزشکان کلینیک صدف اصفهان و بیمار میتوانند در مورد انتظارات، خطرات احتمالی و نتایج درمان بحث کنند. بیمار هم چنین باید
در مورد حساسیت و سابقه زخم‌های سرد یا تاول‌های همراه با تب در اطراف دهان به پزشک اطلاع دهد زیرا ممکن است پس از درمان سبب کاهش سرعت بهبود شوند.
از داروها یا مکمل‌هایی که می‌توانند روی انعقاد خون اثر بگذارند مانند اسپرین، ایبوپروفن بمدت ده روز قبل از جراحی پرهیز کند.
از سیگار کشیدن به مدت دو هفته قبل و بعد از درمان خودداری نماید.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

پس از عمل

پس از درمان متخصص پوست کلینیک صدف اصفهان ناحیه تحت درمان را بانداژ می کند. بیمار لازم است. ناحیه درمان شده را پس از بیست و چهار ساعت تمیز نمایید و پس از ان روزی چهار تا پنج بار این کار را تکرار کنید.

برای بهره گیری از بهترین خدمات زیبایی مانند کاشت مو در اصفهان می‌ توانید به کلینیک صدف مراجعه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ترانه [ 1402-07-30 ]
جوش های صورت من همشون جاهاشون مونده و شکل همون جای جوش چکشی که نوشتید هستن بهترین درمانش چیه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر ان دیاگ برای درمان عروق واریسیلیزر ان دیاگ برای درمان عروق واریسی

واریس، شایع ترین بیماری عروقی انسان است. یکی از روشهای رفع و درمان واریس، لیزر ان دیاگ می باشد که با استفاده از این لیزر میتوان ضایعات عروقی واریس را درمان کرد ... ادامه مطلب

ریزش مو بعد از زایمان تا کی ادامه دارد؟ریزش مو بعد از زایمان تا کی ادامه دارد؟

بسیاری از زنان چند ماه پس از زایمان دچار ریزش موی قابل توجهی می‌ شوند. ریزش موها در این دوران طبیعی است و جزء ریزش موهای واقعی محسوب نمی‌ شود ... ادامه مطلب

اثر مزوتراپی صورت در جوانسازیاثر مزوتراپی صورت در جوانسازی

مزوتراپی تکنیکی است که از تزریق ویتامین‌ ها، آنزیم‌ ها، هورمون‌ ها و عصاره‌ های گیاهی برای جوانسازی و سفت کردن پوست و همچنین حذف چربی اضافی استفاده ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین