منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / مزایای الکس سرد کوانتا برای لیزر موهای زائد

مزایای الکس سرد کوانتا برای لیزر موهای زائد

امروزه در دنیای پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم که هرروزه روش‌های جدیدی به دنیا معرفی می‌شود. دستگاه لیزر الکساندرایت کوانتا یا به اصطلاح عامیانه‌تر الکس سرد یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که در طی چند سال گذشته به دنیا معرفی‌شده است و توانسته نتایج بسیار خوبی را در کمترین زمان ممکن برای افراد به همراه آورد. این دستگاه طول‌موج بسیار مناسبی دارد و بدون آسیب زدن به پوست از آن رد شده و خود را به فولیکول‌های مو می‌رساند. برای اینکه بتوانید از آن نتیجه مطلوبی دریافت کنید باید به پزشک با تجربه مراجعه نمایید.

آنچه در این مطلب میخوانید

دستگاه کوانتا تکنولوژی جدید و انقلابی در زمینه جوانسازی است که با ترکیب دو تکنولوژی (تهاجمی و غیرتهاجمی) و تابش هم‌زمان دو موج CO2 طول موج 10600 نانومتر و اربیوم گلاس 1540 نانومتر باعث تحریک لایه درم پوست به کلاژن سازی و در نهایت بازسازی عمیق و جوانسازی فوق‌العاده پوست می‌گردد. این دستگاه با استفاده از هر دو روش تهاجمی و غیرتهاجمی مجموعه‌ای از آثار جوانسازی پوست را که هر دستگاهی جداگانه در پی دارد، هم‌زمان ارائه می‌دهد. این دو مد (تهاجمی و غیرتهاجمی) را می‌توان هم‌زمان با هم یا به‌صورت جداگانه استفاده کرد که بنا بر تشخیص پزشک برای هر فرد تعیین می‌ گردد.

الکس سرد پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر می‌باشد که بدون آسیب و عوارض باعث رفع دائمی موهای بدن می‌شود. تفاوت‌های ویژه‌ی این دستگاه نسبت به دستگاه‌های لیزر دیگر باعث شده تا موجی از مراجعین به سمت این دستگاه گرایش داشته باشند. با ارائه دستگاه الکس سرد تحول عظیمی در عرضه لیزر موهای زائد ایجاد شد، زیرا این دستگاه در کم‌ترین جلسات ممکن بیشترین نتیجه را به فرد ارائه می‌نماید، همچنین این دستگاه محدودیتی در رنگ و جنس پوست نخواهد داشت و البته این دستگاه بدون ایجاد سوختگی و کرکی نمودن موها تمامی موهای سطح پوست را از بین می‌برد، این دستگاه برای حساس‌ ترین نقاط بدن نیز کاربرد داشته و می‌تواند نتایج بسیار درخشانی در اولین جلسات درمان نشان دهد.

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌ پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌ های لیزر الکس کوانتا

لیزر الکس کوانتا

ویژگی‌ بارز الکس کوانتا

1-تلفیق دو لیزر الکساندرات Alexandrite و N-Dyag 2

2-آخرین تکنولوژی ۲۰۱۶ آمریکا در رفع موهای زائد

3- زیر نظر پزشک متخصص و مجرب

4- دست‌یابی به نتیجه‌ ی ایده‌آل در حداقل تعداد جلسات و بالاترین سرعت ممکن

5- مؤثر در درمان تمامی انواع موهای زائد، حتی کرکی و نازک

6- قابل استفاده برای تمام نواحی بدن

7- بالاترین سیستم کولینگ بدون درد و تضمینی

8- تأثیرگذاری بعد از اولین جلسه‌ ی درمانی

معایب لیزر الکس کوانتا

همواره این مسئله در بین روش‌های درمانی وجود دارد که علاوه بر مزایا، معایبی را نیز با خود به همراه دارد از همین رو باید بدانید که دستگاه لیزر الکس کوانتا از این قاعده مستثنی نیست. با این وجود استفاده از این دستگاه در مراکز مجاز، توسط افراد مجرب و کارآزموده می‌تواند این روش را به یکی از بهترین و موفقیت آمیزترین روشهای درمانی بدل سازد. در غیر این صورت ممکن است با مشکلات زیر رو برو شوید :

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض لیزر الکس کوانتا

اینکه لیزر چقدر عارضه داشته باشد، به ویژگی‌های دستگاه و همچنین رنگ پوست متقاضی بستگی دارد. متفاضیانی که پوست تیره‌تری دارند، بیشتر مستعد دچار شدن به عوارض پوستی هستند؛ چرا که آن‌ها ملانین بیشتری در پوست خود دارند. تیرگی پوست می‌تواند ناشی از برنزه کردن و افزایش سن باشد یا این که به طور ژنتیکی و طبیعی پوست تیره‌ای داشته باشید. به همین جهت اگر قصد لیزر کردن دارید، باید فعلاً از آفتاب گرفتن و سولاریم پرهیز کنید.

عوامل دیگری که به طور بالقوه می‌توانند باعث افزایش احتمال عوارض لیزر موهای زائد شوند شامل طول موج لیزر، مدت زمان تابش، اندازه‌ی نقطه‌ی تابش و استفاده‌ی نامناسب از تکنیک‌های خنک‌سازی پوست است. هرچه طول موج دستگاه لیزر بیشتر و مدت زمان تابش کوتاه‌تر باشد، احتمال وقوع عوارض جانبی کمتر می‌شود. افزایش طول موج و کاهش مدت زمان تابش باعث می‌شود که انرژی کمتری جذب ملانین شود. این اتفاق هم در اپی‌درم دیده می‌شود و هم در پیاز مو. پس طول موج زیاد و مدت تابش کم باعث کاهش تأثیر لیزر بر حذف موها می‌شود.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی پوست در اصفهان است که شما می‌ توانید برای تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوستی به آن مراجعه نموده و توسط متخصص پوست تحت درمان قرار گیرید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :علیرضا نیکبخت [ 1402-06-22 ]
سلام وقت بخیر برای حذف موهای سفید دستگاهی هست انجام بدین ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا بیماری لیکن پلان خطرناک است؟آیا بیماری لیکن پلان خطرناک است؟

لیكن پلان بیماری است كه به طور شایع به صورت ضایعات كوچك برجسته بر روی پوست، مچ دست، پاها و دیگر نواحی بدن بروز می كند، این ضایعات در صورت درمان نشدن ... ادامه مطلب

آیا ریزش مو قابل درمان است؟آیا ریزش مو قابل درمان است؟

در صورتی که تعادل بین رشد و ریزش مو به هم بخورد، یعنی ریزش مو ها بیشتر شود یا رشد مو ها توقف یابد، به طور کلی گفته می‌ شود که فرد دچار ریزش مو شده است. ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق فیلرجوانسازی با تزریق فیلر

فیلرهای پوستی موادی ژل مانند هستند که جهت جبران حجم از دست رفته، صاف کردن خطوط و چروک یا برجسته‌ سازی اجزا صورت به زیر پوست تزریق می‌ شوند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین