منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / تاثیر تزریق بوتاکس بر زیبایی

تاثیر تزریق بوتاکس بر زیبایی

آنچه در این مطلب میخوانید

توکسین بوتولینوم نوع A بر محل اتصال اعصاب و عضلات اثر کرده و مانع آزاد شدن ناقل شیمیایی به نام استیل کولین از انتهای عصب می‌شود و در نتیجه مانع انقباض عضلات شده و در نتیجه چین و چروک ایجاد نمی‌شود با شل شدن و عدم استفاده طولانی مدت عضلات چین و چروک‌ها به تدریج از بین رفته و بلوک عضلات مانع ایجاد چین و چروک‌های جدیدتر می‌شود. کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوستی در زمینه تزریق بوتاکس در اصفهان می‌باشد.

آدرس اینستاگرام

موارد کاربرد بوتاکس

1.درمان خطوط عرضی پیشانی
2. خط اخم بالای بینی
3.چین و چروک‌های اطراف چشم
4.چین و چروک روی بینی
5.همچنین بوتاکس باعث بالا رفتن خفیف گوشه خارجی ابروها می‌شود
6.درمان چین و چروک عرضی و عمودی ناحیه گردن، چین و چروک لب فوقانی و گوشه‌های دهان و ... اشاره کرد

زیبایی با تزریق بوتاکس در اصفهان

بهترین زمان تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

بهتر است قبل از ایجاد چین‌های عمیق پوستی تزریق شود، زیرا کار بوتاکس ریلکس کردن عضلات است و قابلیت لیفت صورت را ندارد، به‌همین دلیل قبل از ایجاد چین‌و‌چروک تزریق بهتر خواهد بود. در افراد جوان شکل و تاثیرگذاری بوتاکس بهتر است، اما در سنین بالا به‌دلیل کوچک شدن عضلات و افتادگی پوست بوتاکس تاثیرگذاری چندانی ندارد. مراقبت‌های ویژه ای بعد از تزریق بوتاکس باید انجام شود. افراد بعد از تزریق حدود ۵ ساعت نباید هیچ کاری را انجام دهند. کارهایی مانند آب زدن، سر خم کردن، دراز کشیدن و خوابیدن، خارش، ماساژ پیشانی و دور چشم، عینک آفتابی زدن، الکل، کافیین و سیگار مصرف نشود تا ۲۴ ساعت پس از انجام بوتاکس آرایش نکنند. صورت خود را تا ۴ ساعت بعد از انجام بوتاکس نشویند، پس از آن باید صورت و محل تزریق تنها توسط آب ولرم شسته شود و از ماساژ دادن محل تزریق خودداری کنند.

در چه مواردی تزریق بوتاکس ممنوع است؟

متخصصین پوست کلینیک صدف اصفهان بر این نظرند که: افرادی که بیماری‌های قلبی و عروقی حادی داشته باشند، مبتلایان به ام اس، نارسایی کلیه، نفروپاتی، مبتلایان به فلج عضلانی، افراد کمتر از ۱۸ سال، فراد بالاتر از ۷۵ سال و بانوان باردار هرگز نباید تزریق بوتاکس را انجام دهند همچنین قبل این عمل نباید از دارو‌های ضد انعقاد خون استفاده شود.
بوتاکس نیز همانند بسیاری دیگر از اعمال زیبایی تا حدودی درد دارد، ولی سوزش مختصری در محل تزریق به وجود می‌آید. بهتر است پس از انجام تزریق محل را با کیسه یخ سرد کنید با این کار عوارض تا حدودی کاهش خواهد یافت. از سری عوارض تزریق بوتاکس که مشاهده شده می‌توان به قرمزی پوست، تورم، التهاب و احساس سنگینی یا ناراحتی در نقطه تزریق سوزن اشاره کرد. عموما در افرادی که پوست‌های حساسی دارند نیز کمی کبودی در نقطه تزریق بعد از آن مشاهده خواهد شد که با گذشت مدت زمانی کم این اثر از بین خواهد رفت.

نتایج

اثرات تزریق بوتاکس برای درمان چروک دور چشم، خط خنده، خط لبخند و … ظرف چند روز به تدریج نمایان می‌شوند و نتایج نهایی عمل بوتاکس ده روز بعد از تزریق مشخص می‌شود. اثرات تزریق بوتاکس خط خنده، چروک دور چشم و… به مرور زمان و به‌تدریج از بین می‌روند و اکثر افراد در حدود ۴ ماه بعد نیاز به تکرار تزریق برای بهره بردن از مزایای تزریق بوتاکس دارند.

از آن جایی که تزریق زیاد تا حدود زیادی یک روش پیشگیرانه است، می‌توان مدت زمان بین تزریقات را تا ۶ ماه نیز افزایش داد. البته برای حفظ ظاهر طبیعی صورت، همیشه توصیه می‌شود که جلسات درمانی به صورت هر چهار ماه یکبار پیگیری شوند. برخی از افراد ممکن است نیاز داشته باشند که در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری بوتاکس را تکرار کنند، چرا که عضلات صورت آن‌ها بسیار قوی هستند. به طور کلی نحوه‌ی درمان با تزریق بوتاکس برای هرشخص، با توجه به شرایط خاص او متفاوت است.

کلینیک صدف یکی از مجهز‌ترین مراکز پوست و موی شهر اصفهان می‌ باشد که با استفاده از جديد ترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات درحوزه پاکسازی پوست به شما عزیزان می ‎‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ریش و سبیل به روش FUTکاشت ریش و سبیل به روش FUT

روش FUT که شیوه درمانی نوینی برای کاشت مو است، شیوه ای است که در آن فلپ بسیار نازک و کوچکی از پشت سر یا پشت گوش برداشته می‌ شود ... ادامه مطلب

در چه مواردی باید به متخصص پوست مراجعه نمود؟در چه مواردی باید به متخصص پوست مراجعه نمود؟

فرسودگی طبیعی ، آسیب، بیماری و سایر اختلالات همه می‌ توانند روی پوست تأثیر بگذارند. وقتی پوست دچار مشکلات اساسی می‌ شود،باید به متخصص پوست مراجعه کرد ... ادامه مطلب

نواحی قابل درمان با مزوتراپینواحی قابل درمان با مزوتراپی

مزوتراپی پوست صورت یک روش برای بازسازی پوست بوده که مزایای زیادی نسبت به روش‌ های مشابه تهاجمی‌ تر دارد. مزوتراپی درجوان‌ سازی پوست بسیار مؤثر است. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین