منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

مراحل کاشت ابرو

آنچه در این مطلب میخوانید

ابرو عضو مهمی در صورت است که در چهره‌ برای زیبایی و محافظت از چشم قرار گرفته است. محققان به این نتیجه رسیده اند که موهای ابرو، در تابستان دارای رشد سریع‌تری نسبت به زمستان است. ابروها هم یکی از ارکان مهم صورت انسان هستند و در برقراری رابطه‌ی اجتماعی نقش بسیار حایز اهمیت است. ابروها علاوه بر کمک به شکل‌گیری فرم کلی صورت و حالات روحی فرد از جمله هیجان‌، خوشحالی، غمگینی یا خستگی را نمایان میکند.

کاشت ابرو یکی از روشهای تخصصی قابل ارائه در کلینیک صدف اصفهان می‌باشد. در این مرکز با بکارگیری موثرترین و جدیدترین روشهای کاشت ابرو، می‌ توانید زیبایی ابروهای خود را لمس کنید و با کمترین عوارض ابروهای طبیعی و پرپشت داشته باشید. جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ابرو و زیبایی

داشتن ابروهایی خوش فرم و مرتب نقش زیادی در افزایش زیبایی و جذابیت افراد دارند و به همین دلیل است که امروزه آرایشگران توجه ویژه ای به روش های آرایش ابرو دارند. ابروهای پر و خوش حالت یکی از ملاک های مهم در زیبایی صورن محسوب می شود. ابروهای درشت چهره زیبا از انسان مرد و ابروهای نازک چهره زیبا از انسان زن می‌آفریند.

مراحل کاشت ابرو

مرگ ابرو

ابرو ها نیز به مروز زمان و با افزایش سن به رنگ سفید درخواهند آمد اما با این وجود روند سفید شدن ابروها کند تر از روند سفید شدن موهای سر است. تغییر در تعادل هورمون ها با افزایش سن ارتباط دارد. ممکن است کاهش سطح برخی هورمون ها مانند استروژن در بدن، موجب نازک شدن و یا ریزش موهای ابرو شود. استفاده بیش از حداز محصولات آرایشی نیز یکی از عوامل تخریب ابروها به‌حساب می‌آیند. مانند تمام موها در قسمت های دیگر بدن، موی ابرو نیز عمر مشخصی دارد. اگر به هر دلیلی در یک مقطع کوتاه اندکی از ابروهای خود را از دست دادید، از پر کردن جای آن با انواع مداد ها خودداری کنید. به مو فرصت استراحت و رشد مجدد دهید. معمولاً برای پر کردن جای خالی ابرو، از سایه ابرو استفاده می‌کنند.

آناتومی (تشریح ساختار) ابرو

ابرو به 3 بخش تقسیم شده است:

1. سر (تاج ابرو)

قسمت داخلی آن بیشتر است و به سمت 5/0-7/0 سانتی متر است. این شامل کالیبر کوچک ، موهای رنگ روشن‌تر است. بعضی از افراد دوست ندارند این بخش را برجسته کنند و می خواهند آن را به حداقل برسانند.

2. بدنه ابرو

این قسمت مرکزی 5/2 سانتی متری است که بیشترین متراکم و گسترده است. در قسمت داخلی ، موها به سمت بالا و جانبی قرار دارند. در لیمبوس میانی ، همگرایی مرکزی منجر به الگوی استخوان شاه ماهی می‌شود ، یعنی نقاط قسمت پایین به سمت بالا و قسمت های بالاتر به سمت پایین ایجاد یک برجستگی با تراکم بالا است.

3. دم ابرو

این 2 سانتی متر خارجی است که همگرایی مرکزی تا انتهای دم ادامه دارد. این منطقه کمتر متراکم است که با موهای کالیبر کوچکتر پر شده است. این منطقه با افزایش سن کمتر مشخص می‌شود.

کاشت ابرو

کاشت ابرو روشی است، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابرو بکار می‌رود. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها برای دستیابی به یک ابرو کامل تر کار می‌کند.

مراحل کاشت ابرو

1. طراحی ابرو

شما به کمک پزشک ابروهای مورد نظرتان خود را طراحی میکنید. با طراحی ابروها قبل از عمل مطمئن میشوید که نتایج این روش طبیعی و مطلوب خواهد بود. موهای اهدا کننده باید از قسمت کامل و سالم مو تهیه شوند، تا فولیکول های از دست رفته نباشند.

2. بیهوشی یا بیحسی موضعی

پزشک از بیحسی موضعی در ناحیه ابرو و ناحیه ای اهدا کننده استفاده می‌کند، در نتیجه هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

دو روش اصلی برای برداشتن و کاشتن وجود دارد: FUE و FUT

3. برداشت و آماده سازی گرافت

موها از پشت سر یا پشت گوش برداشته می شوند.

صفحه اینستاگرام صدف کلینیک

4. کاشت

با دقت هر مو در زاویه صحیح کاشت می شود تا همانند موهای طبیعی ابرو رشد کنند. بنابراین روشی طولانی مدت می باشد و به طور معمول حدود چهار ساعت طول می کشد، اما بسته به تعداد پیوندها، ممکن است زمان کاشت ابرو طولانی تر یا کوتاه تر باشد.

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان از خدماتی است که در کلینیک صدف، با بهترین کیفیت انجام می‌ پذیرد. در این مرکز با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین پوست ، در محیطی منطبق با پروتکل های بهداشتی، می‌ توانید بدون نگرانی به این اقدامات زیبایی و جوانسازی بپردازید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
خواص اسید سالیسیلیک برای پوست به همراه موارد استفادهخواص اسید سالیسیلیک برای پوست به همراه موارد استفاده

اسید سالیسیلیک یکی از اسیدهای آلی است که دارای مصارف دارویی نیز می‌ باشد و نوعی داروی موضعی برای مشکلات پوستی است . ... ادامه مطلب

خون مردگی یا اکیموز چگونه درمان میشود؟خون مردگی یا اکیموز چگونه درمان میشود؟

خون‌ مردگی ممکن است روی بازوها، پاها، شکم، باسن، داخل دهان و روی پلک‌ ها دیده شود. خون‌ مردگی می‌ تواند از عوارض یک بیماری خطرناک باشد ... ادامه مطلب

مهمترین روشهای درمان استریا کدامند؟مهمترین روشهای درمان استریا کدامند؟

استریا، استرچ مارک یا ترک های پوستی، عناوین عارضه رایج دوران بلوغ بارداری و افزایش وزن است که با ایجاد ظاهری از هم گسسته در پوست نواحی تحت فشار، بر اثر کشش پوست بروز می‌کند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین